Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#670
Vuonna 2014 kirjoitettuna:

En periaatesyistä pyyhi takapuoltani ns.paperiin... On se vaan niin kallista Suomessa kaikkinensa...
Intiimisuihku riittää ihan hyvin ko. tarpeisiin ja olemme säästäneet muutaman kuukauden aikana kymmeniä euroja mokoman takia...
Assosiaatio:
Paperi On minulle lähes pyhä asia kuin ko. liiton jäsenyys. Olen ollut noin 51 vuotta...
Kaikille hyvää 'paperitonta' kevättä, kesää, syksyä ja talveakin...
K.K.

PS.    Nyt tänä vuonna olen ollut Paperiliiton jäsen 55 vuotta.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Ajan mittaamisesta:
Minä itse käytän mitattavaa aikaa - kellojen aikaa - hyväkseni...
On menetelmä jota käytän, mutta siihenkin tarvitsen kolmen kirjan Uuden Testamentin taajasanojen, Vanhan Testamentin taajasanojen ja Suomen kielen taajuussanaston sisältöjä hyväkseni.
Mielestäni toimii, mutta voi toki joku olla toista mieltäkin.
Mitattavan ajan avulla nykyaikainen yhteiskunta pysyy tolpillaan, näin tuntuu minusta.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Aikoja sitten oli viikkolehti Avussa pakinasivu 'Sanan voimalla'.
Itse olen tykästynyt sanojen voimaan Suomen valtion politiikan osana kansan parhaaksi.
Ei tarvitse olla mikään Isaskar Keturi kun huomaa Sanan valtavan mahdin maailmalla?
Parhaiten olen onnistunut saamaan 'avun' tutkielmani kautta: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
Mutta kaikki aikanaan.
Tullee aika, että pelkillä ajatuksilla - sanojen aihioilla - hallitaan maailman valtioita.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Eräs näkökulma:
Toisella tai toisilla on aikaa, kolmansilla ei yhtään sitä samaa...
Kysymys on asennoitumisesta, fiiliksestä ja sitoutumisen halusta.
Itselläni on aikaa tietokone fiilistelyyn, mutta vaimollani ei lainkaan.
Kysymys onkin parhaimmillaan sitä, mitä sillä ajalla tekisi, jos ei olisi mitään muuta tekemistä.
Muisto Keijo Kullervo
PS. Eläke juoksee kokoajan ajassa, mutta en ole kaivannut tietoa siitä että kuinka pitkälle se eläke juoksee.
Ystävällisesti
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Netti on hyvä juttu, jos on osaa käyttää viisaasti. Elämänsä voi pilata täälläkin, jos juuttuu vääriin ympyröihin.. varsinkin joskus herkät nuoret ovat jo tappaneet itsensä nettikiusaamisen takia.

Itse luen kaikki uutiset netistä, nekin paikallislehdistä  Suomessa ja FB:ssä on suljettu kotiseuturyhmä, jossa on tavannut vuosikymmeniä hukassa olleita serkkuja, Ruotsissa ja ties minne elämä on vienyt. Ulkonäöstä en tunnistaisi ehkä ketään enää, no muutaman kyllä.

Aikaa nettiä varten nipistän minäkin arjesta, jotain vaihtelua sentään, netti on ikkuna maailmalle..


karpalo

Jäsen tiistai on postannut huomattavasti vähemmän kuin jäsen Muisto Keijo Kullervoistapainen ?

Kuitenkin jäsen tiistain postauksissa on jotakin järkeä.  Minusta on tärkeää, että asiassa on järkeä ?

Ei kannata hosua sinne sun tänne, jos ei ole muuta sanomista, kuin itsekehua.

Eikö niin ?

Kuulostelen odottavana, hieman skeptisenä, mutta osittain harmistuneena, sen johdosta, että tällä saitilla ei ole nykyään muuta, kuin Kullervoisen jonkinlaista omakehuista söhellystä ?

Uteliaana, mutta hivenen happamena, kuin talviomena.

Täällä taas minä, hivenen rentona, mutta en hentona.......

Karpalo, himself
............

Katu, tie, ilmasilta, satama ja muut väylät

Suti

Karpalo puhuu asiaa.
Tiistai kirjoittaa ajankohtaista, tätä päivää. Keijo Muisto Kullervo kopioi joko omia vuosikausia sitten julkaistuja höpinöitä tai jostain sudenpentujen käsikirjasta kopioituja "mietelmiä".
Eipä niihin viitsi juurikaan vastata.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Pakkouskontoa ei ole olemassakaan."

On vain eri mieltä olevia vanhempia...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#678
Mitä alla oleva tarkoittaa kohdaltani?
"Eeli,Eeli lama sabaktani."
Muisto Keijo Kullervo
PS. Vastaan itse kohdaltani:
"Minulla ei enää ole ns. Henki päällä lainkaan."
Sillä tavalla Jumala on hyljännyt minut arkipäivän normaaleihin tekemisiin ("Eeli,Eeli lama sabaktani.").
Syön, juon (vain vettä) kulutan aikaani kunnes fyysinen kuolema tulee ajallaan.
Kun ko. Henki oli päällä, olin vinhassa vedossa ja päivät tuntuivat lipuvan pois liian nopeasti (nykyään aika soljuu eteenpäin kuin kirkasvetinen puro).

Muisto Keijo Kullervo
PS. https://houseoftruth.education/fi/opetus/kysy-totuuden-talolta/miksi-jeesus-sanoi-ristilla-jumalani-jumalani-miksi-minut-hylkasit
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Mitä Sielu, sydän ja henki merkitsevät tavalliselle ihmiselle?
Koen, että uskonnotonta ihmistä rasittaa ko. ilmaisut.
Koen, että Sielu kuvaa parhaiten ihmisyksilössä olevaa persoonaa (joka on kaikki mitä on).
Yritin taannoin kertoa mitä ns. Sydämessäni tuntuu, niin eräs keskustelija välitti sydämen olevan pelkkä lihas joka pumppaa verta kehoon.
Samoin Henki jota itsessäni kunnioitan, oli vain 'ilmaa' joka tulee keuhkoihin ja lähtee pois keuhkoista.
Siksi koen, että parhaiten Psyyken liikkeitäni kuvaa Sielu sana vaikka moni tajuaa lauseyhteydestä mitä ko. ilmaisut on tarkoitettu merkitsevän.
Ihmisen kokemiset ovat vaivaloista puuhaa kertomaksi toisille.
Puhumalla aina ei asiat selviä siksi on hyvä että on jotain mustaa valkoisella paperilla tai näyttöruudussa.
Miten itse koet ko. sanat Sielussasi kuvaannollisesti?
Pääasia on kuitenkin, että saa itsensä ymmärretyksi eikä ole turhaa saivartelua vastauksissa vaan selkeää kannanottoa molemmin puolin.
https://fi.wiktionary.org/wiki/konteksti
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"