Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Historian Jeesus

Aloittaja Bongaaja, 27.10.07 - klo:01:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 26.10.14 - klo:21:22

Minun ns. saarnani taitavat olla Sutille ihan ongelma...

Ovat useallekin, mahdollisesti olet ymmärtänyt lukemasi. Jostain syystä pyörit vain kimpussani.

K.K.:n saarnat pilaavat Outomaan tunnelman, yhteenkuuluvaisuuden hengen, imagon. Saarnojen kohtelu*) pilaa uskon Outomaan moderoinnin neutraalisuuteen. Mihin tahansa asialliseen keskusteluun K.K. paskantaa ajatuksiaan kuten "Matojen kanssa maatöissä kuluu aika joutuisasti maailman tappiin." tai "Minä olen tie, totuus ja elämä."
Varsinaisia keskustelun herätteitä.

*) se että ne sallitaan kaikkialla
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#301
Lainaus käyttäjältä: Suti - 27.10.14 - klo:08:31
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 26.10.14 - klo:21:22

Minun ns. saarnani taitavat olla Sutille ihan ongelma...

Ovat useallekin, mahdollisesti olet ymmärtänyt lukemasi. Jostain syystä pyörit vain kimpussani.

K.K.:n saarnat pilaavat Outomaan tunnelman, yhteenkuuluvaisuuden hengen, imagon. Saarnojen kohtelu*) pilaa uskon Outomaan moderoinnin neutraalisuuteen. Mihin tahansa asialliseen keskusteluun K.K. paskantaa ajatuksiaan kuten "Matojen kanssa maatöissä kuluu aika joutuisasti maailman tappiin." tai "Minä olen tie, totuus ja elämä."
Varsinaisia keskustelun herätteitä.

*) se että ne sallitaan kaikkialla

Varmaan ko. salliminen johtuu siitä että otsikko On 'Historian Jeesus', eikö totta?


Miksi Sinä yleensä kirjoitat ko. otsikon alle?

Kirjoittaisit otsikolla esimerkiksi 'Ei ole koskaan ollut Jeesusta' tai jotain muuta vastaavaa...

Olet ns. 'vastarinnan kiiski' vastavirtaan kulkemassa koko ajan?

Olet mitä olet, mutta ole sitä täysillä...

Kirjoittanut:
"Mato matkamies maan..."

K.K.


ps. "Jos en minä kirjoittaisi, kivetkin huutaisivat ns. ilosanomaa (oliko Aleksis Kivellä perillisiä?)..."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.10.14 - klo:09:59


Varmaan ko. salliminen johtuu siitä että otsikko On 'Historian Jeesus', eikö totta?




Kirjoittaisit otsikolla esimerkiksi 'Ei ole koskaan ollut Jeesusta' tai jotain muuta vastaavaa...

Olet ns. 'vastarinnan kiiski' vastavirtaan kulkemassa koko ajan?


"Mato matkamies maan..."



No nyt tulee maailman paksuinta tekstiä. KK:n kirjoitukset ovat yhtä kuin jumalan sana. Jos et tykkää KK teksteistä, olet jumalaa vastaan. Olet vastarannan kiiski.

Lopuksi toivotetaan surkeaa loppua, kun madot syövät.

No joo. Näköjään jumalan lähettiläs  osaa noitua vastustajansa omilla loitsuillaan.

Eikö totta. Nyt pelottaa.

sniper

Taitais olla paras kun ja jos K.K. ryhtyisi miehittämään kirkkoja sekä värväämään porukkaa kirkon listoille, eikä höpisis käsittämättömiä (påståenden eli) väitteitä eri saiteilla.

Kirkko tarvii nyt K.K:n apua ettei käy niin, että kirkko kaatuu ja menee konkkaan ja uskonto kaatuu siinä sivussa, OHO mikä hirveä ajatus.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

#304
.
KK seisoo Outomaan porteilla kuin Pyhä Pietari Taivaan porteilla.

Suhtautukaa sen mukaan, ajattelijat!


Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 26.10.14 - klo:18:43
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 26.10.14 - klo:18:27
Noita ihmetellessä voisi universumia kuvitella ikuiseksi kiehuvaksi puurokattilaksi

Järkipuhetta. Täydellä vatsalla tuon kuvittelu ei onnistu. Luulisin. Ainakun syö aamupuuroa, näkee edessään alkuräjähdyksen. Mitä järkeä siinä on, ja voisilmä vielä.


.


Niin, kautta aikain on todettu että totuus löytyy kaurapuurosta. Tätä se siis vain tarkoittaa...

::)

Suti

Luepas nyt tarkkaan K.K. kuinka innostuneesti Outomaalaiset teksteihisi suhtautuvat. Jos alat vastailemaan samalla tapaa kaikille sinua kritisoiville kuin vastailet minulle et taida ehtiä kopioimaan tekstejäsi kaikille foorumeille.

päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 27.10.14 - klo:11:41
Luepas nyt tarkkaan K.K. kuinka innostuneesti Outomaalaiset teksteihisi suhtautuvat. Jos alat vastailemaan samalla tapaa kaikille sinua kritisoiville kuin vastailet minulle et taida ehtiä kopioimaan tekstejäsi kaikille foorumeille.



Ihmeellistä kun olen koko ajan ns. tapetilla kokoajan?

Otsikko On 'Historian Jeesus'?
Kirjoittakaapa mitä tiedätte historian Jeesuksesta?

Vaikuttaa siltä, että kirjoitamme, huudamme,  kurkku suorana toistemme ohi koko ajan...


Minä tiedän, mitä tiedän, eikä sitä voi minulta ottaa pois huutamalla...

K.K.

PS. Maailmalla On tulevaisuus, oletteko huomanneet?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.10.14 - klo:13:50

Kirjoittakaapa mitä tiedätte historian Jeesuksesta?


Jeesus oli vastarannan kiiski

.

risto

#309
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.10.14 - klo:13:50

PS. Maailmalla On tulevaisuus, oletteko huomanneet?

Tulevaisuus on edessä päin. Ei sitä voi etukäteen huomata.

Maailman tapahtumat on niin iso asia, että ei sinulla ole mitään mahdollisuutta huomata edes sitä mitä nyt tapahtuu. Esim. sun "huomiot" Ukrainasta perustuivat pelkotiloihin. Huomasitko?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä