Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä mieltä olette aivokuolleista keskustelijoista

Aloittaja risto, 21.12.12 - klo:18:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.12.12 - klo:23:10

.. on ero koomalla ja aivokuolleella, lääkärit väittävät, että




Lääkintöhallitus on määritellyt aivokuoleman kriteerit 22.3.1971 yleiskirjeessä 1508. Aivokuoleman toteaa sairaalan ylilääkäri tai hänen kirjallisesti määräämänsä (erikois)lääkäri-
Aivokuollut on peruuttamattomasti menettänyt kaikki aivojensa toiminnot, myös aivoverenkirto on loppunut. Sydän voi edelleen lyödä.

.

( jos ottaa selville asioita, ei tarvitse itse keksiä. )

.

Amanda

#21
Tuosta aloin miettimään, että kauanko aivokuollut ihminen voi elää.. ei kauan. Ikävä teema. Tämänhän piti olla leikkisästi kysytty..

Kukaan täällä aivokuollut ole!
Katso nyt Juulinkin viimeistä postausta! Pitäisi tarjota suoraan Hollywoodiin käsikirjoitukseksi.. mutta mistä saisi tuohon näyttelijät.. ettei vain Outomaalta :D

Hyvää mieltä foorumisteille, jotenkin tuntuu, että tarvitsevat tsemppiä.. tai jotain.


http://www.youtube.com/watch?v=mVH_WLmT_tc


Juuli Hukkaskukka

Kiitos Tiistai.
Olet aina yhtä kohtelias. Sisäsyntyistä taitaa olla.
Mitkä näyttelijät. Ei nyt sentään.
Olen seurannut mielenkiinnolla tätä keskustelua. Miettinyt pystyykö kukaan, edes lääkärit, sanomaan mitä ihmisen päässä tässä  oikein tapahtuu. Poikkeamat huomataan välittömäsi, vaan tämä kooma ja muu pimeyteen vaipuminen. Itse en koomastani mitään muista. En muista edes pimeyttä.
Jospa hyvinkin tämä aivokuolleeksi määritelty henkilö ajattelee, tuntee meidän eikuolleiden lailla.
Ei vain pysty sitä ilmaisemaan.
Kauhistava tilanne.
.
reino & aino hukkanen

risto

#23
Lainaus käyttäjältä: juuli - 23.12.12 - klo:06:45

Jospa hyvinkin tämä aivokuolleeksi määritelty henkilö ajattelee, tuntee meidän eikuolleiden lailla.
Ei vain pysty sitä ilmaisemaan.
Kauhistava tilanne.

.

Niin tosiaan. Kun menee katsomaan aivokuollutta niin ensimmäinen ajatus on että mitähän tuokin minusta ajattelee.
Varmuuden vuoksi viedään kukkia vielä.

Vuorovaikutuksesta 7% muodostuu sanoista, 38% äänenkäytöstä ja 55% eleistä.

Pakko mainita että aivokuolleella 100% muodostuu eleistä.

.
.

THL tiedottaa

Mikäli se pitää paikkansa, että sellaisissa aivoissa tapahtuu jotain (esmes ajattelua), joiden verenkiertokin on tyystin loppunut, niin sellaiselle henkilölle, joka tuollaisen ilmiön pystyy näyttämään toteen, pitää välittömästi myöntää Nobelin palkinto ja sen jälkeen tiedemiehet – erityisesti biologit ja fyysikot – laitetaan työhön laatimaan täysin uudet teoriat ja mallit.

Koomaan vaipuneen ja aivokuolleen tilat ovat aivan erilaiset.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.


risto

#25
-
Enemmän olen huolestunut näitten foorumilaisten aivotoiminnasta, vaikka veri vielä kiertää.

Ja sitten vielä pitäisi olla huolestunut kuolleitten ajatuksista, joita tosin ei edes ole.

justiinsa.

Amanda

#26
Juuli, olin täysin unohtanut, että olit koomassa.. oliko se auto-onnettomuus? Itse pyörryin kerrran sairaalassa enkä pystynyt edes määrittelemään, kuinka kauan olin poissa. Ainakin minuutteja.. alkuun olin yhden sairaanhoitajan kansssa menossa röntgeniin ja huimasi, seuraavaksi makasin käytävällä puoli tusinaa heitä ympärillä, ikkuna selällään auki. Oli mahdottoman kuuma viikko meneillään. Aina ollut matala verenpainekin..
Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 23.12.12 - klo:09:29


Vuorovaikutuksesta 7% muodostuu sanoista, 38% äänenkäytöstä ja 55% eleistä.

.
Mistä sinä tuon otit?
Kyllä se melkein noin taitaa olla, siksikö foorumeilla riidellään, niistä Sanoista.
Ainakin kaksi kertaa olen lukenut, että kun foorumistit ovat tutustuneet RL, puhelimitse, niin yllätys on ollut suuri. Eka kertaa Näkkileivällä aikoinaan Amiekin sellaista kirjoitti..

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 23.12.12 - klo:10:54
-
Enemmän olen huolestunut näitten foorumilaisten aivotoiminnasta, vaikka veri vielä kiertää.


Aatonaattona jopa useinmat outomaalaisetkin ovat joulustressissä. Jos ei hellan äärellä, niin on mentävä tapaamaan sukulaisia - edes kerran vuodessa, tai keksittävä jotain järkevää joululahjaakin, jos ei vielä ole.
Jos ei muuta, niin lahjakorttia ehdottivat eilen telkkarissa. Sellainen, joka ei mitään maksa, mutta voi olla 1000x mieluisempi kuin villasukat tai kravatti: lupaus tehdä jotain ko. henkilön puolesta tai hänelle... tiskit kuukauden ajan, tai halaus joka aamu.. sellaista :P

Amanda

#29
Torstaista alkaen on Kalevan uutisten mukaan kiihkeästi etsitty 8 v. kadonnutta koulupoikaa, joka katosi iltapäivällä matkalla kotiin, illalla olisi ollut koulussa juhlat, joihin ei enää tullut. Kun luin äsken hänen menehtymisestään hätkähdin ihan kuin olisi ollut hyväkin tuttu. Ilmeisesti tukehtui kaivamaansa lumiluolaan, sitten paleltui.. aivokuoli ensin.  Oli niin veikeän vesselin näköinen.. :'(

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/koulupoikaa-etsitty-lapi-yon-poliisi-kaipaa-yha-vihjeita/616132/?utm_source=article_details_page&utm_medium=attachment_bottom&utm_campaign=article_attachments

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä