Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Käyttekö vieraissa muilla foorumeilla?

Aloittaja Paha setä, 24.02.08 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

poika

Lainaus käyttäjältä: "Anii"Valitettavasti peli on Travian , peli joka vie ihan liian tiiviisti mukaansa.

Hei, olen poika, olen travianisti..

Kaikki alkoi kaverin vihjeestä alkuvuodesta 2007. Pääsiäislomaan mennessä olin jo niin pahasti koukussa että vietin viikon koodaten rakennusjärjestyksen optimointiohjelmaa. Kesällä en nukkunut viikkoon kun piti päivystää sotatilan takia. Syksyllä kello oli säännöllisesti herättämässä keskellä yötä kun piti laittaa joukkoja matkaan.

Vasta nyt jälkeenpäin huomaa miten turhaa kaikki oli... Elämästäni kului vuosi hukkaan. Katkenneet ystävyyssuhteet, valtava rahanmeno, se kaikki stressi ja ahdistus.. Vain niiden yksittäisten kertojen takia kun 400 miekkamiehen hyökkäysjoukko katapultteineen tuhoaa pellot viholliskylästä. Ja tämän kuvan takia..

Nyt tuntuu kuin elämäni olisi ohi. Entiseen ei ole paluuta. Tiedän, etten voi aloittaa pelaamista enää uudestaan - en ole kohtuukäyttäjä. Nykyään elän päivä kerrallaan, ollen kiitollinen jokaisesta päivästä.

http://www.paihdelinkki.fi/

Lainaaja Aakulle tiedoksi, on kyllä omakuva, vaikka tuosta kuvasta on jo muutama vuosi aikaa ja hiukset ovat venähtäneet.. muokkausta vaan sen verran että kontrastin muutoksilla värit laitettu hehkumaan ;)

Jaa siis tuo oli ennen Schwarzkopfin Brilliancea? ;)

Tiistai

Tosiaan ehkä kolmasosa tai  pian puolet on laittanut oman kuvansa avatariksi. Jos kaikki laittaa niin laitan minäkin..
Ihan eka viikkoina se olikin, mutta poistin pian. Eugen oli myös kauan omalla kuvallaan.  S:n kuvaa en muista Näkkäriltä tai se oli niin pieni, että olisi tarvinnut luuppia ja kenellä se on käden udottuvilla, kun netissä roikkuu.. no joo, olen nyt hoksannut, että Operalla voi näppärästi suurentaa näyttöä vaikka 800%, näkyy pienikin präntti ja yksityiskohdat :D


Äskettäin Perjantai sanoi olevansa blondi. En ollut uskoa, koska minulla oli virtuaalimielkuva tummatukkaisesta Perjantaista, en tiedä miksi. Luonne ja hiustenväri ei käy yhteen?! ;)

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Tosiaan ehkä kolmasosa tai  pian puolet on laittanut oman kuvansa avatariksi. Jos kaikki laittaa niin laitan minäkin..
Ihan eka viikkoina se olikin, mutta poistin pia´n. Eugen oli myös kauan omalla kuvallaan.  S:n kuvaa en muista Näkkäriltä tai se oli niin pieni, että olisi tarvinnut luuppia ja kenellä se on käden udottuvilla, kun netissä roikkuu.. no joo, olen nyt hoksannut, että Operalla voi näppärästi suurentaa näyttöä vaikka 800%, näkyy pienikin präntti ja yksityiskohdat :D


Äskettäin Perjantai sanoi olevansa blondi. En ollut uskoa, koska minulla oli virtuaalimielkuva tummatukkaisesta Perjantaista, en tiedä miksi. Luonne ja hiustenväri ei käy yhteen?! ;)

Minulla on myös omakuva tai varjokuva siitä ihan miten vaan :lol:

Olen(in) todella blondi.mutta nykyään enempi keinosellainen,koska iän myötä tukan väri muuttunut ratkaisevasti.

Minustakin olisi kiva,jos ihmiset laittaisivat omia kuvia tänne....joten tiistai anna tulla vaan nyt  :wink:

Vaikka tietenkin tärkeää on,että laittaa vain ,jos haluaa.

Tiistai

Katsotaan, jos yli puolet aktiiveista ovat omalla kuvallaan, niin sitten :)

Myös Perjantai?

S

Todellakin, siellä toisella foorumilla pärstäkkeeni oli melkoisen pientä kokoluokkaa. Pienessä näytössä avatarini kutistui varmasti mitättömiin. Zoomauksilla, tai suurennoksilla sai varmasti jotain olennaista näkyviin. Lisäksi se oli vielä negatiiviksi muokattu kuva, joten sen mystisyys ja epäselvyys korostui entisestäänkin.

Mutta siellä saitilla kävi harmikseen totaalinen joukkotuho, kun profiilit katosivat järjestelmällisesti bittiavaruuden tyhjyyksiin. Muistona siis vain alkuperäinen nikki vieraan ominaisuudessa. Mutta mitäpä sitä vanhoja muistelemaan, nyt mennään näillä kuvioilla eteenpäin.

Pistävä läpitunkeva katse avatarissani pitäisi pelästyttää herkimmät lukijat muille maille. Oudoimmat & teräshermoisimmat eivät varmasti tästä tuijottelusta paljoa hätkähdä. Tarkoitus ei ole kuitenkaan pelotella ketään sen kummemmin. Onpahan vain entisen Näkijän ja nykyisen Tietäjän 'viisas' katse seuraamassa erämaan kätköistä tilanteen kehittymistä!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


Tiistai

Eikun,  jos jo tuolla lailla kurkistelet, niin voisit laittaa vähän enemmänkin näkyville! :D

Näkökulmaa ei ole enää mukava lukea, ihan eksyksissä, vaikka enhän minä siellä paljoa oleskellutkaan.. alimmaisia osastoja joskus seurailin.

S

Jokin mysteerisyys ja salaperäisyys pitää sentään säilyttää. Ei ihan kaikkea ole tarkoitus näyttää, ja onhan tuo katseen kestävä silmäys aika vaikuttava omalla oudolla tavallaan. Jää ainakin jotain mielikuvituksenkin varaan. Ehkä joskus myöhemmin voin vaihtaa enemmän paljastavaan, jos saan siihen jonkun äkkinäisen inspiraation, katsotaan sitten.

Nyt muuten olen uudella foorumilla myös S;n ominaisuudessa, ja kuvannut avatarikseni ns. 'uniformuni' selkäpuolen. Mystinen on sekin kuvatus, ja yritän täyttää muutenkin siellä oman paikkani Tietäjän ominaisuudessa. Lopputuloksesta ja muusta vaikutuksesta en mene niinkään takuuseen.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "S"

Nyt muuten olen uudella foorumilla myös S;n ominaisuudessa, ja kuvannut avatarikseni ns. 'uniformuni' selkäpuolen.

 Aika mystinen kuvio, tosiaan.

Ookko nää niijen helevetin enkelien porukkaa  :?:

S

Mystisen kiehtova ja paljon puhuva, sekä monimielinen- ja ilmeinen monessakin suhteessa, toden totta. Helvetin enkeleiden kanssa tuolla kuviolla ei ole ainakaan omassa systeemissäni mitään tekemistä, vaikkakin síitä sellaisiakin mielikuvia saattaa jotkut saada.

Pikemminkin se kuvaa mysteeristä ja vertauskuvallista - monilta osin myös arvoituksellista kuviota, jonka  läpi-ja puhkiselittäminen rikkoisi sen salaperäisen hohteen. Joten jätän siis jotain arvailunkin varaan. Jokainen voi itse mielessään vapaasti assosioida tuon kuvatuksen merkityksiä.

Sen perimmäinen tarkoitus on ennenkaikkea kiihoittaa mielikuvituksen sokkeloita, toivottavasti onnistuen siinä edes jossain muodossa. Johtopäätösten tekemisen jätän suosiolla muiden huoleksi, vaikka itse tiedänkin mikä tuon kuvion syvin merkitys on. Jääköön sekin tässä mielessä mytologiseksi salaisuudeksi...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

Ehkä kuvan musta tausta suggeroi nahkaa ja nahkatakkia :)

Molemmin puolin ihmishahmo?  .. ei siivekkäitä kun tarkemmin katsoo, vaan heillä on jokin liehuva lippu..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä