Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juhlikaamme maailmankaikkeuden syntymää Outomaassa

Aloittaja JukriS, 21.04.10 - klo:09:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JukriS

Maailmankaikkeuden syntymäähän voidaan juhlia mikä päivä vaan missä vaan, joten juhlikaamme tänään maailmankaikkeuden syntymää täällä outomaassakin.

Tämän kirjoitin http://www.savonsanomat.fi/mielipide/keskustelupalsta/posts/list/6006.htm keskusteluihin

"Maailmankaikkeushan syntyy koko ajan ja näin maailmankaikkeuden syntymää voidaan juhlia joka päivä kaikkialla maailmankaikkeudessa.

Jos halutaan joku tietty paikka jossa maailmankaikkeuden syntymää halutaan juhlia, niin sovitaan tässä ja nyt että maailmankaikkeuden syntymää voi tulla juhlimaan Kuopioon milloin vain. Jos haluaa juhlia joku tietty päivä, niin sovitaan tässä ja nyt että 21.4. on aivan yhtä hyvä päivä juhlia maailmankaikkeuden syntymää kuin mikä muu päivä tahansa.

Yhdeksi Maailmankaikkeuden, Rauhan ja Rakkauden juomaksi olen kehitellyt juomaa jossa on iäkästä konjakkia (Meukow)vanhalta mantereelta, tuoretta cokista uudelta mantereelta (pohjoisamerikka), jäät navoilta, mangoa eteläamerikasta ja jaettu ilo on paras ilo kunniaksi joku voisi keksiä mitä Aasiasta, Afrikasta ja Australiasta voisi tuoda juomaan mukaan.

Itse olen sitä mieltä että me olemme yhtä ja samaa ikuista energiaa joka itse loimme omasta ikuisesta energiastamme taas kerran uuden havaittavan maailmankaikkeuden jonka aine syntyi ikuisesta energiasta joka työntyi tiettyyn suuntaan jo olemassa olevassa ikuisessa tilassa joka ei laajene tai kaareudu.

Vastaan tulee erittäin pieniä ja erittäin vähän tiheitä hiukkasia joita humahtaa jokaisen kvarkin, neutriinon, fotonin ym. hiukkasten läpi yhdessä hetkessä kenties enemmän kuin Maapallon läpi liikkuu Auringosta tulevia neutriinoja miljardissa vuodessa.

Jos jotakuinkin näin, niin nuo vastaan tulevat pienen pienet hiukkaset saavat kaikki kvarkit räjähtämään eli laajenemaan kolmiulotteisesti jo olemassa olevassa ikuisessa tilassa ja näin kvarkit ym. hiukkaset olisivat runsauden sarvia jotka kierrättävät vastaan tulevasta energiasta absorboituvan energian omaan näkyvään maailmankaikkeuteen ja näin kvarkeissa ym. hiukkasissa oleva energia vaihtuisi ajan kanssa kokonaan.

Jos näin, niin silloin kaikki ilmiöt selittyisivät paineen vaihtelulla.


Olen myös kehittänyt ajatuksen siitä miten ikuinen energia eli me itse loimme ajatuksemme voimalla omasta ikuisesta energiastamme tämänkin kertaisen maailmankaikkeuden ikuisesta energiastamme ikuiseen tilaan joka ei muutu.

http://www.onesimpleprinciple.com/forum/viewtopic.php?t=2521

Olenko oikeassa tai väärässä ei poista sitä että voimme juhlia maailmankaikkeuden syntymää ja Kuopiolaisena kutsun kaikki ihmiskunnan ihmiset juhlimaan maailmankaikkeuden syntymää Kuopioon. Jos ei pääse Kuopioon, voi maailmankaikkeuden syntymää luonnollisesti juhlia missä päin maailmankaikkeutta tahansa.

Maailmankaikkeuden syntymää voi juhlia esim. 21.4, mutta jos ei ehdi silloin, voi maailmankaikkeuden syntymää luonnollisesti juhlia mikä päivä tahansa."


RAKKAUTTA
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

THL tiedottaa

Yleensä, jo ihan kohteliaissuussyistä, kutsu esitetään pari viikkoa etukäteen.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

JukriS

Lainaus käyttäjältä: se - 21.04.10 - klo:09:44
Yleensä, jo ihan kohteliaissuussyistä, kutsu esitetään pari viikkoa etukäteen.




Juu, mutta mutta, onhan tässä vuosi aikaa valmistautua ja jos haluaa juhlia kahden viikon päästä, niin tervetuloa!

:) ;) :)
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

THL tiedottaa


Mitenkäs tuo Tasavallan Presidentti Halonen minulle tässä taannoin kirjoittikaan... yritän tässä sitä muistella:

"Kiitos arvoisasta kutsustanne. Aikataulujen yhteensovittaminen ei ole tällä kertaa mahdollista aiempien sitoumuksieni vuoksi."

Jotain tuollaista se hänen tekstinsä oli.

Jospa minä siis vastaan samalla tavoin sinun kutsuusi, JukriS!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

JukriS

Lainaus käyttäjältä: se - 21.04.10 - klo:10:00

Mitenkäs tuo Tasavallan Presidentti Halonen minulle tässä taannoin kirjoittikaan... yritän tässä sitä muistella:

"Kiitos arvoisasta kutsustanne. Aikataulujen yhteensovittaminen ei ole tällä kertaa mahdollista aiempien sitoumuksieni vuoksi."

Jotain tuollaista se hänen tekstinsä oli.

Jospa minä siis vastaan samalla tavoin sinun kutsuusi, JukriS!





Saat vastata.

Kutsu juhlimaan maailmankaikkeuden syntymää on kuitenkin voimassa ikuisesti.

Jos päätät tulla juhlimaan maailmankaikkeuden syntymää ikuisuuden päästä, niin ainahan voimme luoda Kuopion uudestaan ikuisuuden päästä ja juhlia maailmankaikkeuksiemme syntymiä siinä Kuopiossa.

:D ;) :D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )


THL tiedottaa

Vastaan siis niin kuin yllä esitin. Ole hyvä!

Sinä puolestaan kirjoitat aivan päättömiä: "ikuisuuden päästä".
Kummasta päästä?  :D

Etkö tiedä, vai vai etkö vain ymmärrä, että ikuisuus ei koskaan pääty?
Juuri siksi on ikuisuus.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Tuo on yhtä hyvä kuin hesassa tehty ehdotus että tekemättömistä lumitöistä saisi matkailuvaltin.
Av  Gran voisi järjestää kunnon juhlat ja kutsuisi ufon paikalle.

JukriS

Lainaus käyttäjältä: se - 21.04.10 - klo:10:08
Vastaan siis niin kuin yllä esitin. Ole hyvä!

Sinä puolestaan kirjoitat aivan päättömiä: "ikuisuuden päästä".
Kummasta päästä?  :D

Etkö tiedä, vai vai etkö vain ymmärrä, että ikuisuus ei koskaan pääty?
Juuri siksi on ikuisuus.





Mitäpä luulet?

;D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

JukriS

Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

karpalo

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 21.04.10 - klo:10:36
Mitähän tyypit miettii tästä.

"juhlitaan täällä Outomaassa"

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=299762

;D


Pekkarinen halloo, Kaveri sijoitti hakekoneisiin yli 30 000€ rahaa jo törmäsi haketta myydessään ihan käsittämättömään seinään, tässä maassa on rakennettu nopeasti varsin tomiva HAKEKARTELLI jota pyörittävät hakevoimaloiden johdot ja muutama suuri haketuottaja joten suuret lupaukset kymmenistä tuhansista työpaikoista on todellisuudessa ihan teoriatasolla ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Kaveri ei pysty myymään hakettaan kuin pienissä erissä koska hänestä ja hänen firmastaan ei haluta takuu/luottotomittajaa vaikka hän siihen tuliterillä laitteillaan helposti pystyisikin hänen koneensa on jopa huomattavasti parempia kun näiden ns isojen tekijöiden.

No voe helevete sanonpa vuan., Mauriki saes olla sen verran ikuisestii Kuopijoon torilla., vastaisi jotannii näehin viesteihin täällä keskustelupuolella Halloo Pekkarinen Haloo..., kestää ikkuisuuven., ennekö on Kuopijoon Torilla veljmiehet jo uottaa eiväkkä oo patsaita..., ja joku niistä jo sano näinnikkää :"Saatat suaha nenilles.., luppailoo kaikkee., vua mikkää ei piä paikkaasa.

Sitaatti: Kuopijolaesittae:

Raha se on ikuisen turhan työn takan ., turha työ, eikä palakan maksuu, turha työ tuhlattua aikaa ja energiaa., kaikki ikuista turhaa voe heleveti mihi myö jouvutaa Mauri ??

Melekeen on tään JukrikSenkin touhut vähän Pekkarista vaella ., laetappa JukriS Tupee kohallee ja mee ikkuisiks ajoiks Kuopijoo Toril seisoo nii näet Taevaa merkit ikkuisuuksie peäst ja sielt nousoo Maurin Silhuetti pyhittään Savon taevaa ja kaek vaevat unhottuup., silviisii...Ikuisest Uamen!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä