Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

#490
Siellä on toi Mylläri, jota voi ihmetellä. Missään muualla ei ole yhtä torveloa. Missään muualla ei voi parjata yhtä perustellusti.
Tämä sanottu tietäen että täällä on S.

AveLazio

Hupaisa vertaus S:ään hehe. Mutta onko se Mylläri joku Näkökulman remeltäjä? En tunne yhtään...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Miten sinä voit kysellä Ajatusmyllystä ja kommentoida Ajatusmyllyä jos et ole huomannut siellä Mylläriä. Sen hoopoja ajatuksia on kaikki aiheet täynnä.
Jaa, mutta sinähän taisit pitää niistä.

Noh, tämä vain siksi että kyselit Ajatusmyllystä. Jätetään tämä.


Slörde

#493


Ajatusmylly on näkkejä täynnä, tuskin siellä on muita ollenkaan.

Ihmettelin vähän, kun en löytänyt siellä meidän "Yhteisen Konttorin" vastinetta, voi olla, että vika oli etsijässä.



Ässällä on huumorintajua muillekin jakaa, kun on kestänyt tätä jo näin kauan :P Mutta kuin hän jossain kirjoitti, todellisuuden ja virtuaalisuuden välillä voi olla syväkin kuilu.. tai jotain.. heikko riippusilta välissä ;)


Patu

Näkkäri on kuihtunut esim. vuodesta 2009 kolmasosaan. Ehkä laatu on sitten noussut.
Raikkaus ja sukkelan sanomisen ilo on kadonnut.

Ehkä Outomaan ja Näkkärin historia johtaa siihen ettei väkeä ole purkautunut Outomaahan. Outomaalla on niin poikkeava brandi.

Näkkärillä on vain muutama kirjoittaja joita kaipaisi muuallakin. Sitten on sellaisia pökeltäjiä -jokunen sekä Näkökulmalla että Ajatusmyllyssä- joita  ei kaipaa.


S:n huumorintajusta en osaa sanoa muuta kuin että minä en ole sitä havainnut. Minä näen täydellisen kyvyttömyyden ymmärtää muita ja välittää muiden näkemyksistä. Sallittuahan se toki on, keskustelupalstalla kylläkin ihmettelyä herättävää eikä varmaan uusia kirjoittajia houkuttelevaa. Useat kaipaavat että heidän viesteihinsä reagoidaan ja niihin jollain tapaa vastataan eikä kerrota miten minä olen muiden ajatuksista piittaamaton ja oikeassa.


Canardian

#495
Google+ssa on kans yllättävän hyvä ilmapiiri ja asiallisia kirjoituksia. Se vaan ei ole foorumi, mutta ihan mukava muuten.
Mullakin on siellä jo 26 suomalaista kaveria, puhumattakaan 581 kavereista muista maista, vaikka olen ollut siellä vasta 3 päivää.
Ja kaikki ovat ystävällisiä ja asiallisia.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Ajatusmylly on kuolleena syntynyt näköjään. Siellä kirjoitellaan pariin ketjuun vain - ja lähinnä vihapostia.

Kyllä optimi olisi, että nämä 3 kilpailevaa foorumia - Outomaa, Näkökulma ja Mylly - sulautuisivat yhteen. Alkaisi varmasti tulla myös älyllisiä keslusteluja taas...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Samja

#497
Lainaus käyttäjältä: Amanda - 18.07.11 - klo:23:54Ihmettelin vähän, kun en löytänyt siellä meidän "Yhteisen Konttorin" vastinetta, voi olla, että vika oli etsijässä.

Täältä löytyy, mutta vähän eri nimellä:

http://ajatusmylly.net/index.php?topic=457.0

(Muut foorumit)

Canardian

Kyl mun mielestä toiveet.fi ja wishforum.com on edelleen koko maailman, ellei jopa koko universumin parhaat foorumit.
Toinen on suomenkielinen ja toinen universuminkielinen.
Ne lataa tosi nopeasti kun kaikki turhat napit ja mainokset ja muut härpäkkeen on poistettu, ja voi keskittyä vain keskusteluun.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Samja

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.07.11 - klo:11:23Ajatusmylly on kuolleena syntynyt näköjään. Siellä kirjoitellaan pariin ketjuun vain - ja lähinnä vihapostia.

Ajatusmylly on kirjoittajiensa näköinen. Kesällä muutaman painotus korostuu entisestään. Monelle on kesällä muutakin tekemistä.


Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.07.11 - klo:11:23
Kyllä optimi olisi, että nämä 3 kilpailevaa foorumia - Outomaa, Näkökulma ja Mylly - sulautuisivat yhteen. Alkaisi varmasti tulla myös älyllisiä keslusteluja taas...

Sitä on yritetty.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä