Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 35 Vieraat katselee tätä aihetta.

Paha setä

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Outomaa

#201
Koittakaa nyt hyvät miehet tulla toimeen keskenänne!  

Haluatteko, että koko foorumi lopettaa?  

Minne sitten mennään?

Yritän olla skarpimpana ja enemmän foorumilla eikä kukaan sitten loukkaannu, jos viestit vaeltavat pitkin foorumia. Sillisalaatissa ylilyönnit ovat sopivassa seurassa etikkakastikkeen kera.



kotikokki.net
Bon Appétit, guten Appetit

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Patu

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 07.12.11 - klo:17:58
Sitten sinä lähdet.

Onkos eräs Tiistain monista inkarnaatioista Paha setä? Mistäs sinä tiedät Tiistain päätöksen?

Tosiasia on että Ave on parantumaton ainakin tämän foorumin keinoilla. En välitä henkilökohtaisuuksista mutta kyllä Ave osaa pilata ketjun kuin ketjun. Se on Tiistain päätös heittääkö pihalle vai poisteleeko harkitusti yksittäisiä viestejä. Työlästä sekin on.

Ei ole mitään demokraattista keinoa päättää asiasta. Silti ehdotan: Tiistai voisi kysyä yksityisesti mielipidettä itse valitsemaltaan joukolta - kymmenkunta - ja päättää sitten oman harkintansa mukaan.

Minä seuraan tuleeko syytä lähteä. Kuvittelin että Outomaata ei enää kiusattaisi tietyillä tyypeillä, mutta katsotaan. Sekin on Tiistaista kiinni. Ei käy kateeksi.

Ja vielä: Tiistai / Amanda voisi ihan yksityisviestillä kommentoida ainakin minulle henkilökohtaisesti jos alkaa mopo karata käsistä.

Paha setä

En ole Tiistai ja demokratia on Junttien juttu.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Patu



Outomaa



Uusi päivä, uudet mietteet. Toivottavasti nukuitte hyvin ja palaatte levänneinä foorumille :)

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

AveLazio

Olemme jo sopineet asian Rapen kanssa. No panic.

Paitsi että päätimme lähteä molemmat.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Aven vitsejä en arvosta.

Onko Outomaa selvillä lähteekö kukaan?

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.12.11 - klo:12:05
Olemme jo sopineet asian Rapen kanssa. No panic.

Paitsi että päätimme lähteä molemmat.

emme ole sopineet mitään.
Kerroin vain puhelimessa, että en palaa Outomaan ennen kuin äijä on bannattu.

Mutta ave tulee viihdyttämään foorumia terävillä mielipiteillään:"olen itsenäinen sotilas, pelkkä sieni". Ikä 60 v ja leikkii itsenäisyystaistelijaa?
Gubbe on raivonnut eilen itsenäisyyden puolesta, mutta itse asiassa gubbe ei ole tehnyt asian eteen yhtään mitään.

Viihtykää ja vittuilkaa toisillenne!



AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä