Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Juhan blogi

Aloittaja Juha, 05.09.14 - klo:09:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:19:05
Jotain tulee puolustaa jollain tapaa.

Ihanko totta?
Kyllä Juha on älykäs.
päivä kerrallaan

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 05.09.14 - klo:19:49Löydät kaikkeen jonkin sekavan ja epäloogisen vastaväitteen ja jos joskus et löydä, toteat että mä nyt vain toimin näin. Ihan luokatonta keskustelua.


En minä etukäteen toimintaani päätä. En voi tietää tulevista tilanteista, jossa olen myös itse osana. Jos jotain raameja ja etukäteishahmotteluja, ei niiden mielestäni saa determinoida toimintani jatkoa.

Vastustan byrkoraattista etenemistä.


Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 05.09.14 - klo:19:59
Edes jotenkin määriteltävä ja ymmärrettävä linja ja johdonmukaisuus eivät vaadi byrokratiaa.


Ei elämässä voi täysin kaavoja seurailla. Ei edes sitä senhetken parasta.
On joitain sääntöjä, joita ei yleensä voi rikkoa. Joskus voi ja tulee.

Jos jostain linjasta poikkeaa, on lopputulos sen mukainen. Floppaus näkyy, eli se, ettei ole ollut linjoissa mukana tai se, ettei ole niitä rikkonut.

Kyllä yleisiä hyviä linjoja voi jonkin verran koettaa muotoilla. Niistä saa paljon tukea ja suuntaa. Poikkeuksen täytyy olla jotenkin rakentuva ollakseen sellainen.

Juha


KM.

Jos irtiottoja tekee, tulee niistä vastata kuten muustakin toimesta. Vastustan sitä, että ei oteta toimista vastuuta.

Yleisesti sopien on helppoa flopata miten vain. Kollektiiviset vastuunkannot, ... niin, mitähän ne ovat?

Juha

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.09.14 - klo:20:02
Sen ikäisenä, kuin kuvittelen sinun nyt olevan olin itse tehnyt hommia n. 25 vuotta, osin Ruotsissa, sitten Suomessa erilaisissa liikealan toiminnoissa, mp:nä jne. Olin hankkinut pohjalta ponnistaen oman OK-Talon, jossa asutaan vieläkin ja ensimmäiset asunto-osakkeet vuokralaisia odottelemaan.


Toivotko samankaltaista muiden taholta? Esim nuoremmalta väeltä.


Juha

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.09.14 - klo:20:02Kuitenkin tämmöinen "paijattu" pehmokäsi, jauhokäsi, hänellä on otsaa esittää arvioita niiden ihmisten toiminnasta, jotka häntä ylläpitävät.


OIihan se alkuun tätä. Enkä ole kai poikennut erityisemmin muista muussa kuin ehkä siinä arvostelun määrässä.

Nyt tuntus olevan meneillään jo normaalimpi jakso. On mukana enemmän kuten muutkin, ja katselee maailmaa tarkkailevin silmin samalla. Sitten pyrkii ymmärtämiseen ja selvänottoon.

Juha

#46

Näkökulmasta ...

Jos on jotain tärkeää omaan elämään liittyvää työn alla, miten ilmaiset asian Näkökulman foorumilla.

Järjetön ajatus. Muu paska käy varmaan aika ok:sti.


Usari käy kyllä vakavahenkisemmissä kannanotoissa, jos niitä kokee tarvitsevansa.

Juha


Kyllä tunteella kirjoittaminen oli ihan ok.
Sen avulla pystyin tekemään ton päätelmän.
Joten kai se tila saa vähän näkyä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.09.14 - klo:23:19
Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:22:08



Jos on jotain tärkeää omaan elämään liittyvää työn alla, miten ilmaiset asian Näkökulman foorumilla.



Miksi se siellä pitäisi ilmaista?


En näe syytä siellä ilmaisemiselle.
Jostain voi yrittää löytää paikan jos kokee tarvetta. Näkkäri ei ole sellainen.

Juha


Tosta en tiedä.

Kiitollinen olen kaikille matkassa kulkijoille.
Ovatpa jossain mielessä ajatellen sitten kivempia tai ikävämpiä.

Foorumillakin on minusta parasta juuri karttuva kanssakäymiskulttuuri.
Sitä saa miten saa, en tiedä tarkalleen.
Pelkästään dissattuna ei taida jäädä käteen paljoa.