Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miten suhtaudut ns. poikkeaviin ihmisiin Outomaassa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 07.09.10 - klo:07:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

#70
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 06.11.14 - klo:13:54
Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.11.14 - klo:22:53

Viestinnässäsi on jotain vähän vialla, kun ei mene perille. Mutta jotkuthan meistä keskustelevat vain asioista. Luuserit ovat niitä, keskustelevat henkilöistä asioiden takana.

Luuseri taidat olla itse, kun et saa taaksesi juuri yhtäkään samanmielistä sananjulistajaa, vaan luuseroit kaikki pois läheltäsi.

Olet kaikkien luusereiden äiti ja velipuolikuu.

Toopella ei ole mitään ongelmaa poikkeavien kanssa. Samaa entykkää populaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 29.10.14 - klo:21:14
Tulen yleensä helposti juttuun poikkeavien/poikkeuksellistenkin ihmisten kanssa, joten ei ongelmaa.

Miten helposti tulet toimeen Islamin uskontoa ylistävien kanssa ?

Omasta ajatusmaailmastasi poikkeavat Islamistit eivät ole sydänystäviäsi, päinvastoin haluat heidät pois maailmankartalta, ainakin pois Suomesta ja Euroopasta.

Miten siis voit puhua, että tulet toimeen itsestäsi ja ajatusmaailmastasi poikkeavien kanssa, kerrot vielä sen olevan helppoa, eikä ongelmaista ollenkaan ?.

Ulospäin näyttää aivan toiselta, lienet suuntautuvan itse tulevaisuudessa politiikan ympyröihin.?

Poliitikko aina puhuu jotain, mutta tekee itse aivan muuta. Siis en minä mutta muut.

LexA

Jokainen meistä on uniikki. Ainut laatuaan. Toiset vain uniikimpia kuin toiset. Ei voi puhua mielestäni poikkeavista ryhmänä, mielipiteitä voi olla toki tietyistä vähemmistöistä, ja yksilöistä jotka tunnistaa - mutta kokonaisuutena kysymys on aivan liian laaja.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

karpalo

Lainaus käyttäjältä: LexArma - 08.11.14 - klo:13:44
Jokainen meistä on uniikki. Ainut laatuaan. Toiset vain uniikimpia kuin toiset. Ei voi puhua mielestäni poikkeavista ryhmänä, mielipiteitä voi olla toki tietyistä vähemmistöistä, ja yksilöistä jotka tunnistaa - mutta kokonaisuutena kysymys on aivan liian laaja.

Aivan, pitäisi hieman tarkentaa ja täsmentää, kun tälläisenkin ketjun avaa.

Toope voisi tiivistää ja  avata esim. viestiketjun näin:

  Miten suhtaudutte  Islamiin ja islaminuskoisten Euroopan  ja  Suomen invaasioon ?

Muisto Keijo Kullervo

Vaihdoin avattareni uuteen kuosiin... Olen viisastunut sen verran edellisen avattareni jälkeen että näin On parasta...
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 09.11.14 - klo:15:26
Olen viisastunut sen verran edellisen avattareni jälkeen että näin On parasta...

enpäs ole huomannutkaan...  seuraanpa tarkkaan jatkoa
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 09.11.14 - klo:15:26
Vaihdoin avattareni uuteen kuosiin... Olen viisastunut sen verran edellisen avattareni jälkeen että näin On parasta...

Vaikutat dekkarilta.

kromi

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 09.11.14 - klo:15:26
Vaihdoin avattareni uuteen kuosiin... Olen viisastunut sen verran edellisen avattareni jälkeen että näin On parasta...

Mun mielestä se vanha sopi paremmin sun kirjotuksiis.....

sniper

#78
En nyt kyllä tajua mitä "Karpalo" tarkoitti dekkari maininnallaan no hällä väliä K.K. sinähän valitset avaterisi ihan itse ja tää avatar ihan yhtähyvä kun kaikki muutkin, inklusive min egen.

Niin ja tohon "MustaPekan" toteamukseen unohda se ei avatar sovellu skrivauksiin mitenkään.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: sniper - 09.11.14 - klo:19:57
En nyt kyllä tajua mitä "Karpalo" tarkoitti dekkari maininnallaan no hällä väliä K.K. sinähän valitset avaterisi ihan itse ja tää avatar ihan yhtähyvä kun kaikki muutkin, inklusive min egen.

Niin ja tohon "MustaPekan" toteamukseen unohda se ei avatar sovellu skrivauksiin mitenkään.

Dekkari = Salapoliisi/etsivä ?

K.K. on kuin vanhanajan salapoliisi, ulsteri päällä ja hattu päässä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä