Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Maailmankatsomusten suuri vertailu

Aloittaja Canardian, 12.02.11 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolly Jumper

Lainaus käyttäjältä: Patu - 13.02.11 - klo:10:20


Teoreettiset fyysikot ovat teoreettisia fyysikkoja. Kosmologit ovat ajattelussaan lähempänä maailmankaikkeuden saloja kuin teoreettiset fyysikot.
Teoreettiset fyysikot ovat matemaatikkoja.

Niin ja elokuva kun tehdään niin se on elokuvaa.

AveLazio

Lumooja, heitä sivuun Wikipedia ( :o). Lue oikeeta kirjallisuutta. Teologiasta ja filosofiasta.

Oletpa ainakin rehellinen virheestäsi. Siitä pinnoja.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

#12
Kyselyn loppuhuipennus onkin Gnostismin ja Deismin välillä. Muut ovat heittänet veivin jo tuhansia vuosia sitten, jos älykkäitä ihmisiä katsellaan.
Kumpi voittaa, kumpi vai jompi on oikeassa?
Vastauksen voivat antaa vain oikeasti viisaat ja valaistuneet henkilöt, joten muut älkää edes vaivautuko.
Kuka uskaltaa myöntää olevansa viisas ja/tai valaistunut, täysin rehellisesti ja voi keskustella asiasta?
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Usko minua, Lumooja. Minulla on sentään yliopistossa kiitettävä arvosana filosofiassa. Deismi on älyllinen ristiriita. Gnostismi = teismi + ateismi.

Usko jo, fratello cara mio.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

#14
Tähän jää elusatiivinen sanonta: todista väitteesi.
Gnostismi pystyy selittään kaiken järjellä, Deismi ei.
Deismi kaatuu omaan rajoittuneisuuteensa selittään kaiken tieteellä, vaikka kaikki tietävät että kaikkeus ole ole pelkästään tiedettä, vaan myös sitä sanoin kuvaamatonta pyhää henkeä.
Gnostismi ei todellakaan ole teismi+ateismi, vaan gnostismi on parateismi+paradeismi.
Jos koulut ei sitä opeta vielä tänäpäivänä, niin kysyn mitä järkeä on käydä kouluissa, jos oikeamman tiedon saa internetistä ja omasta päästään?
Mut joo, olen Gnostikko, joka on vähän sama kuin sanois, että mikset sinä tiedä asioista, oletko laiska paska vai vaan helvetin tyhmä, ja eikö pyhä henki ole valinnut sinua? En voi sille mitään että tiedän, koska minä synnyin sellaisena.
Ei se se ole arroganttia, vaan eleganttia.
Tämän puhtauden ymmärtävät vain ne jotka eivät ole kateellisia.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 15.02.11 - klo:00:55
...kysyn mitä järkeä on käydä kouluissa, jos oikeamman tiedon saa internetistä ja omasta päästään?

Jokainen koululainen kysyy tuota asiaa ainakin kerran omilta vanhemmiltaan.

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 15.02.11 - klo:00:55
Mut joo, olen Gnostikko, joka on vähän sama kuin sanois, että mikset sinä tiedä asioista, oletko laiska paska vai vaan helvetin tyhmä, ja eikö pyhä henki ole valinnut sinua? En voi sille mitään että tiedän, koska minä synnyin sellaisena.

Ihan oikein. Voit auttaa meitä kertomalla suoraan oletko laiska paska vai vaan helvetin tyhmä. Ei me muuten tiedetä.

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 15.02.11 - klo:00:55
Tämän puhtauden ymmärtävät vain ne jotka eivät ole kateellisia.
Minä en ymmärrä mutta se tuskin johtuu kateellisuudesta.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

AveLazio

Lumooja, jota arvostan paljon. Sinä olet lintsannut teologia, filosofian ja etenkin LOGIIKAN kurseilla. Gnostismi ja deismi ovat höpöuskontojen käyttämiä säälittäviä termejä. Kertaa pikkuisen lintsaamias kursseja.

Mutta usko, rakas veli, omalla tavallasi. Älä välitä tästä häiriöstä, jos niin haluat.

En kuitenkaan selitä tätä asiaa enää sadatta kertaa. 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Kaikki nuo kurssit ja kirjat ovat vanhentunutta tietoa. Taidan perustaa joskus vielä Anti-Amistisen (=Anti-Mormoonisen) lahkon, jossa vain uusin teknologia on sallittua :)
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Patu

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 15.02.11 - klo:12:04
Kaikki nuo kurssit ja kirjat ovat vanhentunutta tietoa.

Tuokin väite vanheni samalla kun luin sen.

Btw Lumooja, tuo lainaamani väitteesi on aika banaali. Ei mitenkään briljantti. Minäkin keksin sen jo niin kaun sitten etten enää kehtaa sitä kirjoittaa.

Canardian

I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä