Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Suomen paras musiikinesittäjä

Aloittaja AveLazio, 14.09.12 - klo:17:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joutsen

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.09.12 - klo:21:09
Niinpä. Mitä pätemistä on intinkäynnillä? Jokainen normaali mieshän tekee sen. Nyt kuules pistä se viinipullon korkki kiinni tältä illalta.
Mikä on normaali?

AveLazio

Ei mikään. Mahdoton määritellä.

Miksi vittuilet mulle aina, joutsen? Tunnenko sinut jollain toisella nikillä? Minulla ei ole mitään sinua vastaan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Korvasolu rules!

Mut tunnustan narranneeni Sinua Sini. Olen minä nössöhintti intin käynyt. Ja kävin toisenkin, joka oli vähän tällainen:


http://www.youtube.com/watch?v=0lznCa9VPfg
At a narrow passage there's no brother, no friend

Joutsen

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.09.12 - klo:21:33
Ei mikään. Mahdoton määritellä.

Miksi vittuilet mulle aina, joutsen? Tunnenko sinut jollain toisella nikillä? Minulla ei ole mitään sinua vastaan.

Tässä vastaus kysymykseesi.

Minusta kirjoittelusi on vastuutonta. Jokainen normaali ihminen tajuaa, kuinka naurettavia luutuneet käsityksesi ja asenteesi ovat, mutta on myös hölmöjä, jotka eivät tajua huumoriasi ja luulevat että natsismi rulee.

En puutu siihen, että olet löytänyt onnen ja menestyksen armeijan ja sodankäynnin (joka suomeksi on ihmisten tappaminen) myötä. Toivon, ettet ole murskannut nuoria opiskelijoita, jotka eivät ole olleet sotureita.

Tiedän nuoren, joka kävi intin, jäi sinne töihin ja tappoi itsensä. Tiedän huumeisiin hurahtaneita nuoria, jotka yllättäen kahlaa intin hyvin arvosanoin läpi. Tiedän myös hienoja miehiä, jotka eivät pysty inttiä käymään ja suorittavat sivarin. Toivon, että kotona olleen autoritäärisen kasvatuksen takia, valitessaan sivarin eivätkä c:n papereita, eivät ikinä joudu kohtaamaan kaltaistasi ihmistä.

AveLazio

Ymmärrän, Joutsen. Taidamme tuntea jo vanhastaan, vai kuinka? Otan vastaan moitteesi. Eivät minun maailmankuvastani ja elämästäni kaikki pidä. Jotkut toiset pitävät. Nyt kun suoraan sanoit, miksi vihaat minua, niin minulla ei ole enää mitään sinua vastaan.

Armeijassa todellakin tapahtuu ääriyksilöille toisinaan jotain: tappaa itsensä tai alkaa sotilaaksi. Oikein sanoit tuossa. Useimmat toki ottavat intin hienona kokemuksena (jälkeen päin ajateltuna ;)) ilman ääriheittoja. Lähes kaikilla noin. Suomen intti on kuin partioleiri.
Älä moiti minunlaisiani kuitenkaan liikaa, Joutsen hyvä. Meitä on pakko olla. Jos intti on liian pelottava, hyväksyn täysin sivariin menon. Täysin.

Itse vain halusin tukahduttaa maailman vääryyksiä ase kädessä. Ehkä pelastinkin ihmishenkiä siinä - niin arvioin. Joten sinun pitäisi kai arvostaa minua, koska moni äiti ja lapsi jäivät eloon, koska eliminoin heidän murhaajansa ennen tuota hirmutekoa. Hm.

Sinun, warrior savant


At a narrow passage there's no brother, no friend


risto

.
Miten  tämä on mahdollista.

Joka ikinen ketju muuttuu sotimiseksi ja natseiksi.


AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Joutsen

Lainaus käyttäjältä: Mato - 15.09.12 - klo:23:24
.
Miten  tämä on mahdollista.

Joka ikinen ketju muuttuu sotimiseksi ja natseiksi.



Johtunee siitä, että täällä on pula kirjoittajista ja ääripäät pääsee sotimaan.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä