Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#1140
Minä voisin olla ylpeä tutkielmastani:

https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
Mutta kun tiedän, että se on vain sivujuoni jo tutkitusta ja että nimimerkki Jaska on tehnyt suuren teknisen työn avustaessaan minua, tyydyn sanomaan, että:

"Tulipahan tehtyä vuosinen työ ilman mainittavaa kiitosta, mutta mitä näistä"...
Kiitos nimimerkki Jaskalle sillä Hän on kiitokseni arvoinen.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Minä vain järjestelin sanoja peräjälkeen.Et voi nähdä liitteitä tällä alueella.Et voi nähdä liitteitä tällä alueella.Et voi nähdä liitteitä tällä alueella.Et voi nähdä liitteitä tällä alueella.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Mitenkäs se olikaan omin sanoin:
"Kaiken voi antaa anteeksi, mutta Pyhän Hengen pilkkaa ei voi."

Edellä Jeesuksen sanomana (Pyhä Henki - puhua - uusi - päästää).
Se On:
'Kun hengität ulos ja puhut - siinä se on omin sanoin'.

Muisto Keijo KullervoEt voi nähdä liitteitä tällä alueella.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/09/25/soosista-han-noussut-on-lentavan-spagettihirvion-kirkko-parodioi-uskontoa-mutta

Kun uskot syvästi löytyy spagetistakin totuus, vai etkö usko?

Tärkeintä on ymmärrykseni mukaan usko syvällisesti jostakin jossa Jumala näkyy etsivän sieluun?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Luin KO- linkin, mutta se ei 'avautunut' minulle?

Tunsin vastenmielisyyttä sitä kohtaan.

Minusta spagettihirviön pyhiin kirjoituksien tunnustukset pitäisi ns. uskovan johtaa jonkin asteiseen paheksuntaan, ja oman uskon vahvistumiseen kun toteaa että kaikki parodia ei oikein sytytä.

Omat tutkimukseni ovat johtaneet itseni arvokonservatiiviseksi ja aion pitäytyä hetken hilaisuudella mietiskelyyn ja ajattelemaan sitä mitä tulikaan tehtyä kirjoituksellisesti muutaman päivän sisällä.

Ystävällisesti

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Jos haluttaisiin mitata etäisyys täältä Sielusi syvyyksiin, minkälaista mittatikkua käytettäisiin?

Vastaan:
- Sanan mittatikkua...

Tuota Sanan mittatikkua olen käyttänyt tutkimuksessamme. Ja hyvin toimii...

Ei ristiriitoja vaan 'ymmärrystä' enemmän.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

Kun asiat kehittyvät oikeaan suuntaan, voi naisellakin olla papin virka - Piispoja myöten - ainakin Suomessa. Raamatussa sanotaan, että: - Nainen vaietkoon seurakunnassa. Se
On vanhahtavaa oppia jonka nyky-yhteiskunta on hylännyt moderneja poliitikkoja myöten. Myös kaikki transsukupuoliset on Luoja luonut ja heilläkin on ihmisarvo - vihdoinkin.
Raamattu antaa puitteet, mutta Luonto opettaa jos on opettaakseen.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 25.04.21 - klo:13:54Kun asiat kehittyvät oikeaan suuntaan, voi naisellakin olla papin virka - Piispoja myöten - ainakin Suomessa. Raamatussa sanotaan, että: - Nainen vaietkoon seurakunnassa. Se
On vanhahtavaa oppia jonka nyky-yhteiskunta on hylännyt moderneja poliitikkoja myöten. Myös kaikki transsukupuoliset on Luoja luonut ja heilläkin on ihmisarvo - vihdoinkin.
Raamattu antaa puitteet, mutta Luonto opettaa jos on opettaakseen.

Muisto Keijo Kullervo

Niin, Raamattu on oman aikansa tuote. Sen kirjoittajat ja lähes kaikki kansalaiset olivat silloin tuota mieltä. Transsukupuoliset eivät uskaltaneet kertoa itsestään tai heidät "ristiinnaulittiin". Onneksi maailma - tai ainakin osa siitä - on edennyt noista ajoista. Raamatussa on paljon sellaisia asioita, joita nykymaailma ei voi hyväksyä, mutta onhan niitä vanhoillisiakin ihmisiä vielä olemassa.

karpalo

Transsukupuoliset eivät uskalla vieläkään kertoa itsestään niinkin jumalaa pelkäävissä maissa kuin missä Islam/Allah jumalaiset voimat, taikka Venäjän ortodoksiset jumalat voimineen ovat päälle päsmäreinä.

 - Odotellen kuuliaisena ?

Muisto Keijo Kullervo

Läheltä piti...

Pikkupoikana pelikentällä...

Pelasimme poikien kanssa neljää maalia ja olin syöttäjänä ko. mailapelissä.

Kinnusen - silloisen - talon poikien muodostama oma poppoo oli Sunin kentällä kun ko. peliä pelattiin.

Naapurin Asko - pitkä hongan kolistaja - oli lyöntivuorossa ja itse syöttäjänä.

Syötin pallon ilmaan kun oikosulku tuli aivoihini ja päätin kopata palon ennen kuin Asko kerkeää lyödä palloa.
Kurotin ottamaan syöttöni jälkeen palloa ja maila suhahti pääni yli niin että tukkakarvat pölisivät.
Opetus elämän loppupäiville, jos...

maila olisi sattunut päähäni makaisin kai nyt tomuna ja tuhkana hautuumaalla = varmasti olisin kuollut ko. iskuun...
Tajusin tilanteen vasta kun pojat selittivät miten olisi voinut käydä ja oksensin rajusti kun älysin missä vaarassa olin ollut.
Olin silloin kai noin seitsemänvuotias.

Tämä tarina On tosi...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Minusta seksuaalivähemmistöillä on huono ns. itsetunto jos kokevat Päivi Räsäsen uhkaavan heitä kirjoituksillaan.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"