Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä kuuluu ketjureaktioon

Aloittaja risto, 24.07.13 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: sniper - 24.07.13 - klo:20:34
Se saitti on pullahtanut aivan avaruustaiston ja atomivoiman vastustajan piikkiin koko sivusto, ei väliä vaikka poistaisivat koko paskan.
Nää kaks siellä pingottaa:  Canardian ja arvosupi, toi gardaani on ihan tonttu ja tää toinen seuraa tiukasti perässä.


Ei se savolainenkaan ole tavallinen maailmankansalainen.

sniper

Lainaus käyttäjältä: sneep - 24.07.13 - klo:21:02
Ei se savolainenkaan ole tavallinen maailmankansalainen.
Perkele Alzheimeriko tässä nyt ryppyilee? ku Savolainen unohtu, mutta miten hyvään ni siellä on näitä törisiöitä jotka ääntelevät vain paskaa ja heitä ihan liian monta, pienelle sitelle.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

.
Eihän tämä mikään yllätys ollut. Siis se, että Ketjureaktiolle kävi näin kuin kävi.

Vai, onko joku teistä yllättynyt?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

jösses

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 25.07.13 - klo:10:57
.
Eihän tämä mikään yllätys ollut. Siis se, että Ketjureaktiolle kävi näin kuin kävi.

Vai, onko joku teistä yllättynyt?




Kuinkas sille nyt on käynyt? En ole viitsinyt käydä seuraamassa. On tämäkin vähän erikoista, että jollekin foorumille perustetaan oma ketju mollaamaan toista foorumia.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

THL, en ole yllättynyt Ketjureaktion kohtalosta. En.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.

Minä en ainakaan mollaa. Itse käy katsomassa sitä jengiä. Siitä tulee aina niin iloiksi.
Samat tyypit siellä pölöttää kuin Outomaalla ja yksi veteraani kaahaa Stukalla ees taas.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.07.13 - klo:12:54
.

Minä en ainakaan mollaa. Itse käy katsomassa sitä jengiä. Siitä tulee aina niin iloiksi.
Samat tyypit siellä pölöttää kuin Outomaalla ja yksi veteraani kaahaa Stukalla ees taas.


Lentäminen on nopea liikkumismuoto.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.07.13 - klo:12:54
.

Minä en ainakaan mollaa. Itse käy katsomassa sitä jengiä. Siitä tulee aina niin iloiksi.
Samat tyypit siellä pölöttää kuin Outomaalla ja yksi veteraani kaahaa Stukalla ees taas.


Ei ole sinuakaan kielletty siellä kommentoimasta.

risto

Lainaus käyttäjältä: sneep - 25.07.13 - klo:12:59


Ei ole sinuakaan kielletty siellä kommentoimasta.

Mä sain sieltä pannarit. Kuuluin kuuluisaan kolmen koplaan. THL oli koplan aivot.

Minä taas olin kuuluisa siitä, että kaivoin tietoja netistä, enkä keksinyt itse mitään.

Sain nääs yliopistossa tutkijan koulutuksen, ja siinä opetettiin, että pitää ensin ottaa selville
mitä muut tietävät ennen kuin alkaa keksiä pyörää tai kehittää uudet sanat suomenkieleen.

Hauskin on kuitenkin aivokuolleen määritelmä. Kansainvälisen määritelmän mukana aivot ovat kuolleet kun siellä ei ole enää sähkäisiä muutokisa eikä verikään kierrä.

Tämä hurumhei väki kuitenkin kirjoitti, että jos se vainaja kuitenkin ajattelee meistä jotain vaikkei sitä huomaa.

Ja tottakai se ajattelee varsinkin sen jälkee kun rúumis on mullassa ja sielu hengaa pilvien päällä.

.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä