Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uskovan paras puolestapuhuja on ateisti ja...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 25.11.09 - klo:12:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa


Pistetäänkö, Rape, paremmaksi?

Oltasko niinku leikisti vaikka molemmat jotain uskovaisia?

Ja sit niinku autettais toisiamme puhumalla toistemme puolesta.

Jaa, mut miten niin, me mukako tarvitaan jotain puolestapuhujaa??




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 27.11.09 - klo:09:26


Jaa, mut miten niin, me mukako tarvitaan jotain puolestapuhujaa??



Ei helkutissa. Mä ainakii säikähdän jos joku on mun kanssa samaa mieltä.

THL tiedottaa


Ymmärrän.

Sama mulla.

On mulla (sullakin, mikäli oon oikein tulkinnu) meinaan sen verran erikoiset ajatukset ja mielipiteet.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

No niin ja täällä on taas tuhansien mielipiteiden ja ajatusten tulkit mielipuuhassaan ;)

Mutta kerrankin puhutte asiaa.Rape ei tosiaankaan ole koskaan kenenkään kanssa samaa mieltä....tippusin tuolilta,jos yhden ainoankaan kerran näin olisi.

Mutta täällä kertaa uskon SE.tä(jonka pitäisi olla tarkemmin nimi senkin ), että ollakko leikillään sitä tai tätä mieltä,koska eihän kukaan ihminen maailmassa voi olla kaikkien noiden mielipiteiden hmmmm. uskallanko sanoa "vanki"

No niin ja sanapeli sitten taas jatkukoon.....

rapevainaa


Siinä sitä sopii ihmetellä.  Ajatustensa vanki ja toiset ajatus tekee vapaaksi. On se ihan väärin.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 27.11.09 - klo:11:40
No niin ja täällä on taas tuhansien mielipiteiden ja ajatusten tulkit mielipuuhassaan ;)

Mutta kerrankin puhutte asiaa.Rape ei tosiaankaan ole koskaan kenenkään kanssa samaa mieltä....tippusin tuolilta,jos yhden ainoankaan kerran näin olisi.

Mutta täällä kertaa uskon SE.tä(jonka pitäisi olla tarkemmin nimi senkin ), että ollakko leikillään sitä tai tätä mieltä,koska eihän kukaan ihminen maailmassa voi olla kaikkien noiden mielipiteiden hmmmm. uskallanko sanoa "vanki"

No niin ja sanapeli sitten taas jatkukoon.....

Nondii!

Tätä oon jo vähän aatellukkin, että toi Perjantai voi olla – ja ohan se!

Siis mukaan vaan entistäkin railakammin suutas soittaan.
Niinkus tiedät, ei tää tapa!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Voi voi...kun en oo vielä aloittanutkaan....siis suuta soittamaan  :P

Mutta huomenna meen kirkkoon....uskovainen sitten ilmeisesti,enkä varmasti ole sitten ateistikaan.
Jotenkin ei nuo kumpikaan minuun ihan natsaa....................
............................jää miettimään sopivampaa termiä ::)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 27.11.09 - klo:09:11
.
Otsikkohan on ihan tyhmä. Miksei sen nimi ole "ateistin paras puolestapuhuja on toinen ateisti".

Taikka Sitten:

Uskova luulee olevansa Ateistin paras ystävä., koska tämä on mukamas sen paras Puolestapuhuja!

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 27.11.09 - klo:13:22
Voi voi...kun en oo vielä aloittanutkaan....siis suuta soittamaan  :P



:D

No, just!



Lainaa
Mutta huomenna meen kirkkoon....uskovainen sitten ilmeisesti,enkä varmasti ole sitten ateistikaan.
Jotenkin ei nuo kumpikaan minuun ihan natsaa....................
............................jää miettimään sopivampaa termiä ::)

Kyllähän sitä kirkkoon voi mennä, ja tulla sieltä uloskin, vaikkei olis yhtään uskovainen.

Mää ainaskin oon tehny niin monta kertaa. Viimeksi, kun kävin, soitin siellä pianooki.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Aikomuksenani oli alustuspuheenvuorossa tuoda julki ajatus siitä, että niin ateisti kuin uskovakin on omaan kantaansa niin linnottautunut jotta jokainen kommentti joka jollakin tavoin 'rikkoo' sitä luulojen - ehkä tietojenkin - muuria jonka on itselleen kehittänyt, aiheuttaa jonkin asteista traumaa... Ja siitä pääsee vain uusilla ajatuksilla ja uudella synteesillä luetusta ja uudelleen omaksutusta?

Itse asiassa... Elämä on joka hetkistä oppimista! Jos ateisti sanoo tai kirjoittaa  hyvin agressiivisesti - samoin uskova - molemmat karkottavat toisensa pois - tai molemmat hyökkäävät ja puolustavat ns. reviiriään? Tuo edellä oleva oli juuri alustukseni tarkoitus ja pointti!

On myös mahdollisuus etsiä yhteneviä ja samaa mieltä olevia ajatuksia ja siitä sitten käydä pohtimaan olisiko jotain hyödyllistä löydettävissä toisen eri mieltä olevista ajatuksista?

JK. Vähän niin kuin palkkaneuvotteluissa? Jossa tarkoituksena on se - että molemmat osapuolet hyötyvät - eikä kumpikaan jää tappion puolelle?

Yksinkertaista - mutta niin vaikeata(ko)?

Muisto Kei(jo Ku)llervo



"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä