Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keskustelukulttuuri

Aloittaja Juha, 29.06.14 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

katutappelu on demokraattista.
nakkikioskin jonossa tapellaan myös usein, mutta siellä ei ole vegetaristeja. ilmankos eivät osaa rehellisen tappelun sääntöjä.
päivä kerrallaan

Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 29.06.14 - klo:11:57
katutappelu on demokraattista.

Kyllä.

Outomaassa on agressiivisuusoikeus tietyillä jäsenillä. Jos sama vapautettaisiin, olisit ehkä jopa ensimmäinen, joka parkuisi.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 29.06.14 - klo:11:57
katutappelu on demokraattista.
nakkikioskin jonossa tapellaan myös usein, mutta siellä ei ole vegetaristeja. ilmankos eivät osaa rehellisen tappelun sääntöjä.

Sinä vihjailet jälleen minuun, koska tiedät, että olen vegetaristi. Et osaa lopettaa, joten jatketaan pois. Veikkaan, että sinä et uskaltaisi mennä Helsingissä yöllä yksin nakkikioskin jonoon ja jos humalapäissäsi uskaltaistkin, niin tapasi tuntien sinut luultavasti hakattaisiin. Maaseudusta poiketen täällä saa nakkikioskeista kasvishampurilaisiakin. Minä en ole saanut koskaan turpaani nakkikioskin jonossa, enkä edes yöllä rautatieaseman luona, vaikka uhoamaan on kyllä tultu. Ei, olet väärässä. En ole pötkinyt karkuun. Jos sinä tulisit minulle reaalielämässä vittuilemaan samaan tapaan kuin teet foorumeilla, niin todennäköisesti vetäisisin sinua turpaan, vaikka en kannatakaan väkivaltaa. Kasvissyönti ei ole heikentänyt minua. Saattaisin kyllä sääliä sinua ikäsi perusteella.

Suti

Minusta on säälittävän onnetonta tuo keskustelukulttuuri jossa viljellään "tietyillä jäsenillä" ja vastaavia.
Ollaan samaan aikaan puskasta ampuva näennäissankari ja laajoja asioita oivaltava viiden ja puolen kielen maisteri.
päivä kerrallaan

risto

Lainaus käyttäjältä: Juha - 29.06.14 - klo:12:00



Outomaassa on agressiivisuusoikeus tietyillä jäsenillä. Jos sama vapautettaisiin, olisit ehkä jopa ensimmäinen, joka parkuisi.

niin kuin katutappelussa, sääntö numero 1 on, väistä nyrkkiä.
Juha, demokratia ei ole sitä, että työnnät pääsi jokaisen nyrkin eteen...avoimmuuden nimissä. Kyyristy välillä ja sitten useammin ja useammin.


Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 29.06.14 - klo:12:19
Minusta on säälittävän onnetonta tuo keskustelukulttuuri jossa viljellään "tietyillä jäsenillä" ja vastaavia.


Niin.
Kyllä yleisselvennys itselle ja muille vaatii rinnalle myös ihan suoraa toimintaa.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.06.14 - klo:12:50
niin kuin katutappelussa, sääntö numero 1 on, väistä nyrkkiä.


Typerykset nyrkkeilevät peräkammarissa varjoaan vastaan.
Onhan tämä toki tuollainen mesta, tosin sen takia, että sun annetaan täällä riehkua miten sattu.

risto

Lainaus käyttäjältä: Juha - 29.06.14 - klo:13:03
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.06.14 - klo:12:50
niin kuin katutappelussa, sääntö numero 1 on, väistä nyrkkiä.


Typerykset nyrkkeilevät peräkammarissa varjoaan vastaan.
Onhan tämä toki tuollainen mesta, tosin sen takia, että sun annetaan täällä riehkua miten sattu.

tuostahan tulee aivovaurio

Suti

Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.06.14 - klo:12:17
Jos sinä tulisit minulle reaalielämässä vittuilemaan samaan tapaan kuin teet foorumeilla, niin todennäköisesti vetäisisin sinua turpaan, vaikka en kannatakaan väkivaltaa.

Omalla foorumillasi saat varmaankin uhkailla jäseniä, mutta luulen että täällä se ei ole suotavaa.
Saas nähdä.
päivä kerrallaan

Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 29.06.14 - klo:13:14
Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.06.14 - klo:12:17
Jos sinä tulisit minulle reaalielämässä vittuilemaan samaan tapaan kuin teet foorumeilla, niin todennäköisesti vetäisisin sinua turpaan, vaikka en kannatakaan väkivaltaa.

Omalla foorumillasi saat varmaankin uhkailla jäseniä, mutta luulen että täällä se ei ole suotavaa.
Saas nähdä.


Ajatko samaa myös yleisesti? Miten suhtaudut Rapen uhkailuun?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä