Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Päivän piristykseksi

Aloittaja Tiistai, 29.05.11 - klo:14:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

emma

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 01.10.11 - klo:20:54

Minkälainen näkövamma ihmisellä on kun pystyy näkemään hämärässä olevan tölkin muttein näe kahden metrin päässä olevaa miestä?


Tölkkeihin ja pulloihin etsintänsä keskittyneen näkövamma, ei pissaileviin miehiin keskittyneen. Arvatenkaan et toimittanut asioitasi ihan näkysällä. Eilen säikytin toisen sienestäjän perusteellisesti, näki kyllä suppilovahverot metrin päässä, mutta ei punaisiin pukeutunutta naista niiden vieressä kökkimässä.

Tiistai



Kyllä minua ainakin huvitti Sedän kömmellys kotimatkalla, unohdin kirjata tähän.. ylempi taho varmaan haluaa vieroittaa hänet oluesta!

Paha setä

En sanosii sitä ylemmäksi tahoksi, ellei Jumala itse ilmoita minulle että tämä on hänen tapansa hoitaa homma. Putelipetteri kai sitten oli enkeli mutta kun en ole kuullut niiden fillaroivan ympäri lähiötä. Ehkä se oli vaan tyhmä ja ahne eikä asiaan liity mitään korkeampaa tahoa.

Kun törmään tyyppiin uudestaan niin kysäisen että sanoiko Jumala todella niin vai toimitko niinkuin äänet päässä käskivät? Olen todella kiinnostunut kuulemaan mitä hän vastaa, ja kenties uskon jos sanoo että teki vain niinkuin Jahve käski tekemään.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Tiistai

#63

Joku oli laittanut linkin kommentilla "mies parka" :P

Pitihän minunkin mennä katsomaan  http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32144825

Saa nauraa: Vaimon raivoisa kannustus auttoi jaksamaan!

17.9. Jämsässä ajetussa Cross Country -kilpailussa nähtiin ja kuultiin hymyn huulille tuova tilanne. Noin tunnin ja 40 minuutin ajon jälkeen rättiväsynyt kuski teki kohtalokkaan virheen: huono ajolinjan valinta ja vieläpä suoraan oman rakkaan vaimon edessä. Vaimolla oli videokamera kädessään, joten voit nyt katsoa tämän koomisen kannustuksen miehelleen, jonka moottoripyörä oli jumissa syvässä mudassa.




Canardian

#64
Tommosia vaimoja ku sais vielä jostain. Ei hauku, ei kitise, ei valita, vaan kannustaa Perkeleen voimalla jatkamaan ajamista! Todella ammattilainen vaimo.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


Paha setä

Ammattilainen vaimo kuulostaa huolestuttavalta. Vähän niinkuin vuokratyöläinen tjsp. ja Matkaleena on lähinnä kiintynyt minuun niinkuin kissoihin, ettei raski viedä lopetettavaksi mutta ei siitä ole ammattilaiseksi. Sillä ei niinkuin tienaa tarpeeksi että on  parempi keksiä toinen duuni. Vuoden sisällä (näillä näkymin) ottaa haparoivia askelia kohti yrittäjyyttä ja sitten minusta tullee taas kirjanpitäjä, myyntineuvottelija, web-sivujen ylläpitäjä, autokuski ja valmentaja, joka kannustaa eteenpäin ja pitää huolen ettei myy mitään liian halvalla. Tuollaiset luovat ihmiset eivät aina ymmärrä todellisuutta, joka on se että ammattitaitoinen siivooja (ei opiskelijatyttö) ilman työkokemusta aloittaa 8 euron tuntipalkalla. Ja jos pyytää euroa niin tuskin saa vitosta.

Nimim. yrittäjän ex-mies ja kokemusta on, joten pitäähän niiden antaa kokeilla siipiään koska siinä on se riski että onnistuvat hienosti. Kannustaminen on molempien homma ja sille nyt vaan on sanottu tahdon.

Jotkut keräävät väkivaltaisia suhteita, jotkut reppanoita ja tämä on oikeastaan kolmas aloitteleva yrittäjä minun elämässäni. Taidan kiintyä itsenäisiin naisiin liian helposti.l
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Tiistai

#66
Pitäisi erota facebookista, mutta kun sinne meni Vain niiden kutsumana, jotka muuttavat muualle ja haluaahan sitä tietää, mitä ne myöhemmin puuhaavat. Mutta joskus niillä on hauskoja juttujankin, ainakin tuon testin tehtyäni nauratti, voiko noin älytön koe pitää paikkansa, viimeistä sanaa tietenkin lukuun ottamatta!

Valitettavasti englanniksi, pitäisi jonkun kyhätä sama suomeksi.
Siis neljä ensimmäistä sanaa, jotka tavaat kuvaavat itseäsi.  Minä muka olen  "loyal, restless, naive, lovely" tuossa järjestyksessä.


The first 4 words you see
describe you!
(from http://www.facebook.com/here.billion.people)

UUL
LUULAZYBB
NEDMQNLMHAPPYF
RWTGYJDIMPATIENTG
CGENUINEHELEGANTCTG
POHECTPREYPEACEFULCB
CMKCAXUGSLRESERVEDGUQ
MOPBCI       TPOMZ       WITTYC
CUASEC       AFBAY    AAOFUA
OHRSRNUYSNNUSENTIMENTALRX
SAASQTLGTMDLZGLOVELYHPDID
IRGIQRAZUVIKDEPENDENTGSNH
ONMEOGITSBHNLOYALNLETHARGIC
MCIONRCIZBOGOVERDRAMATICRHN
AENUACPNCOTALENTEDSVTRGRADL
RGST       UGJRCHARISMATIC       PICA
EQNE         OONSTHONESTNU       OTEF
DZBFV         NAIVEFSHYJZ          ELIFX
WDQJO                                     ZIICU
CDKIND                        YYVTAL
JLKRKVPASSIONATEZXHEL
INSECURESTHOUGHTFULIJ
ELOQUENTJVWRESTLESS
HEJOUTSPOKENUFTEX
OUTGOINGCNGL
EGOUSWEET
VLO



Patu

loyal, talented, charismatic, peaceful....sehän toimii !

THL tiedottaa

Mitä te täällä ny oikein puuhaatte, muka piristykseksi.
Siis mitä ensimmäistä tavaamista?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

#69

Koita löytää tuosta kirjainten sekametelistä 4 sanaa, ja ne olet sinä!

Nyt kyllä jännitämme tuota :D


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä