Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outoja kysymyksiä ja vastauksia

Aloittaja Aakku, 25.10.07 - klo:12:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Anii - 19.12.08 - klo:00:39
Mä jo meinasin kysyä että onko tälle foorumille saatu alkomittari juttujen tasoa seuraamaan, kun tuolla ylälaidassa selvästi luki että "Näytä edellisen kännin jälkeen kirjoitetut viestit."

Mitä sinä tyttö oikein olet puuhaillut  ;)

Minulla lukee "... käynnin ...". Sinällään taitaa olla mittaus aika hankalaa netin yli. Onhan niitä halpoja alkometrejä mm. huoltoasemilla, vaan ei näy niissä olevan liitintä, minne laittaa piuhan tietokoneeseen ... Erityisestä alkometrikaupasta [mistä ilmeisesti poliisit ostelevat omia parempia mittareitaan] voisi sellainen ehkä löytyä.

THL tiedottaa

[Outo valo]   Vs: Lahjakkuuksia metsästämässä kirjoittanut se   tänään kello 14:42
[Outoklubi (näkyy vain Täyspäisille jäsenille)]   Vs: Millä mielellä tänään? kirjoittanut se   tänään kello 14:42
[Outo valo]   Vs: Lahjakkuuksia metsästämässä kirjoittanut outopoika   tänään kello 14:42
[Turpakäräjät]   Vs: Lama 2.0 kirjoittanut se   tänään kello 14:41
[Outo valo]   Vs: Lahjakkuuksia metsästämässä kirjoittanut se   tänään kello 14:38


Joku se on kyllä nopsa poika. Näyttääkäs samanlainen lista, jos voitte!





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Mutta tuossahan on ilmiselvästi ne kuuluisat sivupersoonat asialla. Ei tuollaista listaa voi saada aikaiseksi pelkällä 'yhden sormen'- järjestelmällä. Eräänlaista 'huijausta' siis koko juttu - ainakin itse sen osalta!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: S - 01.02.09 - klo:15:49
Mutta tuossahan on ilmiselvästi ne kuuluisat sivupersoonat asialla. Ei tuollaista listaa voi saada aikaiseksi pelkällä 'yhden sormen'- järjestelmällä. Eräänlaista 'huijausta' siis koko juttu - ainakin itse sen osalta!

Outo kysymys - onko maapallo tismalleen pallon muotoinen [ei saa lintsata esim. Googlesta] ?

THL tiedottaa

Ei täsmällisesti pyöreä. Litistynyt napojen (anteeksi, oli pakko sanoo toi alatyylinen sana) kohdalta.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 01.02.09 - klo:15:44
[Outo valo]   Vs: Lahjakkuuksia metsästämässä kirjoittanut se   tänään kello 14:42
[Outoklubi (näkyy vain Täyspäisille jäsenille)]   Vs: Millä mielellä tänään? kirjoittanut se   tänään kello 14:42
[Outo valo]   Vs: Lahjakkuuksia metsästämässä kirjoittanut outopoika   tänään kello 14:42
[Turpakäräjät]   Vs: Lama 2.0 kirjoittanut se   tänään kello 14:41
[Outo valo]   Vs: Lahjakkuuksia metsästämässä kirjoittanut se   tänään kello 14:38


Joku se on kyllä nopsa poika. Näyttääkäs samanlainen lista, jos voitte!







Taas se yrittää esiintyä myös minun nimelläni, mutta se on ymmärrettävää. "aikainen lintu ensimmäisen helmen nappaa" vai miten se oli.


THL tiedottaa

Jaa, mää kyllä luotin siihen, että täälä on lukutaitosta porukkaa... erehdyinkö noin pahasti?

Sää ny ainaski sen verran osaat noita kirjaimia, että oman nimmaris löysit.

Eiks se kuule oo vaan hyvää mainosta sullekin, että oot ehtinyt vetästä oman juttus sinne mun salamajuttujen väliin?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 01.02.09 - klo:19:57
Jaa, mää kyllä luotin siihen, että täälä on lukutaitosta porukkaa... erehdyinkö noin pahasti?

Sää ny ainaski sen verran osaat noita kirjaimia, että oman nimmaris löysit.

Eiks se kuule oo vaan hyvää mainosta sullekin, että oot ehtinyt vetästä oman juttus sinne mun salamajuttujen väliin?





Tarkoitako ns. hatusta vetämiesi juttujesi väliin ?

THL tiedottaa

Hatusta? Veestäkö mää sitten ton taas tiärän.

Mulla on päässäni sellanen miljoonalaatikko, että sieltä nyt vetäsee ihan mitä vaan mihin aiheeseen vaan. Kaikki perustuu siihen, että mää luin helvetillisin määrän tekstejä. Ammatikseni. 40 vuotta.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 01.02.09 - klo:18:54
Ei täsmällisesti pyöreä. Litistynyt napojen (anteeksi, oli pakko sanoo toi alatyylinen sana) kohdalta.

Olet oikeassa - maa on ns. geodi. Silti suhteellisesti enemmän pallonmuotoinem kuin esim. pingispallo :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä