Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hoki, hoki!

Aloittaja AveLazio, 23.09.10 - klo:14:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 24.09.10 - klo:17:42
Lainaus käyttäjältä: postman - 24.09.10 - klo:12:24

Ruotsi = Westcoast, Västra Frölunda nyk. Frölunda Indians, Göteborg.

Venäjä = AK Bars Kazan (maalissa Vehanen) Jalkapallo, Italia = Lazio, jalkapallo Englanti = West Ham.

Kyllähän näitä riittää.. veikkauskohteita, välillä kannattaa varmuuden vuoksi veikata suosikkiaan vastaan.


Mortal enemy!  ;D





Millwall., pitäiskö vähän suosia., olen joskus Milwallin avulla saanut vetoja kiinni. Eikös tää Rauman Poika Timo Soinikin ole vankkumaton Milwall-Fani., käynyt paljon pelejäkin paikan päällä katsomassa., Ihan muistikuvaa vain.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.09.10 - klo:17:22
Vau Postman! Minullakin Kazan. Ja ehdottomasti Lazio! Oletko kirjoitellut Lazion sivuilla?? Miksi Lazio? Julistan Sinut pyhimykseksi. Olen Lazion jäsen! Ruotsissa ja Englannissa mulla ei ole sympatiaseuraa - no Bolton Jääskeläisen takia kyllä.

Jostain syystä olen tykännyt aina Laziosta. Mutta en ole niin hirveän kova fani, että ihan hehkun ja puhkun onneani.

Italian liigoissa on vaan ounasteltavissa järjestettyjä pelejä?? Kuulemma Italian Mafian budjetti lähentelee valtion virallista ??., noo leikki leikkinä., mutta ihmeen paljon siellä tulee tasureita?

Eugen

#12
.
"Aye, caramba!"

karpalo

#13
Vai niin., kyllä nyt isä on ylpee. Minkäs sille mahtaa., muistan, että itekkin ikäänkuin olis ollu mukana jotenkin kun jälkikasvu onnistui ja siitä mainittiin. Noo., mutta piti näytellä vaatimatonta.

Jaa, että pojan nimi on Toivo. Ei varmaan isä tiennyt aikoinaan, että Kokoomuksen vaalilauseissa Toivo näyttelee nykyään suurta osaa?

AveLazio

Ai Timon poika on hyvä futaaja. (Harmi kun en voi äänestää idoliani Timoa vaaleissa, kun asun sisämaassa...).
Millwall vetää kannatuksensa jännästi poliittisen kentän äärilaidoilta, etenkin kans.välisen. Weird stuff.
Olen S.S. Lazion kiihkeä kannattaja. Poliittisista syistä. Siellä useimmilla onkin sama poliittinen maailmankuva.

Jos kotimainen ja ulkomainen suosikkisi pelaisivat, kumman puolella olisit? Oon kokenut tuon karmean tilanteen TamU-Lazio-ottelussa. Ehkä juuri silloin skitsofreniani puhkesi... :D
At a narrow passage there's no brother, no friend


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä