Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Taidetta, valokuvia

Aloittaja Aakku, 30.10.07 - klo:13:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Armas Ryssiväinen

#360
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.02.16 - klo:13:00

Mitä itikoita nämä ovat?


(Olin laittaa sen Ryssiväiselle äskeisen viestinsä kommentiksi, mutten ole varma olisiko huumori riittänyt.. )
mikä ettei, hienot glam.vermeet, vaikkeivat rokkareita taida ollakaan.
btw.
Löysinpä muuten hienon amerikkalaisen kelsiturkin kirppikseltä - juts samanlaisen kuin mitä Jim Morrison piti.

like this one:




Suti

päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Suti - 22.02.16 - klo:11:54
...vaatteet on mun aatteet...
on se vähä niinkin - noin mä muuten tapaan pullosta suoraa siemata. Rokkarit, ne varmaan sitt dokaavat yhdellä suulla; jos valaistuneet kerran puhuvat yhdellä suulla, kuten näkkärillä aina vakuuteltiin (ainut ongelma että tuolla habitiivisella adverbiaalilla voi kuikin ko. sanan käyttäjä tarkoittaa ihan mitä haluu).

Amanda


Noita en olekaan nähnyt aikoihin edes myytävänä. Näyttävät hienolta, mutta nukka kuluu paljosta pitämisestä pois ..  on tosiaan on joitakin, joiden nahkatakin pitää olla oikein päin ja ilman karvoja ;)

Itse olisin ostanut nätin naisellisen, jos olisin tarvinnut .. valkoinen aito nahkajakku minulla olikin joskus.

Suti

Tuo kuva oli tietysti vanha ja pullo-olut sen takia. Itse en osta tölkkiolutta kuin pari kertaa vuodessa.
Tavanomainen oluen juontini menee niin, että juon lasillisen ja sitten muovikorkki päälle, loput pullosta joskus illemmalla.
Jossain Euroopassa olen tavannut - olikohan Portugal -pieniä 0,2 litran olutpulloja. On varmaan muuallakin mutta en muista.
Ne on sopivia.
Ja väittäisin lisäksi että pullo-olut on parempaa kuin tölkkiolut.

päivä kerrallaan


Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 22.02.16 - klo:12:53

Noita en olekaan nähnyt aikoihin edes myytävänä. Näyttävät hienolta, mutta nukka kuluu paljosta pitämisestä pois ..
Totta, ei mikään pituri, että silyy priimana.

LainaaItse olisin ostanut nätin naisellisen, jos olisin tarvinnut .. valkoinen aito nahkajakku minulla olikin joskus.
Mulla on sellainen lyhyt, joka tosin on siannahkaa, ja sisällä jäljitelmä keinovuori. Prätkätakki, kun nuorna ajettiin talvet läpi.
Kasvissyöjä olen kokeillut myös keinonahkaa, hengittämättömiä paskoja.


Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Suti - 22.02.16 - klo:12:56
a väittäisin lisäksi että pullo-olut on parempaa kuin tölkkiolut.
onhan se; mä muuten juon alcohol-freetä, Beck's esim. on hyvä, ja pullossa. ja Birell, maailman paras, tyylikäs pullo ja.

Amanda


Kuva voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa.


Photo: Emad Nassar
Lähde Facebook, The Art of Occupied Palestine

Amanda

#368
Tämä on ehdottomasti valokuvataidetta,
Oulun toriranta mereltä päin! 

Yksi lempisoitteitani, kun sinne mennään <3 Kauppahallissa saa maailman parasta savukalaa, savusiikaa.. kaikkia herkkuja, joita ei muualta saa! ¨
Nuo makasiinit ovat ikivanjoja täyshirrestä rakennettuja, niissä on kauppoja ja kahvilakin yms.

(Kopsattu suomal. turismisivulta, zoomattu, lähde FB)



Amanda


Aah, tuohon mökkiin voisin muuttaa! Käsin kosketeltava kesäinen tunnelma.. ainakin muutamaksi tunniksi.



Kuva: http://inktank.fi/finnish-problems-episode-2-summer-cottage-labour-camp-holiday-camp/

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä