Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Älkää jutelko avaruusolioiden kanssa!

Aloittaja Tiistai, 25.04.10 - klo:21:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai



Pysäytti miettimään: korkeasti arvostamani Stephen Hawking on varma, että maapallon ulkopuolella on älykästä elämää ja että he voivat olla vaarallisia meille..

Hesarin artikkeli tänään:

Stephen Hawking: Avaruusoliot pitää jättää rauhaan

Maailman tunnetuimpiin fyysikoihin kuuluva Stephen Hawking varoittaa ihmiskuntaa ottamasta yhteyttä avaruusolioihin.

Hawkingin mukaan Maapallon ulkopuolista elämää on olemassa lähes varmasti, mutta tutkijoiden ei pitäisi yrittää löytää sitä.

Fyysikko antaa arvionsa tuoreessa dokumenttisarjassa, josta kirjoittaa brittilehti The Times.

Hawkingin mielestä olisi erittäin epätodennäköistä, ettei universumin 100 miljardista galaksista löytyisi vielä tuntematonta elämää.

Nämä elämänmuodot voivat hänen mukaansa kuitenkin olla ihmiskunnalle erittäin vaarallisia.

"Meidän ei tarvitse kuin katsoa itseämme nähdäksemme, että älykkäät elämänmuodot voivat kehittyä joksikin, mitä emme halua tavata. Kuvittelisin, että nämä elämänmuodot voivat elää suurissa aluksissa, koska ovat käyttäneet loppuun kaikki kotiplaneettansa luonnonvarat. Tällaisista kehittyneistä avaruusolioista voisi tulla vaeltajia, jotka valloittavat ja kansoittavat mitkä tahansa planeetat, jotka ne löytävät", Hawking toteaa Timesin mukaan.


Linkki alkuperäiseen artikkeliin:
The Times,  "Don’t talk to aliens, warns Stephen Hawking"




Kun ajattelemme outomaalaisissa mittakaavoissa niin sanoisin, että hän on oikeassa. Pelkkää peruskoulun laskuoppia: Miksi Me olisimme Ainoat kehittyneet oliot universumissa?

rapevainaa

.
Sama mielipide esitettiin yli 30 v sitten kun avaruuteen lähettiin ihmiskunnan tervehdys, jossa kerrotiiin missä me luuraamme.


Tiistai



Niin, mutta tällä kertaa sanoja on tämän hetken arvostetuin astrofyysikko ..

The Timesin artikkeli on pitempi, näytti siltä (pitää lukea vielä), että Hawking on tehnyt dokumenttisarjan asiasta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 25.04.10 - klo:22:47

että Hawking on tehnyt dokumenttisarjan asiasta.

Luulen että tohon asiaan ei ole olemassa  dokumentteja.
Myöskään maailmanlopusta ei ole documentteja.

*********************
docu·ment (däk′yo̵̅o̅ mənt, -yə-; for v., -ment′)

1.anything printed, written, etc. that contains information or is relied upon to record or prove something
2.anything serving as proof

THL tiedottaa

.
Heh!

Ensin Stephen sanoo jotain.
Sitten The Timesin toimittaja tulkitsee Stephenin sanomisia ja tekee jutun lehteen.
Sitten Hesari tekee tulkintansa Timesin jutusta ja rustaa oman juttunsa.
Sitten pari nettikeskustelijaa ottaa kantaa ja tulkitsevat Hesarin juttua.
Ja toistensa sanomisia.

Elämä on kait sit just tätä. Ei ainaska juttelua joidenkin avaruusolioiden kanssa. Vai mitä?


http://www.timesonline.co.uk/tol/news/science/space/article7107207.ece


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


rapevainaa

.
No joo, kuvitellaan että avaruusolio tulee minua vastaan. Kun Suomessa ollaan niin metsässä. Jos kaupungissa tulee niin en uskoisi millään.

Höyryävä avaruusalus on laskeutunut ja ionisoinut puut huut helttiin.

Kun olio haluaa ottaa yhteyttä heiluttamalla raajojaan, minä vaan heilutan takaisin niiku maalla on tapana ja jatkan matkaa ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Niin, oliko Hawkinsin ohjeessa sitä, että pitääkö pidättää hengitystä kohtaamisvaiheessa

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 26.04.10 - klo:07:54
.
No joo, kuvitellaan että avaruusolio tulee minua vastaan. Kun Suomessa ollaan niin metsässä. Jos kaupungissa tulee niin en uskoisi millään.

Höyryävä avaruusalus on laskeutunut ja ionisoinut puut huut helttiin.

Kun olio haluaa ottaa yhteyttä heiluttamalla raajojaan, minä vaan heilutan takaisin niiku maalla on tapana ja jatkan matkaa ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Niin, oliko Hawkinsin ohjeessa sitä, että pitääkö pidättää hengitystä kohtaamisvaiheessa

Joo., siis sitten joku Nettipoika., esim Rape päästä ulos painettaan.., jonkun pierun.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 26.04.10 - klo:07:57


Joo., siis sitten joku Nettipoika., esim Rape päästä ulos painettaan.., jonkun pierun.

Eikö nyt pitänyt puhua avaruusolioista. ...eikä alkaa taas tota samaa. Turpiin sä saat kuitenkin, olisi se Rape tai avaruusolio. Eli suu supussa jos tapaat olion.  Sanot vaan sille:"Vitun aivokääpiö!." Ihan noin kokeeksi. Panet jauhot suuhun.

Jos se alkaa sörkkiä sua niin hymyile vaan sille.  Ota semmonen asenne että se ei ole saanut mitään koulutusta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 26.04.10 - klo:08:36


Eikö nyt pitänyt puhua avaruusolioista. ...eikä alkaa taas tota samaa., "Turpiin Vaan ja Onnea" .

Kokeilin vaan.., ookko hereillä ?  Vaikea tietää mikä on avaruusolio., kun ei tiedä ulkomuotoa. Joidenkin tieteistulkintojen ns. "Vapaiden Mallien" mukaan niitä liikkuu jo maailmalla., osaavat olla niin ihmisen oloisia., että ei paljon erota.

Osaisiko JukriS antaa neuvoja tohon tunnistukseen., niitähän voi olla Suomessa., olisko jukriS muuten itse Semmoinen., tietää kuitenkin Avaruuden parhaiten., jos ei ole itse., on voinut vuokrata jonkun "Luukun" niiden etukäteisvakoojalle.

Ai Supous ?

PS. Onko paljonkin tullut hakatuksi ja mätkityksi porukkaa ?

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 26.04.10 - klo:09:08

, olisko jukriS muuten itse Semmoinen., tietää kuitenkin Avaruuden parhaiten.,


Kiitos herätyksestä. Mullahan veri lähti kiertämään ihan iloisesti.

Jukrishan ei tiedä mitään, tai ei ainakaan välitä perinteisestä tiedosta. Jukris luo omat hypoteesinsa.

Ave on taas paras tietämään asioista, josta kukaan mukaan ei tiedä mitään.

Aakku voisi sipaista matemaattisen kaavan, jolla voi kalkuloida tapaamisen.  Jos olisi hyviä pyllynkuvia vaihtareiksi, niitä voisi vaihtaa olion kanssa.
Mulla on tisujen kuvia sitä varten aina mukana.


Mutta vakava puoli kuitenkin on, miten toimia silloin kun avaruusolio tulee vastaan. On siinä vehtaamista. Niin ja "kohtaamisauktoriteetit esiin!"
Se on selvä että en mnä ainakaan auktopriteetteja kunnioita. Tisun kuvia aion kokeilla.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä