Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Älkää jutelko avaruusolioiden kanssa!

Aloittaja Tiistai, 25.04.10 - klo:21:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 26.07.10 - klo:14:24
Olettekos tulleet pohtineeksi avaruusromun turvaominaisuuksia! Tuo maata kiertävä tipehööri antaa meille suojan kuin otsoni konsanaan. Jos uhvomies tulee koslallaan, mielessä ryöstö, raiskaus ja maan rauhanomaisten asukkaiden abduktointi, saattaa hän karauttaa koslansa vanhoihin Saturn-raketin väliosankiinnityspultteihin, jotka mennä veuhkaavat 100 000km/h kiertonopeudella. Sellainen kun napsahtaa uhvon tuulilasiin, se on menoa! Nyt jos joku hyvää tarkoittava hölmö aka Greenpeacen-mies menee ja noukkii nuo esteet pois kuin EU Suomen jalkaväkimiinat ja rypäleaseet, kuinka sitten puolustaudumme?

On.
Pohdittu.
Mut ei niin ku sä oot näemmä tehnyt, että oot jutellu näistä avaruusörkkien kanssa.
Mistä sä muutoin voit tietää noin paljon noitten uhvomiesten mahdollisuuksista liikkua avaruudessa?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 26.07.10 - klo:14:37
]
Olettekos tulleet pohtineeksi avaruusromun turvaominaisuuksia!



Saamiemme tietojen mukana siellä on esim. radioaktiivista romua, pieniä ydinvoimallähteitä. Semmosen kun saisi siitä riittäisi itselle sähköä lopun elämää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 26.07.10 - klo:11:59
etteivät vaan pelkiksi koristeiksi tai keräilyharvinaisuuksiksi ole hankittu.



Niin, sinulla on keräilysalaisuuksia.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 26.07.10 - klo:17:27


Muuten., kun se jatkuu ja lisääntyy räjähdysmäisesti potenssiin se ja se, niin kohta loppuu
potenssi ja räjähdys on tässä iässä kova juttu
lisääntyminenkin olisi.

THL tiedottaa

Rape on tainnu käsittää hiukan väärin tän ketjun otsikon...

Ei tässä nyt sentään oo kyse mistään lisääntymisestä avaruusörkkien kanssa!

Vai onks sulla, Rape, jotain tietämättömyyttä ton lisääntymismenetelmän kanssa?
Jos vaikka luulet, että pelkät puheet riittää...


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


rapevainaa

.
Itessäs on vika.
Postimies sano että se räjähtää potenssiin. Mistä lie tonkin oppinu.

postimies pahoitti mielensä kun minä en antanv sen rakentaa rakettia. Sitten se alkoi kosiskella seetä et muka lähtee keräämään avaruusromua. Nyt vaimo on piilottanut modemin ja pakottanut sen siivoamaan mustikoita.  jos menet avaruuteen níin mene, äläkä kysele.

AveLazio

Edellä on osuvia ja hauskoja posteja avaruusromusta.
Minä vakavasti sanon (tylsä jätkä kun oon), että avaruusromua on nyt niin paljon Maata kiertämässä, että se alkaa vaarantaa avaruuslennot satelliittien lähettämistä myöten. Maan kiertorata on jossain vaiheessa siivottava, oikeesti. Suurin osa romusta putoaa aikanaan Maahan ja siitä suurin osa palaa ilmakehässä. Mutta tavaraa menee taivaalle enemmän kuin sieltä tulee alas ilmakehän grilliin palamaan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Ave, pystytkö esittämään ton matemaattisena kaavana tai ainetasekaaviona?

AveLazio

Tarvitsetko sitä uskoaksesi asian. Elähän hyvä toveri siirrä tietämättömyytesi taakkaa muille - etenkään minulle. Koska pidät hymiöistä niin  :D :D :D :D 8) 8) 8) 8) :o :o :o :o :o
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.07.10 - klo:16:04
Tarvitsetko sitä uskoaksesi asian. Elähän hyvä toveri siirrä tietämättömyytesi taakkaa muille - etenkään minulle. Koska pidät hymiöistä niin  :D :D :D :D 8) 8) 8) 8) :o :o :o :o :o
se vaan paljastaisi, ymmärsitkö itsekään mitä aioit sanoa.
Tietämättömyyteni? - mistä minä voin tietää mitä olit sanomassa. Ainahan sinä olet menossa avaruuteen.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä