Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Punasta niskaa ja muuta rahvaanomaisuutta

Aloittaja Ekisetä, 01.03.18 - klo:14:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ekisetä

#40
Tulkaas likat vinoilee mulle niin postaan kikkelin. Tää mun ketju on semmonen punaniskan tissinkourijan ketju. Omalla vastuulla siis jos joku haluu että tarraan majavaan kiinne.

Oon muuten aika haka majavansilittelijä. Tuus joulukuu anneli vähä rynnimää. Mul on ollu ikävä Safiiria, mut ehkä tääki pikkutarpeeseen menee.

Ekisetä

Tänään täytyy lähtee ajelee kotia kohti.
Pennuille aamupalaa 7Eleveniltä. Itelle ja vaimolle kahvit käkättimee ja menoks.

Matkalla on hyvä burger king, siitä sitten roskaruokien kuningasburkerit.

Karvanaama otti eilen bodaritytön. Kunnon nelikymppisen pinkeen ratakoneen.

Minähän en siihen tyyliin porsastele, kun oon perheellinen. Ne on poikamiesten etuja.

Ekisetä

Nonii, 400 kilsaa takana ja anoppilassa. Pitää käydä vetämässä muukhataat emännän kaa. Muksuille oma eväs anoppilassa.

Ompas emännän vanhin sisko kauniina tänään. Tuli häistä justii ja on vielä pukeutunu. Tyylikäs viiskolmonen. Ihana nainen.

Ekisetä

Mikäs tätä teidän baaria oikeen vaivaa?
Mä tarjoilen leididrinkkejä ja misut senku mököttää. Älkääs nyt mököttäkö. Pistetää kunnon rähinä päälle niin saadaa uutta verta sisää.
Ihan kivasti on lukijoita kuitenki.

Ekisetä

Kattelin että joku vierailija raportoi ylläpidolle lukuisia viestejä. Hyi, hyi...
Tykkäätte olla kuolleella foorumilla.


Amanda

Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 10.03.18 - klo:11:39
Kattelin että joku vierailija raportoi ylläpidolle lukuisia viestejä. Hyi, hyi...
Tykkäätte olla kuolleella foorumilla.

Ne on varmaan botteja, kun minulle ainakaan ei ole tullut mitään, ellei sitten LexAlle. On lauantai kello 1.30 ,, tulen cappuccinolle, ehkä, kunhan ehdin! Tänne voi  muuten rekkautuakin, jos kiinnostaa!

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 09.03.18 - klo:18:48
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 09.03.18 - klo:16:47
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 09.03.18 - klo:16:39
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.03.18 - klo:12:40


Köyhänä elo ei ole missään kivaa.. muistan lapsuudesta.. jos paikkakunnalla ei olisi ollut oppikoulua ties miten elämä olisi mennyt.. sotainvaliidin lapsena sain puolet lukukausimaksusta alennusta, kun oli ykistyinen koulu.

---

Minä en huomannut itseäni yhtään köyhäksi. Minulla oli n. 40 nukkea. Lukukausimaksuista sain kokonaan vapautuksen, kun oli valtion koulu ja kaupunki antoi vielä kirjarahaakin ja maksoi kouluruuan.

Missä kävit koulua silloin ?
Minä kävin Tampereella Norssia.

OK, itse kävin Porin Poikalyseota.

Ekisetä

Ai hartsi onki liki kaheksan kymppinen pappa. Ei ihme että oksankolot kiihottaa.

Ekisetä

Pitäisköhän sanoo jotain totuudesta.
Mitä se on?
EI totuus oo sitä että loukataan tai satutetaan toista.
Jos jannut ajaa vähä "motorboatilla" tai misut vähän srippiklubilla likistelemässä kikuja niin totuus vaan vahinngoittaa.

karpalo

Eki setä tykkää kaikesta saastasta ja paskasta.

Eki sedän ihanne on paskainen siitin oksanreiässä. Siitä Ekisetä saa elinvoimaa ja eliksiiriä.