Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai

#470
Minäkin olen selaillut sitä pari kertaa. Kaipasin aakkosia, että olisi löytänyt nopeammin Outomaan ja sitten myös etusivu.netin (minä lisäsin sen sinne, vanhin ja menestyvin ulkosuomalaisten palsta).  Mutta se toiminto on ehkä vaikeampi asentaa.. samantapainen, kuin meidän jäsenluottelossa.

Tuollaisia listoja oli vain pari kolme Outomaan eka vuonna, kun lisäsin tätä niihin. Nyt foorumeja taitaa olla moninkertainen määrä ja mitenkähän lie noiden listojen kanssa..

Hieno idea Samjalta.  On siinä puuhaa.. yhtä hyvä harrastus kuin vaikka postimerkit tai pitsinvirkkaus  ;)  Tietyt käsityöt muutenkin ovat ihanan rauhoittavia, kuin esim. kutominen, tykkään, vaikka niitä kudottuja juttuja tuskin tarvitsi!


Canardian

I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Samja

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.02.11 - klo:23:00
Minäkin olen selaillut sitä pari kertaa. Kaipasin aakkosia, että olisi löytänyt nopeammin Outomaan ja sitten myös etusivu.netin (minä lisäsin sen sinne, vanhin ja menestyvin ulkosuomalaisten palsta).

http://palstat.net/index.php?tulostus=aak#tulokset

Lista tosin on ehkä vähän toinen kuin odotit.


Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.02.11 - klo:23:00
Hieno idea Samjalta.  On siinä puuhaa.. yhtä hyvä harrastus kuin vaikka postimerkit tai pitsinvirkkaus  ;)  Tietyt käsityöt muutenkin ovat ihanan rauhoittavia, kuin esim. kutominen, tykkään, vaikka niitä kudottuja juttuja tuskin tarvitsi!

Jep. Nettiprojektit ovat ihan mukavaa näpräämistä !!

Samja

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 04.02.11 - klo:23:22
Höh, ei vieläkään löydy toiveet.fi Taide kategoriasta.

Tota..

Se lista on tarkoitettu ihan vakavamielisille foorumeille.

On sulla ihan hyvä idea, mutta ... :)

Canardian

#474
Sori nyt vaan mutta voisit poistaa kaikki muut foorumit, koska toiveet.fi on ainoa foorumi koko maailmassa jossa on jotain järkeä ja vakavamielisyyttä.

Siellä oikeat ihmiset puhuu oikein, eikä pelleile jonkun foorumiidenttisyyden kanssa.
Taidan tehdä oman palstat.net sivuston, joka perustuu oikeamielisyyteen, eikä tommoseen propagandaan jossa jopa on Ubuntu foorumeita.
Debian, Android ja openSUSE ovat ainoita oikeita Linuxeja, Ubuntu on kuin Volvo, eli täysin paska. Ja se on mun objektiivinen fakta.

Ja toiseks, jos ihmiset ei jaksa edes vaivautua tekemään omaa fooruminasoftaa, vaan käyttävät jotain valmiita paskoja, niin ei ne ole minkään arvoisia.
Eihän ne edes tyydytä asiakkaiden toiveita, kuten esim. HTML5 audio tagit, ja 3D selailu.

Vakavamielisyydestä kun puhutaan, niin et löydä mistäkään foorumista näin tarkkaa laskuria jolla vakavamieliset metsästäjät tappavat vakavamielisesti vakavamielisiä eläviä eläimiä ja vakamielisesti syövät ne:
http://www.toiveet.fi/viestit/D18F6903380544E3C225781E00001BC6

Ja toiveet.fi on täynnä vastaavia vakavamielisiä tosiasioita.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


Samja

#475
Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 04.02.11 - klo:23:46
Debian, Android ja openSUSE ovat ainoita oikeita Linuxeja, Ubuntu on kuin Volvo, eli täysin paska. Ja se on mun objektiivinen fakta.

Emmä tiedä. Ubuntu pelittää ihan hyvin. En ole loppujen lopuksi kovin hyvin perillä.

Se linux-nappi, jolla saa linux-foorumit listattua oli paljolti myös parametri-esimerkkinä. Ei sen puoleen, olen vähän mainostamisen velkaa, sillä näitä on aika mukava käytellä. Siis näitä linuxeja.


Yleisfoorumeitakin olisi voinut mainostaa:

http://palstat.net/index.php?kategoria=20&tulostus=alldata#tulokset


Outomaata en laittanut sponsoroitujen listalle, sillä en tiedä, että miten vakavasti ootte liikenteessä.
Onko tarkoitus jatkaa ihan tosissaan?

Lisätty ankkuri linkkiin.

Canardian

#476
Lainaus käyttäjältä: Samja - 04.02.11 - klo:23:52
Emmä tiedä. Ubuntu pelittää ihan hyvin. En ole loppujen lopuksi kovin hyvin perillä.
Et taida ottaa oikein tosissaan mitä koneessasi tapahtuu. Katsoppa huvikseen Ctrl-F1:sellä mitä SCSI/SATA virheitä tulee Ubuntun kanssa kun koneesi on oikeaoppinen, eli Asus emo ja WD kovot. Joo hienosti pelittää vittu ruutu täynnä jotain sync virheitä, ja kun raidia rupeet konffaan niin joka kerta se arpoo eri levyt, ei vittu mikä paska toi Ubuntu. OpenSUSElla voin tarkasti määritellä mitkä levyt haluan raidiin.
Oletko vertaillut OpenGL performanssia, sekä WINE performanssia Ubuntun ja Debianin välillä. Erot ovat huikeat. Debian pyörittää WINEllä windows ohjelmia nopeammin kuin Windows itse, ja Ubuntu ei edes osaa käynnistää niitä. Ei helvetti, kyl mä niin sanon.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Samja

^

Täytyy sanoa, että vaikka jotain netissä virittelen ja käytän linuxia, niin en ole kovin hyvin perillä muusta kuin jostain ohjelmoinnista, jota sattunut harrastelemaan. Kokonaisuudessaan melko tumpelo näiden kanssa.

Voishan niitä muitakin jakeluita kokeilla.

Wineä en ole kiinnostunut käyttämään ollenkaan.

Canardian

#478
Sanotaan, että jos ei ole vähintään 35 vuoden ohjelmointikokemusta, ei saisi käyttää tietokonetta ollenkaan. Paitsi nettiselailuun.

Mut oikeesti, sun käsitys elämän vakavuudesta ja tarkoituksesta on kuin jonku 13 vuotiaan finninaaman, et kai sä oikeasti kuvittele että yhteiskunnan säännöt ovat totta, tai että pääsiäispupu on totta? Voi herranjestas, taidat tosiaan kuvitella niin.

Jos et ole tositarkoituksella yrittänyt tappaa itseäsi, et ole nähnyt elämää vielä ollenkaan. Sekin että näet satojen kavereiden kuolevan ei tunnu missään.
Siinä vaiheessa kun tajuat elämän tarkoituksen ja vakavuuden, otat sen leikillä. Ja nuo näennäis vakavat foorumit ovat vain pelleilyä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Samja


Jos totta puhutaan, niin osaan ohjelmoida auttavasti.
En ole kovin hyvä siinäkään.
Tekee vaan mieli sählätä aina jotain.
Tein minä kerran erään foorumisoftankin.
Sitä ei ole nyt netissä näytillä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä