Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Älkää jutelko avaruusolioiden kanssa!

Aloittaja Tiistai, 25.04.10 - klo:21:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Olen lukenut melko tarkkaan tämän viestiketjun kommentteja.

Tullut sitten siihen tulokseen., että jos Avaruusolio tulee vastaan jossain kadulla tai kaupassa tai ahtaassa käytävässä., niin en juttele sen kanssa mitään.

Jutelkaa vaan itte !!

allekirjoittanut


Oikeastaan me olemme avaruusolentoja, joten jutelkaamme toisillemme.


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 23.06.10 - klo:16:52

Oikeastaan me olemme avaruusolentoja, joten jutelkaamme toisillemme.



Niin ja avaruusolennot ovat maan asukkaita. Joo. menisit jo nukkumaan.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 22.06.10 - klo:13:02

Ulkoavaruushypoteesien tutkiminen onkin johtanut minut sellaiseen päätelmään, ...

...  valon matka linnunratamme lähimmiltä tähdiltä kestää vuosia. Jos maan asukkaat keksisivät jonkin konstin lentää tuolla nopeudella, matka linnunradan toisesta päästä toiseen kestäisi arviolta n. 60.000 vuotta.  ...

- Olen kuitenkin esittänyt hypoteettisen olettamuksen ...

Mitä tarkoittaa hypoteesien tutkiminen?
Miten hypoteeseja tutkitaan?

Ensinnäkin, mikä on hypoteesi?

Hypoteesi on tieteessä käytetty työväline.
Se on olettamus, jonka todenperäisyys pyritään selvittämään tieteellisin kokein ja tutkimuksin.

Esimerkkinä voidaan ottaa sellainen hypoteesi, että maapallo on pyöreä.
Tämän hypoteesin todenperäisyyden voi selvittää tutkimuksen avulla.
Näin on jo tehtykin.

Mitä siis tarkoittaa Ässän harjoittama hypoteesien tutkiminen?

Väitätkö, Ässä, että olet itse tutkinut erilaisia ulkoavaruudesta esitettyjä hypoteesejä?
Eli olet selvittänyt näiden hypoteesien todenperäisyyden.
Mainitsepa nyt sitten edes pari kolme sellaista hypoteesia, jotka olet tutkinut.

Tuo tieto, jonka viestissäsi esität, eli tämä "matka linnunradan toisesta päästä toiseen kestäisi arviolta n. 60.000 vuotta", on ilmeisesti sinun oman tutkimuksesi tulos, eikö vain?

Tiedemiesten selvitysten mukaan Linnunradan mitat ovat sellaiset, että laidalta toiselle on matkaa 100 000 valovuotta.












Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Rape - 23.06.10 - klo:19:32Niin ja avaruusolennot ovat maan asukkaita. Joo. menisit jo nukkumaan.
Maapallohan on avaruudessa, joten olemme avaruusolioita.
Myös jonkun toisen planeetan asukkaiden mielestä olemme avaruusoloita.
Lisäksi on spekuloitu että elämä maapallolla on saattanut syntyä jostain bakteerista joka tuli meteorin mukana maapallolle.
Ehkä jonkun avaruuslennon vessa tyhjennettiin, ja sieltä tippunut jäätynyt paskamöhkäle aiheutti kaiken elämän maapallolla.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 23.06.10 - klo:19:52

Tiedemiesten selvitysten mukaan Linnunradan mitat ovat sellaiset, että laidalta toiselle on matkaa 100 000 valovuotta.




Niiin, tuon takia Ässä harjoittakin laaja-alaista tutkimista.

herää vaan kysymys että kun ajatus kulkee sillä nopeudella kuin kulkee, eli  ei enempää kuitenkaan kuin hermoimpulssin nopeudella,
montako vuotta menee että Ässä ajatukset ehtivät oman linnunrahan reunaan.  Sitten vielä reippaasti eteenpäin nijn kauas kuin ajatus kantaa.

Luulen että ässäkin mietteet hajoavat avaruuteen niin levälleen että niiden kokoaminen ei onnistu. Osa joutuu planeettojen taa ja osa mustaan aukkoon, eikä palaa koskaan Ässäelle takaisin.

Ässä ei kerro salaisuuksiaan mutta minä tiedän ne muutenkin.

hermoimpulssi kulkee 100 mm/s. eli metrin 10 sekunnissa.  Minuutissa ajatus on jo 6 metrin päässä. Tätä vastaan Ässä tuskin voi väittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 23.06.10 - klo:19:55
Lainaus käyttäjältä: Rape - 23.06.10 - klo:19:32Niin ja avaruusolennot ovat maan asukkaita. Joo. menisit jo nukkumaan.
Maapallohan on avaruudessa, joten olemme avaruusolioita.
Myös jonkun toisen planeetan asukkaiden mielestä olemme avaruusoloita.


Tunnistan itseni Maapallon asukkaaksi.

Jos Lumooja on tunnistautunut olevansa avaruusolio.,ja kertonut sen Esimehelleen työpaikallaan, niin luultavasti olisi ohjattu hoitoon. Eikö näin ole kaiken järjen mukaan.

Mutta jos ei ole ohjattu hoitoon, tarvitsee Lumoojan esimiehenkin olla avaruusolio. Silloin ymmärrän tämän pikkuhiljaa alkavan Maapallon Täyttämisen Olioilla, jotka tulevat jostain
.

Tuo Hypoteesi tulisi jonkun selvittää., itse en kerkiä vaikka olen eläkkeellä., on niin paljon muita kiiruita.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 23.06.10 - klo:20:22
Jos Lumooja on tunnistautunut olevansa avaruusolio.,

täällä Outomaassa on useita avaruudesta tulleita ja tietää'kseni kukaan heistä ei ole töissä.
Oisko tossa selitys siihen.

S

Takertumatta nyt mitenkään tuohon yksittäiseen hypoteesi-termiin, joka ei ole teorisoinnissani se kaikkein olennaisin asia, vaan pääpointtina on asiasta muodostunut kokonaiskuva, jonka olen tutkimusteni kautta tuonut julki. Jos nyt kuitenkin otan kaiken tuon saivartelun keskeltä käsittelyyn tuon hieman edella olevan ihmettelyn siitä, mitä olen tutkinut tai jättänyt tutkimatta. Väärinymmärryksen korjaaminenkin on myös tässä yhteydessä ehkä myöhemmin paikallaan!

- Sekään ei ole tässä kontekstissa oleellista, vaan se että olen tullut tutkimuksissani tullut siihen tulokseen että; maailmankaikkeudessa on arviolta triljoonittain tähtiä, eli arvioidussa luvussa on parhaimmillaankin ainakin 20 nollaa. Monet näistä tähdistä muistuttavat meidän aurinkoamme, joten niillä on oletettavasti planeettajärjestelmiä, joissa saattaisi olla jonkinlaista elämää - jopa älyllisiä olentoja, tai muita vastaavia kulttuureja. Arviot tälläisten sivilisaatioiden omaavista planeettojen määrästä vaihtelevat 50.000 jopa yli miljardiin. Siispä näille planeetoille matkustaminen kestäsi ihmiseltä pahimmillaan monta ihmisikää.

- Siksi tuo arvioimani n. 60.000 vuotta tarkoittaa matkustusaikaa; eli kuinka kauan ihmiseltä kestäisi valon tai jopa sen yli nopeudella matkustaa linnunradan laidalta toiselle - eikä siis niinkään kuinka pitkä matka linnunradalta sen toiselle laidalle on. Sinne on todellakin matkaa parhaimmillaan tuhansia valovuosia, joten valoltakin kestää matkustaa tälläinen matka vuosia. Tähän vaikuttaa tietenkin myös valon nopeus joka on 30.000 kilometriä sekunnissa, jonka reilun valonnopeuden ylittämisen jälkeenkin matkalaiset suoriutuisivat matkasta ehkä muutamassa tuhannessa vuodessa; riippuen täysin matkustustavasta, tai aluksen käyttövoimasta - sekä tietysti muista seikoista jotka vaikuttavat ratkaisevasti matkaan käytettyyn aikaan.

- Olen myös jossain yhteyksissä esittänyt omakohtaisen teorian planeettojen välisen matkustamisen käyttövoimaongelmaan. Eli maailmankaikkeudesta itsestään saattaa löytyä ratkaisu, miten matkustaa ajasta ja paikasta toiseen kohtuullisen lyhyessä ajassa. Ratkaisu voisi olla mustat aukot, jotka saattaisivat toimiessaan toimia jonkinlaisina nopeina siirtojärjestelminä. Nämä mustat aukot voisivat näin toimia ns. portteina etäisiin linnunratoihin, sekä niiden kautta kaukaisiin aikakausiin. Ne olisivat ikäänkuin oikoteitä avaruuden sekä ajan halki. Tämäkin on vain pelkkä hypoteesi, jolle pitäisi saada kunnon vahvistus, ennen kuin se voitaisiin ottaa vakavana mahdollisuutena aikamatkustusta suunniteltaessa. Niinkuin jo aiemmin jo totesinkin; ehkä mahdollisen toisen maailman muukalaiset ovat ratkaisseet ajat sitten tämänkin ongelman?!

- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 23.06.10 - klo:20:49

. Ratkaisu voisi olla mustat aukot, jotka saattaisivat toimiessaan toimia jonkinlaisina nopeina siirtojärjestelminä. Nämä mustat aukot voisivat näin toimia ns. portteina etäisiin linnunratoihin, sekä niiden kautta kaukaisiin aikakausiin. Ne olisivat ikäänkuin oikoteitä avaruuden sekä ajan halki.

Ave on taas saanut sinut uskomaan kaikenlaista. Ave on katsonut noi jutut elokuvista. Alunperin noi teoriat on esittänyt Spielberg.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä