Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 36 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Tarkoittaako edellinen viesti sitä, että Positiivi tirauttaa sellaisen määrän kyyneliä silmäkulmastaan, että tässä tulee uintireissu?

Mitens se kuuluisa kappale menikään, jossa itkettiin joet tulvimaan ...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Outomaa

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Posiella

Nyt pitäisi varmaan uuden linjan mukaisesti ottaa nokkaansa, kun THL haukkuu persaukisen yrittäjän viimeisillä roposilla hankkiman hienon ja kalliin kukkalaitteen. En puhu sulle viikkoon, vai pitäisikö bannata sun juttuja kuukausi? HÄH! Kovat piippuun! ???
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

Mitä ihmettä!

Määhän en eres maininnu mitään sun kukkalaitteestas ja heti ollaan niin takajaloillaan, että pyllylleenhän siinä mentiin.

Kukkalaite on hiano ja kai sit kalliskin. En ossaa sannoo, kun mulle ei oo toi raha merinteerannu enää moniin vuosiin mitään. Kun Kelan tuki ei siitä kummene katteli sitä tiliotetta millä silmällä tahansa. Erestä tai takaa.

Et sillee.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 09.11.12 - klo:22:32
Mitä ihmettä!

Määhän en eres maininnu mitään sun kukkalaitteestas ja heti ollaan niin takajaloillaan, että pyllylleenhän siinä mentiin.

Kukkalaite on hiano ja kai sit kalliskin. En ossaa sannoo, kun mulle ei oo toi raha merinteerannu enää moniin vuosiin mitään. Kun Kelan tuki ei siitä kummene katteli sitä tiliotetta millä silmällä tahansa. Erestä tai takaa.

Et sillee.


Eksäny tajua, että sillä ei oo mitään merkitystä, mitä sä oot tarkoittanut. Mä tulkitsen tämän uuden tyylin mukaan niinku mä itte haluan. Luen rivien välistä, mitä tykkään. Eli sua voisin haukkua pynäinhäväistäjäksi. Ja turha haukkua murteesta tai kirjoitusvirheistä. Ja, Tuplanikki, kovat piippuun ittelles, jos pystyt, pärkele! 
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 09.11.12 - klo:23:51
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 09.11.12 - klo:22:32
Mitä ihmettä!

Määhän en eres maininnu mitään sun kukkalaitteestas ja heti ollaan niin takajaloillaan, että pyllylleenhän siinä mentiin.

Kukkalaite on hiano ja kai sit kalliskin. En ossaa sannoo, kun mulle ei oo toi raha merinteerannu enää moniin vuosiin mitään. Kun Kelan tuki ei siitä kummene katteli sitä tiliotetta millä silmällä tahansa. Erestä tai takaa.

Et sillee.


Eksäny tajua, että sillä ei oo mitään merkitystä, mitä sä oot tarkoittanut. Mä tulkitsen tämän uuden tyylin mukaan niinku mä itte haluan. Luen rivien välistä, mitä tykkään. Eli sua voisin haukkua pynäinhäväistäjäksi. Ja turha haukkua murteesta tai kirjoitusvirheistä. Ja, Tuplanikki, kovat piippuun ittelles, jos pystyt, pärkele! 

Tossa oliskin Pyhäinhäväistystä ihan tarpeeks (siis, jos olis eres oikein kirjotettu), mut kun onneksi ei koske mua, kun en oo missään miälessä Pyhä.

Aikanaan, viisvuotiaana, mut ajettiin ulos paikallisseurakunnan pyhäkoulustakin. En ehtinyt olla siälä sivistettävänä ku jotakin kolome minuuttia.

Ja sehän näkyy.







Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 09.11.12 - klo:16:18


Ikivihreä Ella ja Cry me a river


http://www.youtube.com/watch?v=2Gn9A-kdsRo

Vilustajaisen väreet pitkin selkäruotoa.
Poraamaan jopa laittaa. Hämäläinen poraa kun tuhraa itkua.

FANTASTICO.
.
.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Amanda


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä