Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Onko rauhanaikana propagandaa?

Aloittaja AveLazio, 15.06.09 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S

Kyllähän tuo ulkoistaminen on tullut tutuksi tälläkin foorumilla, kun kaikki syyt - vaikkapa vain joku tavanomaisesta poikkeava säätilan muutos on vieritty milloin Supon, tai sitten jonkun muun ydinhallinnon ydinkiimaisten klingoniliskojen niskaan. Näin ne propaganda-julistukset jatkavat beettasoihtu-fobioineen voittokulkuettaan; tosin nykyään varmasti ainakin toistaiseksi taas joissakin ihan muissa maisemissa, kuin täällä lintukotomaisessa outomaan kamaralla.

- Eikös muuten joku kuuluisa sivupersooniensa kanssa kamppailevakin saanut jossain kompleksissa suojelupoliisin kintereilleen. Joten melkoisen jahdattua porukkaa täällä tuntuu olevan. Kuinkahan moni meistä oudoistakin on jo SUPO;n mustalla listalla?!

- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

.
Heh, pidetäänpäs näpit irti fiktiosta eikä ainakaan sekoiteta sitä reaaliin!     ;D

Tai, mikäs siinä, laitetaan kaikki vaan sekaisin, samaan pärekoppaan.

Joskus tuolla menneessä ajassa mun puhelintani kuunneltiin. Salaa yrittivät, mutta tulivat ilmi, kun olivat tehneet johtokytkennät niin, että MINÄ kuulin naapurin puhelut. Sattui olemaan naapurissa kansainvälinen kenkätehdas. Ei tarvinnut kuin nostaa luuri, ja jos kenkätehtaan johtaja puhui puhelimessaan, kuulin ihan hyvin hänen juttunsa. Hän ei kuullut minua. Kokeilin huutaa väliin – ei mitään vaikutusta.

Ei muutoin mitään hätää ollu, mutta en voinut ite soittaa enää mihinkään, kun se johtaja oli puhelimessa koko ajan sölkkäämässä milloin suomea milloin saksaa muutamaa yön tuntia lukuunottamatta.






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Joskus tuppaa joillakin vain ne faktat & fiktiot sekoittumaan pahemman kerran keskenään. Jos tuo edellinen tarina pitää edes jotenkin kutinsa - niin mitä sitä salailemaan, että on tavallaan olosuhteiden pakosta itsekin ns. 'vakoilijoiden' kirjoissa.

- Kyllähän sitä uteliaisuus herää väkisinkin, kun tilaisuus tekee tässäkin mielessä ikäänkuin varkaan. Eikä mikään ihme että Supo on kiinnostunut, varsinkin jos näitä salaisia tietoja on vuotanut ulkopuolisille. Tuossahan on mainiot aihiot jo scifi-tarinan uudelle jatko-osalle.?! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Heh, Se, oliks toi tosi juttu. Taisi olla tiivistelmää jostain novellistasi. :D Hyvä kumminki.

S jo kyseli, että onko foorumin oudoista kukaan (muu kuin minä) jiutunut oikeasti SUPOn kanssa tekemisiin. Kertokaa! Beeta-soihtumiehen harhoja ei lasketa. Olenko ainoa? Saako siitä palkinnon, olenhan Isänmaan ja Vapauden Sankari.. ;D :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.06.09 - klo:18:19
Heh, Se, oliks toi tosi juttu. Taisi olla tiivistelmää jostain novellistasi. :D Hyvä kumminki.


(Siitä ei saa mitään lisäpinnoja, jos ja kun kertoo olleensa SUPOn pidättämänä. Saat ny sitte, Ave, ihan ite päätellä, miksei...)

On ihan totta tuo mitä kerroin. Aina kun piti soittaa johonkin, ja muulloinkin kun nostin luurin (lankapuhelin), siellä se johtaja puhui milloin Orivedelle, milloin Saksanmaalle.

Kerrankin se selosti, miten tehdään oikeaoppinen liima pohjien liimaamiseksi. Oli hyvä tilaisuus teollisuusvakoiluun!

Eli ei mun tarvitse alkaa keksiä mitään. Voin kirjoittaa siitä, mitä on tullut koetuksi elämäni aikana.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Jaa totta, Johan Ny (Jussi Uusi).

Minä olen kansakunnan marttyyri, jonka Salainen Poliisi pidätti, kun olin rauhassa tekemässä töitäni. Kyllä siitä lisäpisteitä tarvii saada... 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.06.09 - klo:18:19
.........olenhan Isänmaan ja Vapauden Sankari.. ;D :D

Siis minkä isänmaan? Onko palkkasotilaalla isänmaata? Sankaruus mitataan palkassa.

AveLazio

Toi oli itseironiaa multa. Palkkasoturilla ei todellakaan ole isänmaata... Mut sen verran, että en olis lähteny kaikkien joukkoihin. Vaikka olis maksettu mitä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.06.09 - klo:19:42
Toi oli itseironiaa multa.

Tuskinpa vaan. Se on sun beettaliekkis joka on jäänny päälle.

AveLazio

Fratello Nessuno! Älä mainitse mua ja fking beettoja samassa lauseessa! :P :D

Menin sotaan nuorena rämäpäänä. Legioonasta puolet oli samanlaisia. Toinen puoli oli rikollisia. Kaikki saa siellä uuden nimen. Ja poliisi ei tule kyselemään. Tosi tyhmä reissu. Mutta soihtuja ei tarvittu, rynkky riitti.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä