Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 31 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

,
kAS KUMMAAAAAA
Lisäaineluettelosta löytyi vitamiinit

Vitamin - Vitamin A (Retinol) -
Vitamin B1 (Thiamine) -
Vitamin B2 (Riboflavin) -
Vitamin B5 (Pantothenic acid) -
Vitamin B6 (Pyrodoxine) -
Vitamin B12 (Cyanocobalamin) -
Vitamin C (Ascorbic acid) -
Vitamin D (Calciferol) -
Vitamin E (Tocopherol) -
Vitamin K (Potassium) -

Juuli Hukkaskukka

 .
En olisi ilman vitamiineja jaksanut tänne saakka.
.
.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

#1412
Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 28.10.12 - klo:16:22
,
kAS KUMMAAAAAA
Lisäaineluettelosta löytyi vitamiinit



Mitäs kummaa tuossa on?

Kun kerran tapahtuu niin, että teollinen ruoantuotanto hävittää vitamiinit, niin niitä sitten lisätään lopputuotteeseen keinotekoisina valmisteina, kemian tuotteina. Esim. näin menetellään maidon kanssa.

Syömämme ruoan raaka-aineissa luonnollisina olevat vitamiinit puolestaan eivät ole lisäaineita.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#1413
.
Noihan se lokiikka menee. Mutta jos ajatus ei yllä yhtä lausetta kauemmas, ei päätäkään voi vaihtaa.
Yksittäisten sanojen irrottaminen asiayhteydestä ei toimi, ellei nyt välttämät halua kaataa tankkia.

Onkohan kielitieteen laitoksella opetettu informaatiota? Vai onko siellä vain opetettu tunnistamaan eri kieliä?



risto

Lainaus käyttäjältä: juuli - 28.10.12 - klo:18:23
.
En olisi ilman vitamiineja jaksanut tänne saakka..
.

On ne yhtä vältämättömiä kaikille.


risto

#1415
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.10.12 - klo:18:00


Minä otan vitamiinit purkista. Onko se paha?




WOW Aivan upeeta, jos tossa iässä pystyy tuollaiseen omatoimisuuteen. Onnittelut!
Tietysti jos saisit kunnalta anottuakotikäynnille  pillerin-syöttö-apulaisen, se olisi dosentin arvoista elämää.


.

Tiistai

#1416
Enkeleitä, onko heitä?

Suojelusenkeli tai muu henkiolento käänsi viime yönnä myrskyn suuntaa puolella metrillä, ettei erään hyvin läheiseni omaisuudelle tapahtunut pahempaa vahinkoa, saatikka talon asukkaille!!  Talon takapihalla on 2 vuotta sitten itse nikkaroitu hieno puinen veranda eikä sillekään tapahtunut mitään. Makuuhuoneet on 2. kerroksessa!
.. vain auton etupellille tuli parin kymmenen sentin levyinen lommo. Vakuutettu, mutta mitä jos talo olisi hajonnut. Luonnonmullistuksista vakuutusyhtiöt yleensä ei maksa.  

Olen aina katsellut noita puita, joita on useita siinä naapurin rajalla, että "mitä, jos?!"


risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.10.12 - klo:17:49
Enkeleitä, onko heitä?

Suojelusenkeli tai muu henkiolento käänsi viime yönnä myrskyn suuntaa puolella metrillä,

Jumala auttaa vain niitä jotka auttavat itseään. Ois kyllä tyon omistjan pitänyt kaata tpoi laho puu eikä odotella Jumalan apua. No, tuli kaadettua.

Eräs pappi mun synnyinpaikalla alkoi kaataa turhaa sähkötolppaa joskus vuonna 1970. Kaveri veti moottrosahalla poikki  ja pappi veti narusta tolppaa että se kaatuu oikeaan suuntaan. Ei ehtinyt alta pois..

Posiella

OUTOMAAN MUISTOLLE



Surun kyynelten läpi kuultavat
onnellisten päivien rakkaat muistot.

Positiivi
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Outomaa



Samaa asiaa olen surenut jo pari vuotta.

Mutta vielä tässä porskutellaan jotenkuten ankkarenkaan avulla, halpa malli ja pienikin reikä tarkoittaisi uppoamista. Opetelkaa uimaan, jos ette vielä osaa ;)


Olisi se kiva jutella, mutta..
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä