Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Toiveet

Aloittaja Canardian, 16.01.11 - klo:17:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Canardian

#40
Näillä vaatimuksilla voinkin jo toteuttaa tuon uuden määrityksen mukaisen Runot alueen, tosin en tee sitä vielä, koska ensin pitää tehdä Musiikki alue, ja sitten ehkä vielä Maalaus alue. Laki ei minusta ole mikään peruste, koska lakia voi aina muuttaa kun kerää tarpeeksi ison armeijan ja valloittaa kyseisen maan hallituksen. Sen sijaan yksilön mielipiteet ovat ainoa millä on merkitystä, ja niitä pitää noudattaa ja kunnioittaa.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 19.01.11 - klo:00:00
Sen sijaan yksilön mielipiteet ovat ainoa millä on merkitystä, ja niitä pitää noudattaa ja kunnioittaa.

Mun mielipiteeni jota siis pitää noudattaa ja kunnioittaa kuten kehotat, on että sun pitäisi tehdä runo jossa mainitaan "isoäidin pieru" edes kerran ja tankarunon tahdon vaikka kyllä hyvä haikukin on ihan jees.

Ei kun pännänpyöritykseen mars!
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Patu

Minä en kyllä ymmärrä mitä on tapahtunut, se mitä kuvittelen tapahtuneen ei ole ymmärrykseni mukaan mahdollista. Naisille ehkä?

Minun viestini jos ovat jonnekin muualle kopioidut saavat olla siellä kuin omassa pöytälatikossa, mutta jos ovat julkisesti esillä eri kontekstissa kuin kirjoittaessani tulee ne poistaa.

Supo soittelee kohta Lumoojan ovikelloa ellei tule tietoa että poistettu on. Ja isoäiti on ovella kans.

Canardian

Siis se oli pelkkä linkki Outomaahan, ei mitään kopioitu.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Patu

No se ei minulle ollut selvinnyt, anteeksi kovasti ja peruutan tekemäni hälytykset.


Canardian

#45
Lainaus käyttäjältä: Patu - 19.01.11 - klo:13:23
No se ei minulle ollut selvinnyt, anteeksi kovasti ja peruutan tekemäni hälytykset.
Kyllä minä mainitsin asiasta aikaisemmin: "Runot alue ei millään tavalla kilpaile Outomaan Runolaatikon kanssa".
Mikä on semmoinen toteutus joka ei kilpaile?
Tietenkin sen oma identtiteeti, eli se itse.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Sini

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 18.01.11 - klo:20:22
Tänään lisäsin Runot osion www.toiveet.fi sivulle, se on paljon parempi kuin Outomaan Runolaatikko, ja Sini4 lupasi kirjoittaa tästä lähtien pelkästään sinne. Tämä ei kilpaile mitenkään Outomaan Runolaatikon kanssa.

Kiitos kohteliaisuudesta!  :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä