Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Juhan blogi

Aloittaja Juha, 05.09.14 - klo:09:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha


Kivahan tämä Outomaankin foorumi on.

Suti

väheksymättä Juhan osuutta foorumin ilmapiirin luomisessa - melkein kuin itseään kehuisi
päivä kerrallaan

Juha


Suti

tuosta ei tytöt tykkää
päivä kerrallaan

Juha


Mää oon nykyisin melko isosti naisten suosiossa.

Tää tekee erityisen hyvää :)


karpalo

#75
  
Yleinen ja yhtäläinen seuranta-arvio:

Juha on rennonoloinen Idealisti.

Kaiken kaikkiaan hän on olemukseltaan, sekä taustoiltaan vaikuttava Mediapersoona, suurten aivoitusten esille kaivaja, vakuuttavien linjojen vetäjä, kansalaiskeskustelujen dynamo,  patteri ja varaventtiili.

Hän vetäissee taskustaan esiin sellaisten asiayleistysten polemiikin ja keskusteluvyöryn  tyyliin "nyhjää tyhjästäkin", notta tuollainen temppu ei onnistu muilta tavallisilta tyhjänjauhajilta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 19.09.14 - klo:17:37

Mää oon nykyisin melko isosti naisten suosiossa.

Tää tekee erityisen hyvää :)

jos sä Juha menet tuolla tapaa pööppäämään, täteiltä saattaa kahvikuppi heilahtaa. Minen usko että sellainen pööppääjä suosiossa on.

Tuo karpalo taas: on niin myönteinen että löytää postiivisia puolia vaikka krapulapaskasta. Onko tuollaisia oikeastaan ihan tosissaan olemassakaan?
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 19.09.14 - klo:19:41
Lainaus käyttäjältä: Juha - 19.09.14 - klo:17:37

Mää oon nykyisin melko isosti naisten suosiossa.

Tää tekee erityisen hyvää :)

jos sä Juha menet tuolla tapaa pööppäämään, täteiltä saattaa kahvikuppi heilahtaa. Minen usko että sellainen pööppääjä suosiossa on.

Tuo karpalo taas: on niin myönteinen että löytää postiivisia puolia vaikka krapulapaskasta. Onko tuollaisia oikeastaan ihan tosissaan olemassakaan?

Käänteisenä asioiden tarkastelu saattaa olla hyväksi arvioidessa olemassa olevaa nykytilaa.

Juha


Suti

Juha murjottaa. Kremppamestari apuun!
päivä kerrallaan