Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Juhan blogi

Aloittaja Juha, 05.09.14 - klo:09:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

En käynyt Hipin ja Jaskan kimppuun ensisijaisesti vaan otin heidät mainintaan paikkaa kuvaavasta syystä.

Toisaalta onko tuossa nyt paljoa väliä kun ovat ihan tuntemattomia. No jotain ehkä.

Näkkärillä heitä tuskin voi arvioida tai ei kovin varmaa.

Juha

Hibis on minun mieleen melko pitkälle.

Jonkin verran ob keskeneräisyyttä eli sanoutuu suorille linjoille osin kyseenalaisesti. Mulla on kyllä paljon samaa.

Juha

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.09.14 - klo:16:51
Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:16:02
"Pakko" sanoa, että vaikka Karpalo on tiettävästi vabhempaa ikäpolvea, niin hän on aika turhanpäiväinen foorumeilla.

Onkohan toisin reaalissa. Veikkaan että ehkä ei.

On aivan pakko tohon välihin tokaista (en ole vabhempaa), että tyhmempää ihmisolentoa kuin sinä saa hakea, mutta ei hevin löydä. Olet kuin lastu laineilla, ei mitään päämäärää, ei suuntavaistoa, pelkkää hölötystä kaikki tyynni.

Ei löydy realissa, eikä missään muualla.

Niin olet poitsu kuin pissanreikä lumessa, ei mitään järkeä, kaikki pelkkää töhnää, osin kyllä varasteltua krempan polvista.

Tunnen myötähäpeää kaikkea tokkurointiasi kohtaan. Luulin joskus, että ryhdistäydyt jotenkin, näämmä turha luulo, töpeksintä jatkuu, kunnes saa loppuhuipentuman, mikä se on, se jää nähtäväksi.

Tähän mennessä kaikki on mänt kohden Anus-aukkoa.

Kiva että agendasi vesittyy. Miksi tulet ylipäätään agendoimaa kun se on jankkaavaa. Et ole keskustelija.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:17:39
Hibis on minun mieleen melko pitkälle.

Sinä et tiedä hibiscuksesta lähes mitään. Tyypillisesti menet höläyttelemään tolkuttomia.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:17:52
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.09.14 - klo:16:51
Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:16:02
"Pakko" sanoa, että vaikka Karpalo on tiettävästi vabhempaa ikäpolvea, niin hän on aika turhanpäiväinen foorumeilla.
Onkohan toisin reaalissa. Veikkaan että ehkä ei.

On aivan pakko tohon välihin tokaista (en ole vabhempaa), että tyhmempää ihmisolentoa kuin sinä saa hakea, mutta ei hevin löydä. Olet kuin lastu laineilla, ei mitään päämäärää, ei suuntavaistoa, pelkkää hölötystä kaikki tyynni.

Ei löydy realissa, eikä missään muualla.

Niin olet poitsu kuin pissanreikä lumessa, ei mitään järkeä, kaikki pelkkää töhnää, osin kyllä varasteltua krempan polvista.

Tunnen myötähäpeää kaikkea tokkurointiasi kohtaan. Luulin joskus, että ryhdistäydyt jotenkin, näämmä turha luulo, töpeksintä jatkuu, kunnes saa loppuhuipentuman, mikä se on, se jää nähtäväksi.

Tähän mennessä kaikki on mänt kohden Anus-aukkoa.

Kiva että agendasi vesittyy. Miksi tulet ylipäätään agendoimaa kun se on jankkaavaa. Et ole keskustelija.

Laitappas taas sinä " Suuri Keskustelija" ja muiden kustannuksella surffaileva, ne muut foorumeilla liikkuvat arvojärjestykseesi.

Tee taas rankinglista, mutta tee se implisiittisistä näkökohdista pohjautuen, että yleensäkin ymmärtävät kuinka viisaita saatat postailla silloin kun oikein explisiittinen aatos kumahtaa otsakiehkuraan.

Tällöin nimittäin Agendasi ( siis se järjetön höynäily ympäripyöreä huhuilusi) ja Agenttisi (siis Kela) ovat samoilla kalkkiviivoilla. Agentuuri taas lepää enemmän explisiittisiin voimavaroihin tähdäten.

Tästä asiasta jo aikoinaan edesmennyt Pensador sinua moitti ehtimiseen.


Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 05.09.14 - klo:18:50
Oman "vapaustaistelusi" yksi suuri vika on siinä, että ajat vain omaa juhailuvapauttasi. En ole havainnut sinun koskaan puuttuvan jonkun toisen kokemaan kaltoin kohteluun.
...
Tee täyskäännös ja ala esim näkkärillä puolustaa muita, puuttua epäkohtiin ja kritisoida vaikkapa banneja ja unohda kokonaan oma kokemasi kaltoin kohtelu.


Ei tuo vakuuta.

Jotain tulee puolustaa jollain tapaa. Esim sitä tulee ehkä puolustaa, että jokaisella on puolustamisen vapaus. Minun ei tarvitse itse välttämättä puolustaa toista ellei jotain kautta selkeää.

Uskon yksilöön ja vapaaksi syttyviin sellaisiin. Ei heidän puolestaan voi tehdä asioita kuin rajatusti. Jokaiselle kuuluu tietyt toimet siinä kuin itse en myöskään odota muiden hääräilyä niissä kohden, jotka ovat minun ja vain minun.

Ei tää selkeä juttu ole. Käytännössäkin varmaan sekavalta vaikuttava.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 05.09.14 - klo:18:50

Oman "vapaustaistelusi" yksi suuri vika on siinä, että ajat vain omaa juhailuvapauttasi. En ole havainnut sinun koskaan puuttuvan jonkun toisen kokemaan kaltoin kohteluun.


Tässä kyllä Kremppa puuttuu asiaan.

Juhailu on pelkkää potaskaa. Siis ei mitään muuta, kuin älyvapaata töpeksintää.

Juhailu, ikäänkuin käsitteenä pitäisikin saattaa suomenkielen sanastoon jonkinlaisena "hurlumhei-tyyppisenä" pölvästinomaisena/kansanomaisena sanontana, jolla käsitettäisiin lievästä hieman suurempaa höperöintiä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:19:05

Ei tää selkeä juttu ole. Käytännössäkin varmaan sekavalta vaikuttava.

Lienee niin, että ainoa sekavaksi havaittava olet itse.

Juha

#38

Näkökulma ja Outomaa saa minulta täyden tuen jos vain linja on eettinen ja eettisyyttä nöyrästi hakeva ja pyrkimiseen sitoutuva.

Joskus saa haistattaa vitut kaikelle, ei se ole mikään este. Kun omat fiilikset taas kunnossa, niin eikun taas menoksi ...

t. Juha

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 05.09.14 - klo:18:50Kun ajat itsekeskeisesti ja näkyvästi vain omaa asiaasi, joka kaiken lisäksi on lähes käsittämätön, menetät kaiken uskottavuutesi ja vähäisetkin vaikutusmahdollisuutesi.


On vain ajan kysymys se, kun puolueellisuus puolueessasi kääntyy sinua (puoluejäsen) vastaan. Liittoutuminen vaatii aina uhrinsa. Jos uhri, eli mieluiten vihollinen poistuu, on katse tosiaan sen jälkeen siinä heikoimmassa.

Ei minua tämmöinen kiinnosta enempää. Jotenkin yksinkertainen ja liian laiska sähläämään. Tai mitä se sitten on. Ainakin noita kai.