Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Biologinen kuolemattomuus

Aloittaja Sini, 21.12.13 - klo:19:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 21.12.13 - klo:22:13
Tuossa Rrapen käyrässä käännekohta osuu juuri Outomaan hiljenemisen aikoihin. Suurimmat juopot heittivät henkensä. Loppuja on niin vähän, etteivät pääse edes tilastoihin.

Se oli siis yleismaailmallinen lama, joka iski Outomaahan?


risto

#11
.
niin.tässä joulun alla voimmekin syventyä kuolemattomuuteen, maailmanloppuun, muuttoon vieraisiin galakseihin, jeesuksen toiseen tuloon ja siihen, ett kaatuuko tykki kun sillä ampuu sivulle.

vuosikausia piinanneet asiat saadaan NYT päätökseen, kun olemme kuolemattomia. Sanoinko ME? Piti sanoa minä. Minämuodossa minä. Minähän yritän vain parhaani.

tämä on enää kiinni Lumia-puhelimen näppäimistä. Yksikin kirjoitusvirhe ja kuinka Tässä käy.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 22.12.13 - klo:09:59
.
niin.tässä joulun alla voimmekin syventyä kuolemattomuuteen, maailmanloppuun, muuttoon vieraisiin galakseihin, jeesuksen toiseen tuloon ja siihen, ett kaatuuko tykki kun sillä ampuu sivulle.

vuosikausia piinanneet asiat saadaan NYT päätökseen, kun olemme kuolemattomia. Sanoinko ME? Piti sanoa minä. Minämuodossa minä. Minähän yritän vain parhaani.

tämä on enää kiinni Lumia-puhelimen näppäimistä. Yksikin kirjoitusvirhe ja kuinka Tässä käy.

Ei mene noin. Kuolemattomina joudumme keskelle ongelmia, joiden luulimme tulevan lapsenlapsillemme. Mutta ei. Joudummekin itse ratkaisemaan ne. Siis jos pystymme...

Sini


"Äärimmäiset sääilmiöt riepottelevat Yhdysvaltoja"
Meistä tuli kuolemattomia ja jouduimme helvetin tuleen...

risto

#14
Lainaus käyttäjältä: Sini - 22.12.13 - klo:11:41

"Äärimmäiset sääilmiöt riepottelevat Yhdysvaltoja"
Meistä tuli kuolemattomia ja jouduimme helvetin tuleen...
Aika hurjaa ettei kuole tulessakaan. Noinhan noi papit ovat saarnanneet iät ajat.

Näin joulun alla kannattaa pohtia asiaa syvällisesti. Nyt se onnistuu koska kaamos on pahimmillaan.
Ei edes mielialalääkkeet pelasta kiirastulelta.

"
     Ihmisen suunta on syntymästä asti selvillä: ikuinen kadotus. Onneksi tämä voidaan Jumalan armosta välttää. Pelastava uskokin perustuu Jumalan armovalinnan pohjalle, koska usko herää ihmisessä Jumalan ansiosta.

Pastori Antti Kylliäinen on uskaltautunut olemaan eri mieltä. Kylliäisen argumentti on, että Jumala on rakkaus. Jumalan olemus on ristiriidassa ikuisen kadotuksen mahdollisuuden kanssa. Kylliäisen mukaan kaikki pääsevät taivaaseen.  "

Jippii. Kinkun syöminen edistää ensin eturauhassyöpää ja sitten kohti taivasta matka vie.

http://www.teosofia.net/ruusuristil/AS-taivas.htm

Nyt toteutuu tuo bodin kierrätysoppikin. Kun ihminen on viittä vaikka valmis, annetaan ruiske, ja hän palaa tommoset 60 vuotta taaksepäin.

Kukaan ei ole vielä luvannut että mieli muuttuisi 20 vuotiaaksi. En tarkoittanut Berruskonia.

Ja sitten yks kaks


.





Amanda

#15
Lainaus käyttäjältä: Sini - 22.12.13 - klo:10:28

Ei mene noin. Kuolemattomina joudumme keskelle ongelmia, joiden luulimme tulevan lapsenlapsillemme. Mutta ei. Joudummekin itse ratkaisemaan ne. Siis jos pystymme...

Oh, olipa hyvin oivallettu, totta tosiaan!  
Siitä puhumattakaan, että tila ja kaikki muukin loppuu. Seurauksena saamme luokkayhteiskunnan, mikä ei edes Orwelille tullut mielee.. kuolemattomuushan, ikuinen nuoruus kun ei ole kaikille  ???

Esmerkix

Helpostihan me sivelemme itsemme palamisen estoaineella, jos kerran kuolemattomia ollaan. Mutta entäs jos jäädäänkin katujyrän alle? Mitenkäs sitten suu pannaan?

THL tiedottaa

#17
.
Edellä jo viittasin siihen, että minua eivät kiinnosta mitkään katutason tai sen alle menevät 'uutiset'.

Tutustun alkuperäisiin tutkimuksiin ja arvioin vähän itsekin (tiedemiesten omien arviointien ohella), että mihin saakka tutkimustulokset riittävät.

Rosk... siis populaarilehdistön toimittajat tahkoavat rahaa lehtien omistajille.

Juu, jokainen saa lukea mitä lystää ja tutustua aivan mihin itse haluaa. En anna enkä kiellä, koska sellainen ei ole mun tehtäväni.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
tampereen mellakkajoukot olivat oikesassa siis, aina vaan luokkayhteiskunta. YES.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 22.12.13 - klo:18:46
.

Tutustun alkuperäisiin tutkimuksiin ja arvioin vähän itsekin (tiedemiesten omien arviointien ohella), että mihin saakka tutkimustulokset .




en vaivstunut tuonkaan vertaa.
kyllä NE sitten ilmottaa kun ensimmäinen kuolematon on saatu aikaan.

kuolemattomuutta on luvattu niin kauan kuin on ollut kirjoitustaitoa.
lukutaito on sitä etsii sopivaa luettavaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä