Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kuka suurhenkilö ansaitsee mielestäsi oman kadun?

Aloittaja Paha setä, 04.02.08 - klo:00:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Paha setä

Ainakin minä tiedän yhden sopivan lähiögheton jonne se parhaiten sopisi, sielläkin kun tarvittaisiin rauhanturvaajia ja -neuvottelijoita.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Tiistai

#31
Pitää ehdottaa kaupunginisille.. vai onko ne tätejä? :P

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 12.10.08 - klo:12:18
Ainakin minä tiedän yhden sopivan lähiögheton jonne se parhaiten sopisi, sielläkin kun tarvittaisiin rauhanturvaajia ja -neuvottelijoita.

Täällä meilläkin on lähikaupungissa epämääräisen aineksen asuttama lähiö, ja siellä eräs kuja, jota paikalliset kutsuvat Murhakujaksi. Minäkin siellä asuin nuorena naisena, mutta silloin siellä ei vielä ruukattu tappaa ketään, korkeintaan oli meteliä ja juopuneita nurkissa. Nämä huumehemmot ne siellä nykyisin rällästävät.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

AveLazio

No pistetään Hitlerille vaikka aukio. Risto Rytille, joka vedätti Saksaa ihan sikana, vois antaa monntaki katua.
Murhakuja... Oon asunu NYCssä ja siel oli ihan oikeita murhakujia....
At a narrow passage there's no brother, no friend

jcs

En nyt haluaisi mitenkään saivarrella, mutta kun lueskelin nämä ehdotuksenne läpi (itse en vielä keksinyt uusia...), niin tuli mieleeni että ihan jokainen ehdotus ei taida kuitenkaan täyttää tuon ketjun otsikon tunnusmerkistöä...


Eugen

Olis se vaain hienoa, jos tuosta minunkin työmatkan varrelta joku kinttupolku nimettäisiin Stalinin mukaan... voisi sanoa, että seurailen Stalinin viitoittamaa polkua...
"Aye, caramba!"

mrsFox


Turisija

Eiväkkä kyllä kato Rantakavun asukkaat aihheelliseksi vaihtaa osotettaan ::)
Viime kesän kuvassa Urkin takki vielä kiiltelee, tänä kesänä on ukko jo patinoitunu vanahaksi.



* * turisten olisit jo perillä * *

Paha setä

Mitä sitä suotta vaihtamaan hyvää nimeä. Mikä tuo kivikoppero tuolla takana on? Entä onko lähistöllä omaa Urkki-kioskia josta voi ostaa patsaan pienoismalleja, Urkki-pinssejä, klaninkiillotusliinoja, sekä Veetiä, kaikkien karvanpoistoaineiden äitiä?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

veini

Lainaus käyttäjältä: jcs - 29.01.09 - klo:16:47
En nyt haluaisi mitenkään saivarrella, mutta kun lueskelin nämä ehdotuksenne läpi (itse en vielä keksinyt uusia...), niin tuli mieleeni että ihan jokainen ehdotus ei taida kuitenkaan täyttää tuon ketjun otsikon tunnusmerkistöä...


Sanoisinko, että paska puhetta..niinpä ehdotankin itseni mukaan nimitettyä katua "Veinis Street", voisi olla vaikkapa Tallinnan keskustassa..vaikkapa nykyinen Parnun maantie..ei sen väliä! Aina pitäisi olla muka matalalla profiililla liikkeellä..vituttaa sellainen ;D

veini

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä