Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bongaaja

Tiistai, avatar on Flying Spaghetti Monster. Löytyy Wikipediasta.

LainaaSe mitä fyysisen kuoleman jälkeen tapahtuu kuolevalle on ihan sivuseikka elävien kannalta, mutta kokijalle 'kaikki mitä voi ollakaan'?

Jos ei koko maanpäällisen elämänsä aikana ole piitannut mitään tuonpuoleisesta, tuskin suurtakaan vahinkoa tapahtuu jos tapahtuu - ei mitään?

Tästä kai kaikissa uskonnoissa on kysymys, yritetään karkoittaa tuota yksinäistä kohtaloa kaikin tempuin.

Tiistai



Ihmettelinkin kovasti.. Lentävä Makaroonihirviö?
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster



Touched by His Noodly Appendage

Kaiken luoja. Bobby Hendersonin satiirinen vastalause vuodelta  2005 The Kansas State Board of Educationille, joka kielsi evolution opettamisen kouluissa.




Harva meistä täällä tuon tiesi.. laita vaikka allekirjoitukseen uskonnontunnustus  :D

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Bongaaja - 01.12.09 - klo:16:48
Tiistai, avatar on Flying Spaghetti Monster. Löytyy Wikipediasta.

LainaaSe mitä fyysisen kuoleman jälkeen tapahtuu kuolevalle on ihan sivuseikka elävien kannalta, mutta kokijalle 'kaikki mitä voi ollakaan'?

Jos ei koko maanpäällisen elämänsä aikana ole piitannut mitään tuonpuoleisesta, tuskin suurtakaan vahinkoa tapahtuu jos tapahtuu - ei mitään?

Tästä kai kaikissa uskonnoissa on kysymys, yritetään karkoittaa tuota yksinäistä kohtaloa kaikin tempuin.

Sanoisin tähän että kyseinen kohtalo ei ole yksinäinen, vaan se on kaikille yhteinen, koska jokainen kohtaa sen joskus.

Tykkään itse ev.let,kirkosta, saarnat on hyviä, musiikki on kivaa, ja mitä minun uskooni tulee niin en lähde leuhkailemaan sillä. Tiedän vain, ihan empiirisesti, että Jumala on. Muut eivät voi ehkä uskoa tähän, mutta minä voin. Miksi kukaan haluaisi pilata minun iloni tyhmällä väittelyllä, jossa voittajaa ei löydy?

Menkääs lapset nukkumaan, setä on vähän väsynyt...
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Canardian

Taivas on paikka, jossa rakastat kaikkea. Mikään ei ole huonoa, rasittavaa tai epämiellyttävää. Kaikki on täydellistä, mielenkiintoista ja viihdyttävää.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 22.03.10 - klo:21:21
Taivas on paikka, jossa rakastat kaikkea. Mikään ei ole huonoa, rasittavaa tai epämiellyttävää. Kaikki on täydellistä, mielenkiintoista ja viihdyttävää.

Saako siellä naisenkeleitä pillua ?


Canardian

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.03.10 - klo:21:22Saako siellä naisenkeleitä pillua ?
Tottakai, jos sitä todella haluaa. Mutta uskoisin että taivaassa semmoiset halut jäävät vähiin, koska siellä on paljon parempiakin nautintoja.
Taivasta on vaikea kuvitella näin maasta käsin, koska olemme tottuneet siihen että aina on taisteltava jonkun puolesta.
Näihin taisteluihin tuhraantuu niin paljon aikaa, että emme koskaan pääse nauttimaan itse elämästä, paitsi joskua aina hyvin lyhyinä jaksoina.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 22.03.10 - klo:21:29
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.03.10 - klo:21:22Saako siellä naisenkeleitä pillua ?
Tottakai, jos sitä todellla haluaa. Mutta uskoisin että taivaassa semmoiset halut jäävät vähiin, koska siellä on paljon parempiakin nautintoja.

Mitähän ne paremmat fiilikset voisivat olla - justiinsa tovi sitten bylsin vaimoni kanssa sohvalla ja aika taivaallista oli ... oleellisesti nuorempi kuin minä. Osaa.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.03.10 - klo:21:32Mitähän ne paremmat fiilikset voisivat olla - justiinsa tovi sitten bylsin vaimoni kanssa sohvalla ja aika taivaallista oli ... oleellisesti nuorempi kuin minä. Osaa.
Minusta yksi esimerkki mikä on parempaa, tai erilaista, mutta yhtä hyvää, on se kun herää hyvin nukkuneena semmoiseen miellyttävään aivopilvi tilaan. Se kestää ehkä pari minuuttia, mutta se on taivaallista.

Toinen aivan taivaallinen tila on se kun on juuri rakastunut. Se ei seksistä parane, vaikka sen rinnalla sen antaa paljon, mutta ei samassa ulottuvaisuudessa. Rakkaus ei tarvitse seksiä, eikä seksi rakkautta. Ja vaikka ne voivat täydentää toisiaan, niiden ei tarvi.

Se on niinkuin lisää, mutta jota ilman se ei ole vähemmän. Se on niinkuin joku herkkuruoka, jos olet jo täynnä. Maistuu kyllä, mutta ei tee olosta parampaa, mutta erilaista. Masu täynnä on hyvä fiilis, mutta myös vähän yliahdettu herkuilla on hyvä fiilis.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Tiistai




Mielenkiintoista ja mukavaa, kun Lumooja palasi!  Foorumin kaatumisen myötä taisit unohtaa meidät. 
Joo, tuo Aakku näköjään kirjoitti tänään tosissaan aikovansa julistaa maanantain ja keskiviikon miestenpäiviksi, tiedä vaikka muu maailmakin seuraa perässä..


Taivaasta minäkin olen kuullut sanottavan, ettei siellä välttämättä ole samat ilot kuin täällä. "Sen" saaminen ei ole tarpeellista, kun ei ole tarvetta lisääntyä.. pelkkä suvunjatkamisviettihän se vain on  8)

Mutta ehkä on käynyt niin, että aikoinaan uskonnonnolla yritettiin lohduttaa ihmisiä ..  tai tehdä  heistä "parempia" lupaamalla tuonpuolisessa kaikkea sitä, mitä ei täällä saanut.  Ne kymmenen käskyä löytyy ehkä eri sanoin kaikissa uskonnoissa.. filosofioissa. Siksi varmaan K.K.:kin arveleee taivaasta löytyvän ateistejakin, jos ovat eläneet omantuntonsa mukaan.

Canardian

Ei taivas uskontoa katso. Minä olen hiljattain myös tutustunut Muslimi uskontoon, johon sain inspiraation kaverilta joka asuu Gaza raidalla. En edes tiedä mikä oikein olen; luulin että olen ateisti, mutta myös gnostisuus on osittain kuvaavaa, samoin agnostisuus, sekä paganismi, panteismi ja illuminatismi. Ei aina tarvi olla kategoroitavissa johonkin, jos semmoista osuvaa kategoriaa ei ole olemassa.

Uskonnot ovat kehittyneet vuosituhansien aikana, ja minusta seuraava askel olisi yhdistää kaikki uskonnot, niin että vain hyvät asiat jäävät talteen. Huonot asiat ovat yleensä vain kurinpidollisia opetuksia, kun poliiseja ei vielä ollut olemassa. Nykyään riittää että kaikki ihmiset kooperoivat, eivätkä taistele keskenään. Luonto kyllä hoitaa taistelupuolen koko ihmiskuntaa vastaan, jos näin jatkuu.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä