Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Älkää jutelko avaruusolioiden kanssa!

Aloittaja Tiistai, 25.04.10 - klo:21:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 29.04.10 - klo:15:23
.
Suuri mysteeri: miksi Outomaa on olemassa - yhä?

Ja miksi Rape siellä touhuaa ?. Kallista olisi tämänkin selvittäminen.., kaikkeen  Tutkimiseen ei kertakaikkiaan riitä rahaa. On tyydyttävä johonkin Cerniin.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Rape - 29.04.10 - klo:15:23


Mutta se aikahan on jo ohi että Raamattu olisi joku tietolähde. Että tiede ei olisi saanut aikaan mitään 2000 vuoteen???



Suuri mysteeri: miksi Outomaa on olemassa - yhä?

TIedän ainakin yhden suomalaisen nettitutun Kanadassa, joka uskoo Raamattuun sana sanalta, Bongaajakin ja Ville tuntee .. ensimmäinen jopa RL ..  :)

Viittasin siihen, koska en vähättele perimätiedon arvoa. Joku hitunen niissä yleensä on oikein, vuosituhansien ja -satojen kuluessa eteenpäin kertoessa vain muuttunut.  Vanha testamenttiakin kerrottiin suullisesti Kalevalan tapaan vielä 3000 vuotta sitten, jolloin ensimmäisen osat siitä kirjoitettiin ylös ja kertomukset on myös käännetty useampaan kertaan jo sitä ennen.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.04.10 - klo:17:18
.  Vanha testamenttiakin kerrottiin suullisesti Kalevalan tapaan vielä 3000 vuotta sitten, jolloin ensimmäisen osat siitä kirjoitettiin ylös ja kertomukset on myös käännetty useampaan kertaan jo sitä ennen.

Niimpä moneen., moneen kertaan on käännetty kieleltä toiselle. Ja jos käännökset ovat samaa  luokkaa kuin Google - kääntäjän hommat., niin eipä ossoo oikein uskoa yhtään mihinkään.?!

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.04.10 - klo:17:18


TIedän ainakin yhden suomalaisen nettitutun Kanadassa, joka uskoo Raamattuun sana sanalta, Bongaajakin ja Ville tuntee .. ensimmäinen jopa RL ..  :)

.

Outomaassakin oli kaveri joka uskoi olevansa itse jumala .
Toine oli taas oli valaistunut. Se Kalle Kustaa.
Useampi ilmoittaa tulleensa avaruudesta maapallolle.
Loppu porukkakin yrittää syytää ihan uskomattomia juttuja jos ei muuten niin kopioimalla lehtiä.

Mitä kahelimpi juttu, sen enemmän se todistaa jumaluudesta.
Jos jumala olisi olemassa, ei se sallisi kaheleita foorumeilla.

karpalo

No joo., tohon edelliseen Rapen juttuun., ei voi muuta kuin sanoa., että samaa mieltä olen. Kaheleitia riittää., ja ihme kyllä monet niistä uskovat ihan tosissaan noihin juttuihin. Onkohan niiden kehitys jäänyt lapsen asteelle ?

Pienille lapsille niitä Satuja juteltiin., mutta että aikuiset.. hohhoh vaan., jaksavat pohtia ihan olemattomia..., luulis muutakin puuhaa riittävän..


rapevainaa

.
Minusta tuntuu, että hermoja säästääkseen ei kannata jutella sellaisten kanssa, jotka uskoat avaruusolioihin.
Mulla ainakin kärtsää pinna samantien. Sitten siihen vielä sotketaan raamattu ja von Däniken.


S

Löysin tämän ketjun aivan sattumalta eksyessäni tänne outoon valoon. Olen mitä ilmeisemmin ollut jossakin toisaalla, kun kyseistä keskustelua on käyty. Joten kommentoidaan nyt sitten jollakin muotoa tätäkin aihetta, kun se kerran on esiin nostettu.

- Olen itse laajojen tutkimusteni valossa päätynyt siihen tulokseen että; olisi suoranainen ihme, jos älyllistä elämää ei olisi muuallakin kuin täällä syrjäisellä telluksellamme. Laskennallisestikin katsoen, sen on oltava enemmän kuin mahdollista. Koska kuullostaisi utopistiselta ajatukselta; että olisimme universumin mittakaavassa ainoa sivilisaatio, niiden satojen miljoonien tähtien joukossa, jossa esiintyy jonkinlaisen älyllisen kehityksen merkkejä. Tämä olisi suoranaista tuhlausta, johon en kyllä ilman todisteita usko.

Ulkoavaruushypoteesien tutkiminen onkin johtanut minut sellaiseen päätelmään, jossa pidän täysin relevanttina olettamusta, missä jonkunlaista orgaanista mikrobitasoa älyllisempääkin elämää on kehittynyt muillekin planeetoille. Olisi liian helppoa, sekä lyhytnäköistä lytätä tälläinen mahdollisuus. Koska jopa maankaltaisten sivilisaatioiden todennäköisyys saattaa olla tähtijärjestelmien galaksijoukoissa hyvinkin korkealla tasolla.

Kuvitellaan vaikka, niin hurjalta kuin ajatus saattaa kuullostaakin että; joissain näistä miljoonista tähdistä olisi jonkinlainen teknologisen sivilisaation luoma maailma. Todennäköisesti he ovat jo löytäneet keinot niiden teknisten esteiden voittamiseen, joita avaruusmatkojen tielle on ainakin meidän rajoittuneen teknologiamme myötä asettunut. Mutta ehkä nämä älylliset rodut eivät vaan vielä ole teknologisesta kehityksestään huolimatta löytäneet tätä syrjäistä maailmankolkkaamme, tai sitten ovat vierailleet täällä aikojen alusta asti suurimmaksi osaksi meiltä näkymättöminä.

Suuri este näille avaruusmatkoille on tietenkin suuret välimatkat, sillä esim. valon matka linnunratamme lähimmiltä tähdiltä kestää vuosia. Jos maan asukkaat keksisivät jonkin konstin lentää tuolla nopeudella, matka linnunradan toisesta päästä toiseen kestäisi arviolta n. 60.000 vuotta.  Tälläiset olettamukset tietenkin edellyttäisivät matkustamista lähes, tai jopa ylikin valon nopeudella - mihin nykyiset maanpäälliset käyttövoimajärjestelmät eivät millään kykene. Ihminen kun ei pysty kunnolla edes mieltämään tuollaista nopeutta.

- Olen kuitenkin esittänyt hypoteettisen olettamuksen, että maailmankaikkeudesta itsestään saattaisi löytyä jonkinlainen ratkaisu planeettojen väliseen käyttövoimaongelmaan, koska sellainen systeemi voisi tarjota jonkin näennäisesti mahdottomalta tuntuvan keinon, paikan & ajan rajojen ylittämiseen...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

On näitä kaikkia tietysti pohdittu ja kurkotettu Kuuhun ja Marsiin ja Jupiteriin ja vieläkin kauemmas, josko sieltä jotain löytyis.

Nyt on vaan niin., että tällä tekniikalla kestää niin hiton kauan näiden luotainten lentely kaauas kaauas pois, että jos jotain löytyykin, niin maapallo on voinut jo poxahtaa puhki ja pahki ennenkuin niitä tietoja sieltä saadaan näytölle tänne Outomaan sivuille..

Sen takia olisinkin odottanut, että miksei Maapalloa ole tutkittu syvällisemmin. Maapallon ydin on sulassa tilassa kuulemma.

Laittaisivat homman alulle ja lähettäs kaivaan tunnelia suoraan täältä läpi sulan ytimen ja päästäisiin näinollen kuulemma jonnekin esim Suomesta Austraalian tienoille.

Olisi hieno kokemus matkustaa tälläisessä Paloeristetyssa tunnelissa läpi maapallon ja putkahtaa pinnalle Sydneyn tai Melbournen  auringonottorannoille., sinne missien ja typyköiden keskelle.
Mukava kokemus kaikenkaikkiaan., että  miten se toimisi painovoimakin., ensin vetäisi sua alas ja sitten ylös ja keskikohdallako repisi kahteen suuntaan.?, vai ei mihinkään, kelluisitko painovoimattomassa tilassa., mihin sylki lentäis, tai allergikon aivastukset ?
Peräti hauskoja yksityiskohtaisia tutkimisen aiheita.

Sulasta ytimestä saisi joku Sepänkoulutuksen saanut kaveri kaapaistua siinä ohimennessä vaunun ikkunasta mukaansa sulana valuvaa ydinainemassaa., siitä voisi löytyä aivan uusia raskas- Tai sitten jalometalleja, jotka olisivat arvokkaampia kuin kulta, lat. Aurum tai Platina, lat. Platinum.

Näin voisi siis myös hyödyntää tämän Maapallomme Ydinkeskuksen, siis Ytimen yltiöpäistä Ekonomisluonteista Ydinosaamista.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 22.06.10 - klo:13:02

- Olen itse laajojen tutkimusteni valossa päätynyt siihen tulokseen että; olisi suoranainen ihme, jos älyllistä elämää ei olisi muuallakin kuin täällä syrjäisellä telluksellamme.

- Olen kuitenkin esittänyt hypoteettisen olettamuksen, että maailmankaikkeudesta itsestään saattaisi löytyä jonkinlainen ratkaisu planeettojen väliseen käyttövoimaongelmaan, koska sellainen systeemi voisi tarjota jonkin näennäisesti mahdottomalta tuntuvan keinon, paikan & ajan rajojen ylittämiseen...?!

Totta on tuo mitä Ässä sanoo. Jos saisi vielä pari valokuvaa tutkimusten liitteeksi, ellei peräti kanteen.


Posiella

Lainaus käyttäjältä: Rape - 26.04.10 - klo:07:54
.
No joo, kuvitellaan että avaruusolio tulee minua vastaan. Kun Suomessa ollaan niin metsässä. Jos kaupungissa tulee niin en uskoisi millään.

Höyryävä avaruusalus on laskeutunut ja ionisoinut puut huut helttiin.

Tällekin on luonnollinen selitys: Rape samoilee karvialaisessa metsässä ja on törmännyt pontikankeittotehtaaseen.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä