Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#510
Jees, näin on, Aprillia ei voi koskaan kehua liikaa.

Nyt hän vähän punastui. Onneksi ei näy tänne, siis foorumille saakka. Aprilli on yksi parhaista foorumiystävistä, häneen voi luotaa myös siinä, että on oikeudenmukainen, vaikka on loistava sanankäyttäjä, niin ei heitä koskaan sitä viimeistä likaviemärisankoa ainakaan syyttömien päälle.

Aprilli rulaa messevästi !

Tiistai



Onko tässä tossissaan joku Aprillin lohdutus meneillään, ihan kuin tarvetta olisi?!

Aprilli, hieno ihminen ja hän sanoo kuin asiat ovat. Minusta hyvin tärkeä ominaisuus.. ja jos se on vielä niin seksikästä, että voisi lukea puhelinluetteloakin niin mitä voi toivoa enemmän, Aprilli  ;)

Aprilli

#512
No kiitos kun lohdutitte.
Nyt vituttaa jo varsin mallikkaasti.
:)

Tiistai

#513
Valitaanko tässä presidenttiä vai sukupuolisuuntautumista?!

Halonen: Vaalitulos osoittaa seksuaalisen tasa-arvon parantuneen


>:(   miksei voi pitää suutansa kiinni, 12 vuotta luulisi riittävän.

Selvästi tuo lause puhuttelee alitajuntaa, että NYT on äänestettävä  suvaitsevaisuuden puolesta (Suomi on minusta riittävän suvaitsevainen!)  ja kun se on niin edistyksellistä ja näytetään esimerkkiä maailmalle.. melkein kuin Nokia!
Minulla ei ole mitään kenenkään puuhia vastaan omassa makuuhuoneessaan, ja Haavisto on varmasti erittäin mukava ja reilu ihminen privaatisti. Mutta minusta hän ratsastaa asentautumisellaan kuin keppihevosella konsanaan. Se tuntuu olevan tärkein seikka nyt.  

Toisekseen hänen osallistumisensa Afrikan konfliktien selvittämismissioissa ei minusta ole myöskään mikään niin valtava meriitti. Ne ongelmat ovat siellä sitä luokkaa,  ettei niitä hevillä ratkaista eikä sitä voi myös yhden henkilön kontolle merkata. Se on aina neuvottelijaryhmä. Tekisi mieli jopa sanoa, että moni yrittää päästä niihin mukaan vain pelkästä seikkaulunhalusta.. ja sanoohan hän siellä jotain Oppineen. Mutta eihän sinne oppimaan mennä  ::)


Aion muuten aloittaa filosofian opinnot, netissä, kun siellä täällä siihen on kehoitettu ja tunnen omaavani siinä ison sivistysaukon  8) :D

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.01.12 - klo:15:14

Minulla ei ole mitään kenenkään puuhia vastaan omassa makuuhuoneessaan,


Entä eteisessä? Tai keittiössä?


Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.01.12 - klo:15:14

Aion muuten aloittaa filosofian opinnot, netissä, kun siellä täällä siihen on kehoitettu ja tunnen omaavani siinä ison sivistysaukon  8) :D

Oho! No, sinähän siis vasta aiot aloittaa, joo ...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 30.01.12 - klo:18:24
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.01.12 - klo:15:14

Minulla ei ole mitään kenenkään puuhia vastaan omassa makuuhuoneessaan,


Entä eteisessä? Tai keittiössä?

THL ilmiselvästi haluaisi avautua tavoistaan keittiössä ja eteisessä ja ..
No, sitä vaan.

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 30.01.12 - klo:18:24
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.01.12 - klo:15:14
Aion muuten aloittaa filosofian opinnot, netissä, kun siellä täällä siihen on kehoitettu ja tunnen omaavani siinä ison sivistysaukon  8) :D

Oho! No, sinähän siis vasta aiot aloittaa, joo ...


Ja ymmärsimmehän me että sinulla on jo ainakin seitsemän diplomia ja laskematon läjä graduja aiheesta.
Viisi minuuttia syvää kunnioitusta !

Tiistai

#516
Lainaus käyttäjältä: Patu - 30.01.12 - klo:19:52


THL ilmiselvästi haluaisi avautua tavoistaan keittiössä ja eteisessä ja ..
No, sitä vaan.


On varmaan kertomista, miten se muuten nuo olisi maininnut. Onneksi jätti lähipuiston mainitsematta.


Minulle kävi kerran niin Hampurissa, ilta alkoi hämärtää ja aioin oikaista pikkupuiston läpi rautatieasemalle. Ihmisiä oli paljonkin liikkeellä--  yllätyksekseni joku mies tuli puun tai pensaan takaa eteeni ja avasi takkinsa, ei ollut housuja jalassa  :P Minä nuori nainen en edes hätkähtänyt, olin kuin en olisi nähnytkään.. varmaan aika pettymys. Mutta kyllä se varmaan jonkun toisen uhrin löysi..



Ai niin, ne filosofian opinnot. Pitäisi kerrata edes perusasioita... mutta lupaukset on unohtamista varten. Oikeastaan olen sitä mieltä, realisti, että jokaisen meidän mietteet ja oivallukset ovat yhtä arvokasta filosofiaa kuin kauan kuolleiden Platoneiden ja Sokratesien mietteet :)

Aprilli

Älä välitä THL:stä, se on vähän pakkas-ukko.

Tiistai



Onko se ollut viikonlopun taas vaeltamassa ja sattui tavallista kovempi pakkanen.. ja väärä pipo päässä :D
Eikun, se oli enemmän vitsi kuin aikomus, se opiskelujuttu. Kunhan kertaan vähän perusasioita wikistä..

Tiistai



Nyt alkaa telkkarissa viikon tv-elokuva, viimeksi se oli tosi hyvä.. jos on tylsä, palaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä