Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hormoonit ja feromonit

Aloittaja rapevainaa, 17.06.09 - klo:21:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Hyvä, Aladoobi! Noinhan se menee. Harmi kun tulit tänne vasta, kun minä oon lähdössä.. ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

aladoobi

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 05.07.09 - klo:19:54
Hyvä, Aladoobi! Noinhan se menee. Harmi kun tulit tänne vasta, kun minä oon lähdössä.. ;)

Niinkö? Minne sitten olet lähdössä? Näillä foorumeilla voi olla mukana vaikka oleskelisi Amazonin viidakossa...
Näin on näppylät, siten on sienet

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

aladoobi

Näin on näppylät, siten on sienet

rapevainaa

.
Sellasta mielikuvitussotaa mitä intti on.
Jotain tappamisen jatkokoulutusta.
Ave huutaa päivästä toiseen maahan ylös ja maalaileen kollaan kuvia, jossa lumi on muuttunut hiekaksi.
Sitten ave analysoi kunkin syöksytaitoja ja motivoi jokaista kuten olemme nähneet tällä foorumilla.
ja muista, halosta ja tuomiojaa et sitten mollaa etkä obamaa.


aladoobi

Obaman puolella mä oon alun perin ollutkn. Mulla on taipumus antaa vastapuolelle puheenvuoroja, mikä tuntuu ristiriitaiselta.  ::)
Näin on näppylät, siten on sienet

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 06.07.09 - klo:08:50
.
Sellasta mielikuvitussotaa mitä intti on.
Jotain tappamisen jatkokoulutusta.
Ave huutaa päivästä toiseen maahan ylös ja maalaileen kollaan kuvia, jossa lumi on muuttunut hiekaksi.
Sitten ave analysoi kunkin syöksytaitoja ja motivoi jokaista kuten olemme nähneet tällä foorumilla.
ja muista, halosta ja tuomiojaa et sitten mollaa etkä obamaa.

Legioonaan kouluttajaks. Leikkisotaahan se on WW2:een verrattuna. Mutta kyl sielläkin Kalashnikovin luoti satuttaa...... ??? >:(

Nessuno, pelkäänpä, että olen jo haukkunut nuo idolisi lyttyyn täällä.... ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Miten luoti voi satuttaa koulutuksessa?
Eikö koulutuksen tarkoitus ole oppia väistämään luoteja. Kaikki sankarit väistävät.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 06.07.09 - klo:19:26
.
Miten luoti voi satuttaa koulutuksessa?
Eikö koulutuksen tarkoitus ole oppia väistämään luoteja. Kaikki sankarit väistävät.

Koulutuksen tarkoitus on, ettei luotisateessakaan KAIKKI kuole. Ei luoti varmaan koulutuksessa satutakaan - viittasin tossa rintamakokemuksiini aikoja sitten. Haavotuin 3sti.

Pelkurit kyllä väistelee luoteja enemmän kuin sankarit. Sankarit taistelevat. Ja kovimmat ottaa sit luodin päähänsä tai muuhun kohtaan. Eihä siit mittää tulis, jos vaan väisteltäis vihollise luotei! ;) 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Viime sodassa kuoli 9% suoraan luodista.
Kannattaa väistellä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä