Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outoja kysymyksiä ja vastauksia

Aloittaja Aakku, 25.10.07 - klo:12:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 10.11.09 - klo:16:31
.
Samassa tarkoituksessa minäkin tuota pistettä käytän.

Tietysti siihen vois laittaa vaikka jonkin muunkin merkin, mutta . on melko huomaamaton, senkin pisteenpanija-Samja.     ;)

Jaa - eikös enterin painaminen aja saman asian ... enpä ole kokeillut, ehkä sitten ei.

THL tiedottaa




Näemmä tässä ohjelmaversiossa pelaa pelkkä enter.  !!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Koulussa
Opettaja: No Simon, kerro minulle suoraan, miksi et lue rukousta ennen syömistä?
SIMON:    . SIMON: No sir, minun ei tarvitse, äiti on hyvä kokki.

Samja

Lainaus käyttäjältä: Rape - 10.11.09 - klo:16:28
.
mulla se meinaa että teksti siirtyy enterillä vähän alemmas tota koristeviirua.

Tuon seikan voi hoitaa myös ohjelmallisesti. Itse lisään käyttöliittymä-softaan vain br-tägin tai p-tägin viestin alkuun.

Aiina ei tosin muista päivitysten yhteydessä lisäillä kaikkea.

Amanda



Minä hoidan tuon vastatessa lyömällä pari kertaa enteriä! Rivi vaihtuu.


rapevainaa

.
Joissakin foorumeissa ohjelma tiivistää tekstin ja lyhyentää välilyönnit ja alussa olevat entterit.

Tämä piste-enter on tullut kovan kokemuksen kautta eikä tyhmyydestä.

Esim. taulukoiden kopi paste on hankalaa kun numerot menevät kasaan ilman pisteitä.

THL tiedottaa


Samat kokemukset, kuin Rapella.

Siksi otin pisteen käyttöön, kun joillakin foorumeilla teksti meni liian ylös pelkällä enterillä.

Heh, sitä ei siis tiedetty, että tässä kirjoitellaan muillekin foorumeille?    ;D

Tässä foorumisoftassa näemmä pelkkä enter riittää.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Bongaaja

<enter>
<enter>
$
$

mitäs mun pitikään sanoa?

ai niin, dollari on paska, sijoittakaa euroon ja kultaan

rapevainaa

.
Ohjelmassa annettiin kummalekin ryhmälle 1000 ekeä rahaa ja kilpailiiin kuinka raha saadaan poikimaan.

Jethro osti tonnin auton ja myi sen tutulle  4 tonnilla.


http://www.iltalehti.fi/nettitv/?9400718

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 12.11.09 - klo:14:50
.
Ohjelmassa annettiin kummalekin ryhmälle 1000 ekeä rahaa ja kilpailiiin kuinka raha saadaan poikimaan.

Jethro osti tonnin auton ja myi sen tutulle  4 tonnilla.


http://www.iltalehti.fi/nettitv/?9400718

-Näyttää hyvin opitulta poliitikon touhulta. Ei osaa jäävätä itseään mistään., seisoskelee tavallaan ostajana ja myyjänä. Aina tilanteen mukaan. Aivankuin Antti Kaikkonenkin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009111210586695_uu.shtml

En usko, että Antilla on vielä hädän päivää. Hän on senverran ´sliipattu´ nuorimies., että ei näistä jutuista mitään selvää taida tulla.

Ovat sen verran liukkaita kavereita., tuntuu samalta kuin lämpimin, märin sormin puristat "Rexona"-hienosaippuaa., aina se luiskahtaa jonnekin.

Sellainen on Kaikkosen Anttikin., puoluetoimistojen luomus., tavallisten maanviljelijöiden ja känsäkourien asioiden eteenpäin viejä., pyyteetön, itsensä ´likoon´ pistävä suomalainen perusrehellinen, sinisilmäinen, pörhötukkainen ja avoimesti kaiken kertova ja muita eteenpäin urallaan tökkivä, ylimääräiset rahansa hyväntekeväisyyteen jakeleva., naapurimaatilan tytön iänikuinen haavekuva.

Hyvä Antti !!



Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä