Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Oli kiva nähdä Joutsen kun tulin tänne katsomaan mitä olette jutelleet.
Hienoa!
Traagiset jutut sikseen, hyvää uutta päivää.

Tiistai

#161

Traagiset jutut vesittyvät kun niitä sekoittaa hvyien juttujen kanssa ;)

Miksi sitä pitää olla aina niin empaattinen, ettei osaa sanoa Ei?!

Eilen eräs toissapäivänä käveleen oppinut nuhanenä halusi VÄLTTÄMÄTTÄ jakaa banaaninsa kanssani, oli pakko (muka) syödä myös vuorotellen puraisten, iihana muksu. Ja minä kun en syö banaaneja juuri koskaan sellaisenaan, salaatissa vain. Nyt on nuha ja taitaa mennä pahemmaksikin.. voih. Taas.

AveLazio

Joutsen vaikuttaa kiehtovalta. Mutta saunominen niin old school,,,,,, ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Joutsen

#163
Joutsenen kiehtovuus on Tiistain keksimässä kuvassa.
Kuva pitää pistää vaihtoon, jos on tulkittavissa jotenkin flirkuttelevaksi.
Lirkuttelen jos tuntuu, mutten ole sitä varten.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 03.12.11 - klo:20:04
Joutsenen kiehtovuus on Tiistain keksimässä kuvassa.
Kuva pitää pistää vaihtoon, jos on tulkittavissa jotenkin flirkuttelevaksi.
Lirkuttelen jos tuntuu, mutten ole sitä varten.

Justiinsa, tossa viimeinen tämän vuoden itse ottamani joutsenkuva, luulisin niin.



Patu

Meitä on monenlaista, kukin tulkitsee omalla tavallaan. Ei kaikesta pidä välittää.

Tuo avatar liittää joutsenen ja tanssijan viittaamalla Piotr Tsaikovskin balettiin Joutsenlampi, jota aika harva loppujen lopuksi on nähnyt. Pienten joutsenten tanssi on usealle tuttu sävelteema.

Mitäs veikkaatte, onko kuvassa Salla Suominen?

Tiistai

#166

Ave puhuu puolestaan.

Tarkoitti ehkä. että mielenkiintoinen, koska minusta se ei tule tuosta kuvasta vaan viesteistä.. Hiirimies-kertomuksessakin.

Kummasti viestien perusteella saa kirjoittelijasta mielikuvan, jota muuten ei omasta itsestään osaa hahmottaa, että minkälaisen (olen ollut huomaavinani) .. tuskin siinä avatarkuva paljoa vaikuttaa. Tai No, kyllä sittenkin! Koska sen valinta kertoo jo jotain.

Mutta Joutsen tykkäsi tuosta tanssijasta kovasti, olisi voinut olla itsensä löytämä ;)


Tiistai


Joutsen

Tiistai, kuva on mainio löytö. En itse olisi keksinyt.
Joutsen rekisteröitymiseni jälkeen alkoi tunua tylsältä nimimerkiltä ja väärältä valinnalta.
Joutsenessa on kaunista se sitoutuvuus ja kaula, joka toista suudeltaessa muodostaa sydämen. Tarinoita oli kiva keksiä ilman velvotteita, mutta ei niin voi elää. Joku sanoi joutsenten olevan kiukkuisia. Johtuu varmaan siitä yksiavioitumisesta.

Tiistai keksi siitä ihmisen ja kauniin tarinan. Mutta on pelottavaa, että joku avatar googleavaruudesta tekee minusta kiehtovan jonkun päässä. Tuo on kaunis avatar - todella, mutta itsestäni ei ole kuitenkaan tuollaiseen kurinalaisuuteen, mustavalkoisuuteen ja paikoillaan pysymiseen.

Tiistai

#169
Hei Joutsen, älä ota liian vakavasti näitä foorumijuttuja, symboleja sun muita! Ja onhan se imartelevaa, jos joku pitää kiehtovana vaikka se olisi vain virtuaalipersoona.  Näitä foorumin varttuneita poikia pitää oppia tuntemaan ja jokaisen omat omi.. tuota noin, en sanonut omituisuudet :D

Kun tietäisit millä kaikilla kuvilla Minä olen ollut foorumeilla..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä