Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ari Pulkkinen, merkittävä säveltäjä

Aloittaja risto, 17.11.11 - klo:12:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Ari Pulkkisesta oli hesarissa tänään artikkeli. Hän on tehnyt musiikin useiisin menestyneisiin tietokonepeleihin.

Kuuluisin on Angry birds ja tunnussävel on otettu käyttöön ihan tavallisena musiikkina.


http://www.youtube.com/watch?v=u6w5yraZb6c&feature=related



Outomaa



Heh, tuplapelastusoperaatio.  Minä keräsin niitä takaisin välimuistista, mutta ketjun aloittaja oli nopeampi.

Hienoa. Vaikka on minulle tuntematon suuruus, menestystä ainakin on ollut. Sponge Bobin tuntee kaikki konttaavat muksutkin jo.

Tuo puuttui vielä
http://www.youtube.com/watch?v=BZcq3Go5Xp4&feature=player_embedded
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Patu

Haa, Rrrrrape lähettelee tyhjiä viestejä.
Minulla Adblock Plus estää nuo (ilmeisesti) videot. Kestän sen.


Amanda55

Juha Watt Vainio, Ossi Lindholm, Irwin Goodman, = hyvät säveltäjät ja sanasepot.  Yö on Suomen paras bändi meille kusarilla syntyneille. 

THL tiedottaa

#6
Haa, Amanda55!!

Meillä on täällä siis jo kaksi Amandaa.

Siskokset?

(Amanda55 taitaa ollakin joku vanha tuttu... no, ainakin tänne jo aiemminkin kirjoittanut.)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda55

Tiedottaja, no ei olla, tietääkseni.  Olen vain tälläinen vanha muija, mutta hyvin säilynyt ikäisekseni.  Totta, olen ollut täällä aiemmin. Nyt palasin takaisin.  Tulkaa muuten mun foorumille.  www.tosaleke.com.  Tiedän, että Outomaan Ylläpito hyväksyy tämän "mainonnan".  Vuoroin vieraissa, vai mitä!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä