Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jokainen yksilö elää omassa kuplassaan

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 25.06.14 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.07.14 - klo:19:42
Lainaus käyttäjältä: Toope - 24.07.14 - klo:19:36
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 21.07.14 - klo:07:52
Voihan jääräpäisyyden tai heikon ymmärryksen tulkita vahvuudeksi.

Jotkut pitävät laumasieluisuutta vahvuutena. Minusta yksityisajattelu laumasta ja sen mielipiteistä huolimatta on sitä vahvuutta.


"Vastarannan Kiiski" on tyyppi joka ei siedä yhteisön kehittämistä yhteisvoimin.

"Mistään en tiedä, mutta hanttiin panen", on sellaisen yksityisajattelijan valtakunnallinen tunnusmerkki.

Orwellin lammasko on ihanteesi?

Orwell oli siis kirjailija (mm. Eläinten vallankumous).
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

#81
Lainaus käyttäjältä: Toope - 24.07.14 - klo:23:37
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.07.14 - klo:19:42
Lainaus käyttäjältä: Toope - 24.07.14 - klo:19:36
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 21.07.14 - klo:07:52
Voihan jääräpäisyyden tai heikon ymmärryksen tulkita vahvuudeksi.

Jotkut pitävät laumasieluisuutta vahvuutena. Minusta yksityisajattelu laumasta ja sen mielipiteistä huolimatta on sitä vahvuutta.


"Vastarannan Kiiski" on tyyppi joka ei siedä yhteisön kehittämistä yhteisvoimin.

"Mistään en tiedä, mutta hanttiin panen", on sellaisen yksityisajattelijan valtakunnallinen tunnusmerkki.

Orwellin lammasko on ihanteesi?

Orwell oli siis kirjailija (mm. Eläinten vallankumous).

Oletko sinä "Orwellin pikku pässi" mielelläsi ?.

PS.

En lue enää satukirjoja, luetko sinä ?

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 24.07.14 - klo:19:36
Minusta yksityisajattelu laumasta ja sen mielipiteistä huolimatta on sitä vahvuutta.


Asiat ovat niinkuin ovat riippumatta siitä mitä mieltä muut ovat asiasta.
Toinen asia on jos pyrkii muuttaa asioiden tilaa ja kulkua: silloin on otettava muiden ajattelu huomioon ja pelattava kortit oikein. Ja jos omista mielipiteistään kiinni pitäminen alkaa käydä hengenvaaralliseksi sopii miettiä mikä on tärkeintä.
päivä kerrallaan

risto

#83
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.07.14 - klo:16:03
[Ja jos omista mielipiteistään kiinni pitäminen alkaa käydä hengenvaaralliseksi sopii miettiä mikä on tärkeintä.


Tyhmäkin ymmärtää oman edun, mutta erikoista on se että joku järkevä haaveilee., että  pääsisi sorvaamaa  100 milj iranilaisen etua.

Jos elää omassa ajatuskuplassaan ja olis kuitenkin kiva sorkkia maailman menoa. Eiku nostaa perseen ja menee.

Kun KK ja Toopelainen alkavat tosissaan yhteistyön, mitä siitä sikiää. KK haluaa lopullisen ratkaisun koko maapallolle. Ei mitään sketsejä.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.07.14 - klo:16:35
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.07.14 - klo:16:03
[Ja jos omista mielipiteistään kiinni pitäminen alkaa käydä hengenvaaralliseksi sopii miettiä mikä on tärkeintä.


Tyhmäkin ymmärtää oman edun, mutta erikoista on se että joku järkevä haaveilee., että  pääsisi sorvaamaa  100 milj iranilaisen etua.

Jos elää omassa ajatuskuplassaan ja olis kuitenkin kiva sorkkia maailman menoa. Eiku nostaa perseen ja menee.

Kun KK ja Toopelainen alkavat tosissaan yhteistyön, mitä siitä sikiää. KK haluaa lopullisen ratkaisun koko maapallolle. Ei mitään sketsejä.

"Älkää tehkö niin kuin minä teen (minä itse en tee enää paljon mitään), vaan niin kuin minä neuvon."

Noin sanoi se kuuluisa pappikin... Taisi olla se 'entinen pappi'...

Meitä lienee (anteeksi Rrape) joltiseltaankin seitsemisen miljardia... Jokin arvio lienee se, että muutaman vuoden kuluttua meitä On kahdeksan miljardia ja kymmenkunta miljardia lienee lasketuksi niin, että sen enempää maapallo ei pysty meitä elättämään... Ja silloinkin vain hetken...

Minä olen siinä iässä, että en enää tee uusia kansalaisia Suomeen, mutta Suomihan ei olekaan syntyvyydessä ongelma?
Ongelmana on Lähi-Idän valtiot, Kiina, sekä Afrikka...
Joka kysessä olevassa valtiossa tiedetään, että syntyväisyyttä pitää rajoittaa... Kiina etunenässä...

Ja paskan marjat...
Täällä keskustelussa On jo hyvin agressiivinen ilmapiiri...

Alan toivoa todella, että keskustelupalsta Näkökulma avaa ovensa ja saan hieman selkeyttä keskusteluihin...
Tieysti muutama keskustelija, Sepe etunenässä, työnttää tuntosarvensa sinnekin... Mutta mitä väliä...

Ystävällisesti...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


risto

.
Ongelma on puoli maapalloa ja foorumin ilmapiiri.
On siinä murhetta kerrakseen. Päässä ei pyörii muuta pohdittavaa.

THL tiedottaa

.
Ei tänne ole pakko kirjoittaa.

Muutama ahkera sananvääntäjä noudattaa tuota jo lukemisen osalta.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#87
.
Varmaan näkökulmalla saa maapallon tuhottua hyvässä seurassa. Kannustava ilmapiiri on tärkeintä siinä hommassa.

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 25.07.14 - klo:16:59

Minä olen siinä iässä, että en enää tee uusia kansalaisia Suomeen

minkä ikäinen oletkaan?
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 25.07.14 - klo:17:51
.
Ei tänne ole pakko kirjoittaa.

Muutama ahkera sananvääntäjä noudattaa tuota jo lukemisen osalta.



Onko Sinun 'pakko' kirjoittaa tänne?

Ystävällisesti...

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä