Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miten suhtaudut ns. poikkeaviin ihmisiin Outomaassa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 07.09.10 - klo:07:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Yksi ns. hullu kysyy enenmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata."

"Kaikista pahinta jos alkaa vielä esitellä mielipiteitään - tosina."

Yllä pari lausetta, jotka olen ymmärtänyt olevan ihan tavallisia kun ns. poikkeava alkaa tällä keskustelupalstalla esitellä mielipiteitään...

Miten itse suhtaudut täysin eri mielipidesuuntaa edustavaan ihmiseen? Yllä eri vaihtoehtoja, mutta jos kirjoitat mielipiteesi kaikkinensa, tullee asiasi parhaiten ymmärretyksi...

JK. Vallinneiden mielipiteiden johdosta katson itsenkin jossakin määrin poikkeavaksi - joten äänesys koskee minuakin.

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

rapevainaa


Outomaassa ei ole yhtään normaalia.
Kaikki ovat outoja ja omilla ansioillaan.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 07.09.10 - klo:08:24

Outomaassa ei ole yhtään normaalia.
Kaikki ovat outoja ja omilla ansioillaan.

Niin, kyllä hullu hullun tunnistaa, siksipä tänne on keskitytty, keskittyneet.

S

Siksi tämän paikan nimi onkin juuri Outomaa, että tänne kaikki poikkeavat jäsenet omasta vapaasta tahdostaan poikkeavat. On siis vain pelkästään omista asenteista, tai reagointitavoista kiinni, miten muita eri tavalla ajattelevia ympärillään suvaitsee.

Suhtaumistavoissakin on tietenkin näin ajatellen joitain eroavaisuuksia. Toiset suvaitsevat enemmän, jotkut taas vähemmän. Itse ajattelen näin; että antaa kaikkien kukkien kukkia, eikä kukaan ole kuitenkaan toistaan parempi, tai huonompi, vaan kaikki ovat tavallaan samalla viivalla!

- Mielipiteitä, käsityksiä, näkemyksiä, yms. risteilee joka lähtöön. Jotkut jäävät jo kalkkiviivoilla jälkeen. Toiset taas porhaltavat muista välittämättä maaliin asti. Mutta voittajia & häviäjiä ei näissä kisailuissa varsinaisesti juurikaan ole - koska jokainen kilpailee lopulta itseään vastaan, sekä vastaa kulloisestakin suorituksestaan itselleen!
 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Onko maailmassa muutenkaan yhtään "normaalia" ihmistä. Kaikki kun ovat uniikkeja, erilaisia.
At a narrow passage there's no brother, no friend


Tiistai

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 07.09.10 - klo:07:46

Miten itse suhtaudut täysin eri mielipidesuuntaa edustavaan ihmiseen?

Antamalla olla. Jos ei kiinnosta, en lue ja jos luen ja huomaan kaverin vedättävän hymähdän ja annan olla   8)



Minä olen tylsä tavis, en millään lailla outo. Tarvitaan taviksiakin joukossa, ettei ihan älyttömäksi mene, niinku tasapainoksi ;)


allekirjoittanut


Tiistai


Mutta kun omasta mielestäni olen!  Hiirenharmaaraitainen tavis..  onneksi on kemiaa, voi olla vaikka blondi välillä tai yrittää virittää entistä sävyä  ;)   Eikun oikeasti, kun joskus kaikki väri jättää niin alan valkohapsiseksi kuin kohta 90 v. tätini :D

Ja kyllä tällä foorumilla ihmeesti ihmisten profiili näkyy paremmin kuin millään entisellä foorumilla. Tuskin olemme erikoisempia kuin muutkaan, ehkä emme vain piilottele erinom.. erilaisuuttamme..

Matkaleena

Minä olen normaali, kaikki muut ovat poikkeavia.

Yritän käyttää suodatinta.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä