Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Meinaatko olevas fiksumpi kuin minä? Mikä on ÄOsi? ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

#511
ÄÖ mitataan aika-rajoittimilla, ja mulla voi kestää joskus tuhansia vuosia saada lopullinen vastaus johonkin kysymykseen.
Siksi ÄÖ:ni on varsin huono, mutta silti tiedän kaiken kaikesta, koska minulla on äärettömästi aikaa.

Olisi kiva jos joku joskus kysyisi multa jotain, tai laittaisi mut koetukselle, mutta ihmiset ovat enemmänkin kiinnostuneita puhua paskaa kuin oikeasti olla kiinnostuneita asioista.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Minä kysyn mieluusti vaikka mitä sinulta, rakas VL-ystäväni! Tiedän kyllä vastaukset näihin verryttelykysymyksiin.

1) Kumpi teknoklassikko tehtiin ensin, Dare vai Autobahn.
2) Montako taistelua Suomi voitti kesän 1944 suurtaisteluissa; niitä oli 7.
3) Mitä lääkkeellistä ainetta on hunajassa.

;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

1) Autobahn: 1974, Dare: 1981
2) 4: Tali-Ihantalan taistelu, Äyräpään-Vuosalmen taistelut, Viipurinlahden taistelu, Nietjärven taistelu.
3) Hunajan happamuus tuhoaa bakteereita ja siinä on myös todettu joidenkin bakteerien kasvua estäviä aineita
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Vau, Tron! Taisteluista jäi kyl pois viimeinen voitto Ilomantsissa. Ja mehiläiset tuottavat luonnonantibioottia.

Erinomainen suoritus!
At a narrow passage there's no brother, no friend


THL tiedottaa

Koettaakaa taistella tässä nykyhetkessä.

Jokaisella on mahdollisuus poistaa sellaiset viestinsä, joissa on natseja ja/tai väkivaltaa ihannoiva sanoma.

Amanda voi tehdä sen tietysti jo 'viran' puolesta, mut ei hänellekään voi sälyttää tuollaista hommaa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

#516
Miksi tämän foorumitoiminnan pitäisi välttämättä olla taistelua, tai jotain hampaat irvessä kamppailua nykyhetkenkään tilannetta vastaan. Menneitä eikä edes tuleviakaan ei kannata sen enempää kaivella. Kaikki menee kuitenkin omalla painollaan eteenpäin, liikoja pyristelemättä.

- Itse en ainakaan kadu viestihistoriaani mitenkään, joten mitään eliminoitavaakaan ei siltä osin ole. Kirjoitukseni ovat kaikki puhtaalla omallatunnolla kirjoitettuja - omalla ehdottomalla tavallaan tarkoin harkittuja kokonaisuuksia, joten niiden sisältökin varmasti kestää lähempääkin tarkastelua.

- Pääasia onkin; että koittaa vaan viihtyä, eikä tee isoa numeroa olemisestaan. Harmitonta ajanvietettähän tämän pitäisi olla. Turha tässä on myöskään hötkyillä mihinkään suuntaan. Katsellaan vaan rauhassa mihin pisteeseen vielä tullaan etenemään.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Canardian

#517
Pitää kuitenkin muistaa että menneisyyttä ei ole olemassa, on toki olemassa muistoja ja todisteita että se joskus oli olemassa, mutta ei semmonen pitäisi vaikuttaa nykyaikaan mitenkään mitä ei oikeasti ole olemassa.

Minä ainakin elän vain nykyhetkessä ja tulevaisuudessa, eikä millään olemattomilla asioilla ole mitään merkitystä mulle.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

S

#518
Tottakai menneisyys on joskus ollut olemassa, nykyisyys taas on koko ajan tällä hetkellä läsnä - tulevaisuus sen sijaan tekee vähitellen tuloaan. Muistot ovat tietenkin ihmiselossa tärkeitä, mutta on katsottava asioita myös eteenpäin.

- Näistä entisistä, nykyisistä & tulevistakin kokemuksista on vain opittava, elettävä sen mukaan kuin eläisi viimeistä päivää. Koskaan kun ei tiedä, koska on viimeinen hetki nauttia näistä ajoista!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Canardian

Ei tulevaisuuskaan itsestään tule, vaan sun pitä itse sitä tehdä. Jos et tee mitään, tulee semmoinen tulevaisuus mitä muut tekivät.
Aina sen joku tekee, ja se ei välttämättä ole sellaista mitä sinä haluat.

Siksi on turha puhua ennustuksista jos niitä ei toteuta, ja sitten kun ne toteuttaa, niin kaikki ennustukset tulevat todeksi, kunnes ne menevät menneisyyteen ja niitä ei ole enää olemassa.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä