Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Rikos ja rangaistus - synti ja sovitus

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 17.04.12 - klo:15:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Onhan tuo henkilökohtaisempi yhteys aina vähän epävarma juttu, joo.

patu vaan kiinnostaa minnuu, koska hän on niinku nuori Ave!
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#21
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 18.04.12 - klo:17:49
Onhan tuo henkilökohtaisempi yhteys aina vähän epävarma juttu, joo.

patu vaan kiinnostaa minnuu, koska hän on niinku nuori Ave!

voi räkä. Lopettaisit jo.
Kaikki on sun kaltaisia ja turpiin tulee jos ei ole.
Tyhmä leikki, sanoisin.

Patu ei anna sulle.

Muisto Keijo Kullervo

Muistini mukaan vuonna 1966 tapahtui omassa elämässäni tapahtuma joka johti kouluttautumisjaksoihin koko loppuelämäni kohdalla:
"KEITTÄÄ  1966"             "Sielun hinta On se soppa jota se On syönyt."   (Joka keiton On keittänyt saa sen myös syödäkin).

Analysoin vähän ko. muistilappusen arvoituksen tavalla..

19/66

Sinä              19,      En          66, =      Elämä    85       Uusi Testamentti
KAIKKI           19,     TYÖ        66, =     JUMALA  85       Suomen Kielen taajuussanasto
Kuningas      19,      Itse         66, =     Puhua     85       Vanha Testamentti
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
196/685

Käskeä        196,                                                          Uusi Testamentti
KIRKKO       196,     KERÄTÄ 685 =      RASKAS 881       Suomen Kielen taajuussanasto
Kohdata      196,                                                          Vanha Testamentti

'Jotenkin' ymmärrän sanoja tuijottaessani, että löydän vastauksen oman elämäni arvoitukseen tutkimalla numeroiden    KEITTÄÄ 1966,  KAIKKI 19,  TYÖ 66, JUMALA 85, sekä KIRKKO 196,  KERÄTÄ 685,  RASKAS 881, listautumista 25 sanan rimpsuihin 3000 sanan luettelossa joka On Kotisivullani...

Ystävällisesti...

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


Omatunto On ihmeellinen asia..
Kun yllä julkisesti tunnustin tekemäni virheet työelämässä - niitähän ajanoloon kertyy jokaiselle ennemmin tai myöhemmin - alkoi todellinen sisäinen selvittelyjakso elänmässäni... Alkoi muistua monia pieniä asiadetaljeita aikojen takaa...

Unenomaisessa tilassa muutamana yönä selvisi monta pikku väärinajattelua nuoruudestani?
Olkoon ne vielä tässä iässä opiksi ja ojennuksesksi sielulleni...

"Joka syntinsä tunnustaa - saa armon joka ne salaa ei menesty."

Jotain tuollaista lienee Isossa Kirjassa joten jo tuhansia vuosia ko. On tiedetty? Minä asian lähes täydellisesti ymmärsin vasta 70 vuotiaana joten On paljon vieläkin opittavaa oletettavasti...
Vai onko niin, että "joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään"
En oikein tuohonkaan usko, mutta taitaa olla pakko?  Kun olen todella monensuuruista lastukasaa kuorimonhoitajana tuijotellut...

Ystävällisesti...

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

Hieno kirjoitus K.K.

Minä näen asian niin, että Jumala antaa kaiken anteeksi - kuoleman jälkeen vasta kai..

Mutta eläväisten kesken pitää ankarasti rangaitseman sitä, joka on pahaa tehnyt. Kuolemanrangaistus käyttöön ja heti.
At a narrow passage there's no brother, no friend


Muisto Keijo Kullervo

Koin aikamoisen schokin kun muistini alkoi pelaamaan vanhoista asioista jotka olivat painuneet alitajuntaan monien nk. lukkojen kanssa...
Muutama viikko sitten lukot aukenivat kirjoittelun ja anlysoinnin, myös synteesini avulla...
Nyt on ollut auvoinen ja vapaa olo eikä yksittäisiä sanoja ole  sisikuntaani pulpahtanut ko. tapahtuman jälkeen...

Sanat ovat kuin lukkoja jotka voidaan avata googlaamalla tai kun löytyy oikea avain omasta tajunnasta käsin...

Minun sisimpäni olen penkonut, raivannut ja ojittanut jotta uutta kasvua voisi tapahtua ajastaan...

Jään odottamaan tulevaa...
'Automa(a)tti'
"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä