Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Älkää jutelko avaruusolioiden kanssa!

Aloittaja Tiistai, 25.04.10 - klo:21:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S

Muuten kyllä kaivaisin todisteitakin esiin, jos niitä olisi runsaammin tarjolla. Mutta kun en harrasta noiden liitteidenkään lähettelemistä, niin jääköön mahdolliset kuvallisetkin todisteet pelkkien olettamusten varaan. Muutenkin tutkimukseni perustuvat pitkälti empiirisiin havaintoihin - sekä salaisiin muistiinpanoihin, joita en tietenkään tässä yhteydessä missään tapauksessa tule paljastamaan.

- Todellakin, emme voi varmasti sanoa; ettei kehittynyttä ulkoavaruuden elämää jossain päin maailmankaikeutta olisi. Näiden sivilisaatioiden mahdollista olemassaoloa ei edes tälläinen rationaalisuuteen taipuvainen itseoppinut tutkijakaan voi kiistää; koska todisteita niiden olemassaolemattomuudesta ei todellakaaan ole aukottomasti saatu. Joten spekulaatiot aiheen ympärillä käyvät edelleen kiihkeinä.

- On myös mahdollista, että toisten maailmojen vieraat kulttuurit eivät edes ole ulkoavaruudesta peräisin - vaan jostakin rinnakkaisesta todellisuudesta, tai peräti toisesta ulottuvuudesta. Voidaan myös olettaa, että näiden korkealle kehittyneiden älyllisten olentojen geneettiset koodiviestit mikro-organismien muodossa ovat miljardeja vuosia sitten sinkoutuneet maapallolle, jotka sitten ovat näin ajatellen kylväneet elämänsiemenensä myös tänne maan päälle.

Mielestäni tälläistäkään spekulaativista, mielikuvitustakin kiihottavaa teoriaa ei voi täysin sulkea pois laskuista. Kaikki on siis vielä tältä osin pelkkää olettamusta, ennenkuin saadaan pitäviä todisteita ilmiöiden paikkansapitävyydestä. Mutta tutkimukset jatkuvat tiiviisti eri tahoilla - myös itse tulen selvittämään tätäkin mysteeriä entistä tarkemmin. Joistain rajatapauksista olen päässytkin jo osittain selville, mutta näistä havainnoista ei niiden arkaluontoisuuden vuoksi voi puhua tämän enempää!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Aven jutut ovat uponneet suhun kuin häkä. Tosin sitä ei voi varmasti sanoa mutta salaiset vaistoni kyllä sanovat tarkasti niin.

Kuulin kun Ave ja Ässä puhuivat että "kusetetaas vähän Outomaan väkeä näillä avaruusjutuilla".  Kuzessa ollaan. Ollaan kaikki avaruusolioiden tarkkailulistalla. Jos me sittenkin tiedämme enemmään kuin ne, mutta toivottavasto Ässä osaa pitää suunsa kiinni eikä myy edes rahasta niitä salaisia tietojaan.

Niin kauan kuin Ässä tutkii salaisia asioita, tuskin mikään olio, joka lukee Outomaata, uskaltaa edes ajatella hyökkäävänsä futurististen empirioiden kimpuun. Lopputuloksenha tietää muutenkin.

Parhaita havaintoja ovat tietenkin empiiriset havainnoit avaruuden olioista, ja varsinkin futuristisetempiriat, eikä niitä voita mitkään akateemikoiden tutkimusviitteet.  Yliopsitoaväellä voi pyyhkiä persettä näissä asioissa.

S

Taitaa ne salaiset vaistot nyt jossain päässä pettää siinä mielessä, että nämä empiiriset havaintoni ovat kyllä puhtaasti omakohtaisten teorioitteni luomia - eikä niihin liity ketään ulkopuolisia liittolaisia, tai muitakaan apureita. Itse asiassa nämä havaintoni ovat jo hyvin vanhaa perua, jos oikein tarkkoja ollaan. Ne ovat olleet jo aikoinaan vuosia edellä aikaansa, joten ei niissä enää mitään uutta tai ihmeellistä ole. Eikä niiden tarkoitus ole missään mielessä johdattaa ketään harhaan, ei liioin myöskään millään muotoa huijata ihmisiä.

Näiden innovatiivisten havaintojeni pääpiirteet ovat ehkä sattumalta myöhempinä aikoina esiintyneet myöskin joidenkin akateemisten tieteentekijöiden teorioiden, sekä aksioomien aihioina. Mutta kun itse tietää olevansa omalla tavallaan edelläkävijä/uranuurtaja tällä alueella, niin nämä tieteen & teknologian suuriksi mainitut harppaukset 'vaatimattomine' saavutuksineen ovat tuntuneet omasta mielestäni pikemminkin kääpiöaskelmilta ihmiskunnan historiassa, jos niitä vertaa siihen salaiseen tietoon, jonka olen hankkinut täysin itsenäisesti omien kanavieni kautta - tai jonka äärelle olen päässyt niitä tutkimaan, ns. yksityisen tarkkailujärjestelmäni kautta.

- Olipa kyseessä sitten lähiavaruuden, tai toisen ulottuvuuden oletetut olennot, vierailijat kaukaisilta linnunradoilta, tuntemattomien voimien konkreettiset ilmentymät, tai muut projektiiviset kohtaamiset; niin varmaa on ainakin se, että nämä osin selittämättömät ilmiöt ovat kuitenkin iskostuneet pysyvästi ihmismielen syövereihin, sekä ovat olleet tavalla tai toisella aina jossain muodossa ihmisen tietoisuudessa olemassa. Joten nämä mysteerit tulevat kiehtomaan mieltämme, niin kauan kunnes saamme jonkinlaisia tyhjentäviä vastauksia kysymyksiimme.

- Näitä salamyhkäisiä teorioita aion siis tutkia edelleenkin, kaikkien näiden vuosikymmenten uurastuksen jälkeenkin. Koska työ ei tälläkään saralla taatusti tule loppumaan, vaikka joitain oleellisia aluevaltauksia onkin jo aikojen saatossa saavutettu. Tässä mielessä tutkimustulokseni on tarkoin sinetöity osittain nk. 'salaisiksi kansioiksi', koska niiden pääpiirteiden kartoitus on tietyssä mielessä vielä pahasti kesken... 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Canardian

Jos minulla olisi tytär, hän voisi joskus sanoa näin:
Ihmiskunnalla ei ikinä ollut mahdollisuutta.
He tulivat taivaasta,
kuten he tekivät jo aikaisemmin,
mutta tällä kertaa he eivät olleet meidän jumalia
- He olivat meidän kohtalo,
tai siltä se näytti.
Kutsuimme heitä nimeltä Anushar,
koska se oli ainoa asia jonka tiesimme heistä:
heidän johtajansa nimen.
Harva meistä jäi henkiin, ehkä siksi koska olimme heikkoja,
ja emme näyttäneet olevan uhka heille.
Ja tästä minun tarinani alkaa...
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

veini

Minusta Martti kertoo tässä aika tyhjetävästi miten pitänee olla ja elää, heidän kanssaan ! Positiivisuutta vaan kehiin !

http://www.youtube.com/watch?v=RH8VrZ5quRU&feature=related

veini


Canardian

Lainaus käyttäjältä: veini - 23.06.10 - klo:04:40
Minusta Martti kertoo tässä aika tyhjetävästi miten pitänee olla ja elää, heidän kanssaan ! Positiivisuutta vaan kehiin !

http://www.youtube.com/watch?v=RH8VrZ5quRU&feature=related

veini
"Suo ajatus myönteinen, se kannattaa! On heille ystävyys itsestäänselvyys, ja nöyrä ihminen on kaveri ykkönen."
Näin on, ajattele aina positiivisesti, vaikka koko maailma kaatuisi ympärilläsi. Sillä he tietävät mitä tekevät, me emme.
Älä edes ajattele vastustaa heitä, sillä he pystyvät lukemaan ajatuksia. Ole vain oma itsesi, oikeamielinen.
Matti Servo on viisas mies, ja hyvin sympaattinen.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 23.06.10 - klo:02:48
Jos minulla olisi tytär, hän voisi joskus sanoa näin:

Harva meistä jäi henkiin,

Pojilleni olen opettanut tämän totuuden !! Sietääpä miettiä. (Raudanpuutetta löytyy., siihen saa apua Lääkäriltä ja Apoteekista) Avaruusolioille ei reseptejä voi kirjoitella, heillä ei ole kela-korttia., eikä SOTU-numeroita., syököön rautakankia.


Harva meistä on Rautaa..."Frederik"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 22.06.10 - klo:23:59
nämä empiiriset havaintoni ovat kyllä puhtaasti omakohtaisten teorioitteni luomia - eikä niihin liity ketään ulkopuolisia liittolaisia, tai muitakaan apureita. Itse asiassa nämä havaintoni ovat jo hyvin vanhaa perua, jos oikein tarkkoja ollaan. Ne ovat olleet jo aikoinaan vuosia edellä aikaansa, joten ei niissä enää mitään uutta tai ihmeellistä ole. Eikä niiden tarkoitus ole missään mielessä johdattaa ketään harhaan, ei liioin myöskään millään muotoa huijata ihmisiä.


Minä sentään tarvitsen TV:n mieleikuvitukseni tueksi. Sieltä pukkaa avaruusjuttuja solkenaan.

Jos joku tulee sun jutuista huijatuiksi, ne ovat ansainnet sen. Mutta kivaahan se vaan on.

Enemmän nuo sinun avaruustietosi koskevat sinua itseään. Avvaruudesta sinä et kerro mitään mutta tota rajatonta
egomainontaa saa lukea joka aiheesta. Mutta ne varsinaiset tiedot ovatkin salaisuus.

rapevainaa


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 23.06.10 - klo:08:26
.
JOopa kaikki me täällä kuolemme. No hätä.

Onko tutkittu., kuoleeko myös Avaruusolento., tai Olio [kumpi sananen on tieteellisempi?].,  onko tältä alueelta seikkaperäistä tutkimusta ?  Tätä voi tutkia periaatteella, "Vain Mielikuvitus On Rajana"

Tutkimusmenetelmä esim. "Otanta" Siis :"Ota kiinni ja purista niin kauan kuin henki pihisee, tai jotain sinneppäin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä