Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vakavuusketju

Aloittaja Canardian, 05.02.11 - klo:01:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Canardian

Tässä ketjussa on tarkoitus puhua tosi vakavasti kaikesta ja kommentoida täsmällisesti muiden kommentteihin.
Lipsua ei saa! Ei saa kommentoida ylimalkaiden, vaan pitää ottaa kantaa edelliseen sanomaan äärimmäisen tarkasti ja konkreettisesti.
Tämä on harjoitus, ja tarkoitus on oppia jotain uutta.
Kaikesta saa puhua, mutta pitää olla tosi vakava ja myös kommentoida tosi vakavasti, niinkuin henki olis kyseessä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Samja


Vakavasti ottaen juuri nyt sapettaa tämä: http://nakokulma.net/index.php?topic=9119.0.
Menivät ja siirsivät iloisen lörpöttelyketjun Takahuoneen perukoille.
Se siitä foorumista.

Yhtä vakavasti veikkaan, että ote tässä ketjussa voi vähän lipsua.
Toivottavasti moderaattorit toimivat asianmukaisesti ko:ssa tapauksissa.

Canardian

#2
Ei tarvita moderaattoreita lipsumisen korjauksiin, mä hoidan ne henkilökohtaisesti.
Mä en tiedä mitä Näkökulmalla nykyään tapahtuu, mutta sen alkuperäiset omistajat ovat siirtyneet Outomaalle, eli mave, muita ei ole.
Pitäis varmaan rekkautua uudelleen, ku ne ei vieläkään ole oppineet käyttämään Dominoa ja tunnukset ja kaikki viesti katoaa useammin kuin ehdin vaihtaa alushousuja.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

PusiSusi

Olen kuullut et joillain foorumeilla on kauhean vakavaa ihan kaikki.
Niillä on kai jokin identiteetti-ongelma.

Tähän ikään mennessä olen ainakin oppinut sen, että jos ottaa liian vakavasti elämän, filosofian, muut ihmiset ja ennen kaikkea itsensä, ei voi olla väärässä monen miljardin ongelmaisen kanssa.

Samja

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 05.02.11 - klo:01:21

Mä en tiedä mitä Näkökulmalla nykyään tapahtuu, mutta sen alkuperäiset omistajat ovat siirtyneet Outomaalle.


Tuo olikin uutta. En tunne Näkkärin alkuaikoja.

Näkökulmalle kirjoittaa muutama ihan hyvä kirjoittaja.
Ei ole kuitenkaan mikään kovin kaksinen paikka nykyään.
Ihan liikaa nipotusta. Kuin Nirppiksellä olisi jatkuvasti.


Canardian

Lainaus käyttäjältä: PusiSusi - 05.02.11 - klo:01:26
Olen kuullut et joillain foorumeilla on kauhean vakavaa ihan kaikki.
Niillä on kai jokin identiteetti-ongelma.

Tähän ikään mennessä olen ainakin oppinut sen, että jos ottaa liian vakavasti elämän, filosofian, muut ihmiset ja ennen kaikkea itsensä, ei voi olla väärässä monen miljardin ongelmaisen kanssa.
Joo, tästä jo mainitsin tossa Samjan ketjussa jossa hän haukkui toiveet.fi epävakavaksi. Oikeasti tosikot ja vakavat ihmiset ovat äärimmäisen tyhmiä, sillä vitsailuun tarvitaan älyä ja aivan helevetisti.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: Samja - 05.02.11 - klo:01:26

Näkökulmalle kirjoittaa muutama ihan hyvä kirjoittaja.


Joo, Pasi ja sen tuttu.

Samja

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 05.02.11 - klo:01:27
Joo, tästä jo mainitsin tossa Samjan ketjussa jossa hän haukkui toiveet.fi epävakavaksi. Oikeasti tosikot ja vakavat ihmiset ovat äärimmäisen tyhmiä, sillä vitsailuun tarvitaan älyä ja aivan helevetisti.

Kävin pikaisesti siellä toiveet.fi-saitilla ja parempi olisi sanoa siitä vain se, että en heti vakuuttunut foorumin yhteisöllisyyskelpoisuudesta. Pitää varmaan vilkaista uudelleen sitä paikkaa.

Muuten olen samaa mieltä tuosta huumoripointista. Näkökulma vähän vaikutti mm siihen Ajatusmyllyn ideaan. Sittemmin olen relannut. Mitään järkeä niuhottaa muissa kuin erityisketjuissa, missä harjoitellaan sellaista.

Canardian

#8
Pitää muistaa että toiveet.fi on tarkoituksella anti-foorumi, koska se ei saa kilpailla Outomaan kanssa. Se on periaate jonka olen itse asettanut sille.
Siksi se ei varsinaisesti ole foorumi, vaikka viestejä voi kirjoittaa. Se on erittäin minimaalinen ja silti äärimmäisen monitoiminen, ja kehitys jatkuu päivittäin.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

PusiSusi

Tiedättekö miten saadaan hämähäkki steppailemaan?

Kytketään verkko virtaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä