Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa


rapevainaa



Muisto Keijo Kullervo

'Tuhma ja tyhmä' ovat joissakin murteissa lähes synonyymeja... Aivan kuin 'kuhmu ja kyhmy' tai 'huussi ja hyyssi'.

Mutta ei aina...

Ajatellaanpa tilannetta jossa piika yrittää houkutella rengin samaan aittaan... Jos renki ei mene, on hän tyhmä, mutta jos menee, on hän tuhma...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 23.07.10 - klo:11:39
'Tuhma ja tyhmä' ovat joissakin murteissa lähes synonyymeja... Aivan kuin 'kuhmu ja kyhmy' tai 'huussi ja hyyssi'.

Mutta ei aina...

Ajatellaanpa tilannetta jossa piika yrittää houkutella rengin samaan aittaan... Jos renki ei mene, on hän tyhmä, mutta jos menee, on hän tuhma...

K.K.

Hyvä K.K. Hieno oivallus., kumpiko itse olet ollut ?


THL tiedottaa

Molempi parempi...    ;)     ;D   (Rapelle nää kuviot...)


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Amerikkalainen senaattori, Meksikonlahden öljykatastrofin siivittämänä, on valmis kieltämään kaiken öljynporauksen.
Ja starttaa käyntiin Chryslerinsä.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Eräs seppä väitti kiven kovaan, että pystyy heti sanomaan sen, miten metalliesine on valmistettu tai mistä se on...

No! Eräs ilkikurinen nainen vei 'kuparikierukan' sepän nähtäväksi ja seppä arvuuttelemaan:

- Olen minä tällaisen tavannut ennenkin, mutta en millään muista missä v******* olen sen aikaisemmin nähnyt?


K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

rapevainaa

.
Telkussa puhuttiin sanan säilästä. Joku kirjailija oli ravintolassa ja vieressä oleva nuori mies alkoi nokittelemaan kirjailijalle.

Kirjailija kysyi, onko tää nuori mies hyvä hiihtäjä. Mies sanoi että aika hyvä on  ja alkoi kehua saavutuksillaan.

- No hyvä,  sitte voit suksia vittuun siitä!

Muisto Keijo Kullervo

On sanottu, että "ihminen on mitä hän syö"?

Yllä olevan perusteella voitaisi väittää, että eräät ovat syömisiensä perusteella pelkkiä 'vihanneksia'...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä