Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#9050
2013 kirjoitettuna...
Kuulkaa... Olen aikani kuluessa 'erikoistunut' erilaisiin sanaleikkeihin kuin myös numerosellaisiin...
Huvikseni kokeilin sosiaalitunnuksestani laskemalla kaikki kerrottavat numerot keskenään näin:
2x9x2x4x6x9x6 = 46656...
Nyt kuitenkin 216x216 = 46656...
Sen jälkeen tein erinäisiä laskutoimituksia ja vertasin saatuja lukuja Suomen Kielen taajuusluettelon numeroituihin sanoihin ja olen ihan äimänkäkenä...
Miten Sinun sosiaalitunnuksesi luvut suhtautuvat keskenään?
Uteliaana...
K.K.
PS. 6x6x6 = 216

https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Jos Lappeenkadun halli tule valmiiksi ajoissa, tietysti pitää alkaa vänkäämään maaotteluita tänne?
Olisiko mahdollista Jääkiekon maailman mestaruuskisoja järjestää Lappeenrannassa - taitaa olla, että aikataulu pettää siltä osin juuri nyt?
Mutta jos haluja on, kaikki on mahdollista - Lappeenrannassakin.

Muisto Keijo Kullervo Kinnunen

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Helsingin autoruuhkista...

Vaimoni sanoi:

Mitään ruuhkamaksuja ei tarvita kun porrastetaan työssäkäyntiajat Helsingissä!

Osuvasti sanottu...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Ajattelin katsoa peiliin...

Mutta, mutta... Sieltä peilistä ei näkynyt kuin ihminen jolla vasen oli oikea ja oikea oli vasen?

Mikä siis on oikeata tietoa?

Jään ihmettelemään moista

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 29.06.19 - klo:13:42
2013 kirjoitettuna...
Kuulkaa... Olen aikani kuluessa 'erikoistunut' erilaisiin sanaleikkeihin kuin myös numerosellaisiin...
Huvikseni kokeilin sosiaalitunnuksestani laskemalla kaikki kerrottavat numerot keskenään näin:
2x9x2x4x6x9x6 = 46656...
Nyt kuitenkin 216x216 = 46656...
Sen jälkeen tein erinäisiä laskutoimituksia ja vertasin saatuja lukuja Suomen Kielen taajuusluettelon numeroituihin sanoihin ja olen ihan äimänkäkenä...
Miten Sinun sosiaalitunnuksesi luvut suhtautuvat keskenään?
Uteliaana...
K.K.
PS. 6x6x6 = 216

https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home
Hmm. En ymmärtänyt ollenkaan, mitä tarkoitit. Siis kerrotaanko kaikki numerot keskenään, siis jos olisin syntynyt 21.6.2018 ja tunnusosa olisi 771L, niin olisiko kertolasku 2x1x6x2x0x1x8x7x7x1x?? Miten tuo L kerrotaan?


karpalo

Minullakin on vaikeuksia seurata  Muisto Keijo Kullervon "viisauden" monimuotoisuutta.

Esmerkix

Kyllä on ollut outo kesä tämä tämänvuotinen. Hellepäiviä on ollut aivan riittävästi, mutta kaivot huutavat tyhjyyttään. Myös pienet joet ja kosket huutavat vettä. Kallioisilla alueilla kaikki puut ovat kuivumassa, lehtipuut ovat pudottaneet jo lehtensä ja männyissäkin näkyy kuivumista. Pienet männyntaimet ovat kokonaan kuolleet. Aikaisempina vuosina ilmastonmuutos on näkynyt talvisin lumen vähyytenä ja lumettomien aikojen pidentymisenä. Nyt se on alkanyt näkyä myös kesäaikoina.

karpalo

Just näin Esmerkiks

Esimerkiksi olen saanut itse raataa itseni puolikuoliaaksi, että olen saanut pelastettua pihamme
suurta ja  monimuotoista  kasvustoa.

Vedestä on pulaa, mutta onneksemme naapurilla on pihakaivo !!




Muisto Keijo Kullervo

2015 kirjoitettuna...

"Kun seuraa uutisviestejä, television uutistarjontaa, ympäri maailma, ei voi muuta kirjoittaa kuin että 'Ihminen' suurella I:llä on kehittynyt peto joka kaikkialla yrittää yksityisestikin kasvattaa valtaansa uusille alueille.
Ainostaan pelko elämän loppumisesta aiheuttaa joitakin pidikkeitä sotilaallisen valmiuden ja suoranaisen sodan alkamisessa.
Sivistys kaikkinensa on hillitsemässä suoranaista konfliktia toisella tavalla ajattelevien kanssa.
Edellä olevan asian tiesivät jo Raamatun kirjoittamisen aikaan ja Ilm. 13:18 kertoo koruttomasti ko. asian.
"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusi sataa kuusikymmentä kuusi."
Me olemme petoja ja elämme laina-aikaa...
Toivottavasti niin kauan, että sivistymme lisää ja viisastumme?
Muuten meidät paha perii...

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

"K"Kun seuraa uutisviestejä, television uutistarjontaa, ympäri maailma, ei voi muuta kirjoittaa kuin että 'Ihminen' suurella I:llä on kehittynyt peto joka kaikkialla yrittää yksityisestikin kasvattaa valtaansa uusille alueille.un seuraa uutisviestejä, television uutistarjontaa, ympäri maailma, ei voi muuta kirjoittaa kuin että 'Ihminen' suurella I:llä on kehittynyt peto joka kaikkialla yrittää yksityisestikin kasvattaa valtaansa uusille alueille.
.....................................................................................................

Sinäkin olet ihminen, oletko siis peto ?

Uteliaana vain kyselen ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä