Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#1051
.
Varmasti ei ketään haittaa vaikka Outomaa suljetaan. Kyllä eilinen tekstitys oli turhinta mitä voi olla.
Aven käsikirjoitus ja roolitus pahenee koko ajan. Ei mitään kontrollia.

AveLazio

Paradoksi: Suurin osa foorumin viesteistä on meidän kahden leikillistä kisailua. Ei tämä riitä. Ja nyt yksipuolisesti päätän, että en enää vastaa vittuiluihisi. Anteeksi jos olen loukannut sinua vastavittuilullani. Se loppui NYT!
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.
Taas yksi värssy kirjaan "Tyhjän saa pyytämättäkii".

Surkea tapus

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 13.06.12 - klo:10:52
Paradoksi:  meidän kahden leikillistä kisailua.

nyt yksipuolisesti päätän,

yksi älykkyyen mitta on, että ihminen tajuaa milloin on leikistä kysymys ja milloin normaalia asiaa.

Sinä yksipuolisesti päätät, yleensä jälkikäteen, mitä peliä pelataan. Se vaan tulee kuin ripuli keskellä katua.

Niinkuin yleensä sanot, et edes lue viestiä kun roiskaset nuo ikimuistoiset ripulit päälle.
Eläinmaailmassa se on nimeltään "hätäpaska". Niin, kun ei muutakaan keksi. Mutta pakko aina väsätä jotain, ja ylleensä perseestä.


Ihan sama mitä puhut. Lyhytkestoinen muistisi ei van pelaa. 50 v vanhat sotaleikit on vaan mielessä.


AveLazio

#1055
En vastavittuile - vaikka tekstiä kyllä tulisi. Lupasin tämän. Yksipuolisesti.

Kun vittuilet minulle, tekee toki mieli potkia suakin munille. But no more. Älyni käskee näin - ja tottelen älyäni AINA;
At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Ihminen on oman itsensä herra ja voi muuttaa mieltään. Ihmisellä on vapaa tahto. Ihan sama mitä tuli juuri sanottua.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 13.06.12 - klo:14:22
En vastavittuile - vaikka tekstiä kyllä tulisi. Lupasin tämän. Yksipuolisesti.

Kun vittuilet minulle, tekee toki mieli potkia suakin munille. But no more. Älyni käskee näin - ja tottelen älyäni AINA;

jälleen yksi mietelmä kirjaan "Tyhjän saa pyytämättäkii"

Patu

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 12.06.12 - klo:21:58

Kuin useinmiten tiistaisin olin poissa netistä ja kas kumma, kun on taas täällä riidelty. Vajaat 30 viestiä meni piiloon, kukaan niitä kaipaa!

eipä täällä kohta ole enää poistettavaa.
Sen kerran kun suuresti arvostamani Aprilli kirjoittaa, sekin poistetaan. Hyvin menee mutta menköön.

Nyt sitten seurataan miten ÄLY toimii.

risto

#1059
.
Tämän foorumin voi sulkea huoletta. Tästä ei ole kuin vahinkoa ihmisille.
Todella sairasta porukkaa. Viluttaa (sanasta vilu eli kylmä)ajatella noita Aven viime päiväisiä juttuja.
Aivan raivotautisen kamaa.
.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä