Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 25 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto


Posiella

Vitamiineja - onko niitä? Olin kyllä aika hämmentynyt eilen kuullessani tästä vitamiinikohusta. En ihmettelisi, jos tuollaista tietoa D-vitamiinien vähäisyydestä olisi ilmennyt luontaiskauppojen tuotteista. Mutta se, ettei enää voi luottaa apteekeissa myytäviin tuotteisiin, oli  tyrmistyttävää. Esimerkiksi kalliit Sana Sol -pureskelutabletit eivät sisältäneet D-vitamiinia lähes lainkaan. Niitä tuli pojan kanssa syotyä viime talvena.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: ... - 26.10.12 - klo:08:01
Vitamiineja - onko niitä? Olin kyllä aika hämmentynyt eilen kuullessani tästä vitamiinikohusta. En ihmettelisi, jos tuollaista tietoa D-vitamiinien vähäisyydestä olisi ilmennyt luontaiskauppojen tuotteista. Mutta se, ettei enää voi luottaa apteekeissa myytäviin tuotteisiin, oli  tyrmistyttävää. Esimerkiksi kalliit Sana Sol -pureskelutabletit eivät sisältäneet D-vitamiinia lähes lainkaan. Niitä tuli pojan kanssa syotyä viime talvena.

Joo, tuo on kotioloissa vaikea tutkia, tuo vitamiinipitoisuus. Pitävät kuluttajia pellenään, ainakin Nettikauppa ja Luontaistuotekauppa.

risto

#1393
Lainaus käyttäjältä: ... - 26.10.12 - klo:08:01
Vitamiineja - onko niitä? Olin kyllä aika hämmentynyt eilen kuullessani tästä vitamiinikohusta.

No on joo. Myydään D-vitamiinia eikä sitä olekkaan sitten. Ei uskoisi tänä päivänä.
Voisi lkuvitella että kilpailijat analysoivat tuotteet ja paljastavat ne.

Hurjaa.

Taannoin Kotkan kaupunki otti juomaveden Kymijoesta. Lähdevesikauppa kävi kuumana Kotkassa.
Eräs lähdevesi oli identtinen Kouvolan juomaveden kanssa.

Posiella

Ilmeisesti tässä on vain jäävuoren huippu. Jos onkin niin, että koska noitten pillereiden valmistus on halpaa ja katteet hurjat, niin kukaan ei halua paljastaa toinen toistaan, koska silloin jokaiselta löytyisi jotain hämärää. Entäs sitten kaikki muut vitamiinit, A, B, C jne. Toivottavasti jatkavat tutkimuksia. Nyt oli hyvä saada tietoon ne D-vitamiinivalmisteet, jotka olivat hyviä. Voi olla ryntäys apteekeissa. Toivottavasti tämä ei koske muitakin lääkkeitä. Hyvinkin voi olla, koska äitini sai reseptillään väkisinmyytynä halvemman lääkkeen ja tuli huonoon kuntoon. Apteekki myi sitten vasta alkuperäisen, kun lääkäriltä tuli määräys, ettei saa vaihtaa toiseen :o. Pelottavaa!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


Juuli Hukkaskukka


Olen yrittänyt pitää vitamiinien tarpeeni kunnossa. Eritoten näin talvisaikaan.
Syön montaa eri. Purkista. En liikaa kuitenkaan. Vaikutukset näkyvät mm. ihossa, mielialassakin.
Aion jatkaa vaikka sanottaisiin niiden plaseboja olevan.
Mitä en usko.
.
reino & aino hukkanen

risto

#1396
.

Espanjan työttömyysaste on noussut yli 25 prosentin, kertoivat viranomaiset perjantaina.

Espanjan taloudessa ei näkynyt kuluvan vuoden kolmannella neljänneksellä merkkejä paremmasta, vaan maa rämpi syvässä lamassa.


Syyskuun lopussa työvoimasta oli työttömänä liki 5,8 miljoonaa, mikä oli 85 000 ihmistä enemmän kuin viime vuonna samaan aikaan, kertoi maan tilastovirasto.

2 viikkoa sitten

Työttömyys kohosi Kreikassa heinäkuussa jo yli 25 prosentin. Ensimmäistä kertaa Kreikan velkakriisin aikana useampi kuin joka neljäs on työttömänä. Luvut kertoi torstaina Kreikan valtiollinen tilastokeskus.

Työttömyys koettelee etenkin nuoria. Kreikassa 15-24-vuotiaista työttömänä oli heinäkuussa yli 54 prosenttia.

Irlanti

Työtömyys 15%

Hassu homma. 90-luvun lama oli rivakkaa nousua Irlannissa.




karpalo


Satakuntaan, Harjavaltaan ja Poriin on viime viikolla tullut Espanjalaisia sairaanhoitajia vanhusten hoitoon.

Nättejä ja iloisia olivat. Saas nähdä, kuinka kauan viihtyvät pimeässä, välillä pakkasessa ja taas lumituiskuissa ja rännässä vakavien ja apaattisen oloisten suomalaisten ihmisten joukossa? 

risto

#1398
Lainaus käyttäjältä: De Soto - 27.10.12 - klo:08:52

kuinka kauan viihtyvät pimeässä,

Meinaat että ne tulivat viihtymään tänne?

Erikoista on että Suomessa on paljon työttömyyttä mutta muualta lappaa väkeä oikein olan takaa.
Se tarkoittaa että muualla on ankeampaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 27.10.12 - klo:08:54
Lainaus käyttäjältä: De Soto - 27.10.12 - klo:08:52

kuinka kauan viihtyvät pimeässä,

Meinaat että ne tulivat viihtymään tänne?

Erikoista on että Suomessa on paljon työttömyyttä mutta muualta lappaa väkeä oikein olan takaa.
Se tarkoittaa että muualla on ankeampaa.

Ja se tarkoittaa myös sitä, että kaikki työ ei kelpaa suomalaiselle.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä