Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tässä alla näyte tutkielmastani osasta kuusi...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 10.06.13 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#80
Sanotaan,että nollat eivät useinkaan mitään merkitse - eikö totta?

No! Jos, korostan sanaa 'Jos', 216 euron sijaan lupaisin 216000 euroa siitä, että  todella pystyt olemaan 216 päivää ajattelematta Jeesusta kuolemattomana olentona, saisit ko. summan puhtaana käteen?

Olisiko vaikeampaa - vai helpompaa olla piittaamatta Jeesusta kuolemattomana olentona?

K.K.

PS. Yllä ihan puhtaasti teoreettisena kysymyksenä... Pohdiskelu kasvattaa itsetuntoa - jooko?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

Viimesen kerran K.K, Jumalan soturi: Etkö saisi näitä numerohöpsöilyjä pois päästäsi. Yritä ny ainaki.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Posiella

K.K., miksi ihmeessä pohdit asioita, joista et tule hullua hurskaammaksi? Elämä lipuu ohitsesi, ennenkuin huomaatkaan ja olet pähkäillyt tommosia asioita, joihin ei ole mitään vastausta. Yksi kaunis päivä, jos saat sellaisen diagnoosin lääkäriltä, että loppuelämäsi jatkuu kolmen kuukauden sykleissä kontrollista toiseen, niin heräät ja tajuat, miten yksinkertaista kaikki on. Se ei muutu sen selvemmäksi miettimällä, koska kuolee tai miten. Elämä on tässä ja nyt. Yksi puhelinsoitto voi muuttaa kaiken. Siis nauti elämästä ja lopeta tollainen pähkäily, joka ei johda mihinkään.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#83
Lainaus käyttäjältä: Lady Positive - 05.07.13 - klo:14:55
K.K., miksi ihmeessä pohdit asioita, joista et tule hullua hurskaammaksi?

joo, mutta on tullut hurskas hullu.

.

Muisto Keijo Kullervo


Mutta myös niin, että ns. Pedon luku On ymmärtämättömien ihmisten turhanpäiväistä jorinaa...

Jospa ko. onkin tulevaisuuden ennakointia vaikka silloin kun pedon luku kirjoitettiin ei todella kaikki ymmärtäneet mistä On kysymys...
Tekeehän taloustieteilijät skenaarioita tulevaisuuden suhteen usein ei edes kvarttaalin jälkeen tuskin mikään pidä paikkaansa... Mutta yrittää täytyy ja leipä On aina ansaittava...

K.K.

PS. Ns. pedon luku on peloitellut tietämättömä satoja vuosia? Olisiko aika hieman tutkiskella mitä se ns. pedon luku pitää sisällään?
Onneksi niin On tehtykin... Minä muun muassa...
"Tie, Totuus ja Elämä?"


karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.07.13 - klo:19:43

PS. Ns. pedon luku on peloitellut tietämättömä satoja vuosia? Olisiko aika hieman tutkiskella mitä se ns. pedon luku pitää sisällään?
Onneksi niin On tehtykin... Minä muun muassa...

Meillä taas, kun oltiin kakaroita ja tehtiin pahojamme, Äiskä kun suuttui, niin huusi meille:

  - KUULKAA, jos ei tuo touhu lopu, niin Luen Teille MARONLUVUT  !!!

Onkohan noita Maronlukuja tutkittu, jos ei ole, niin tsekkaa K.K. ne samalla.

THL tiedottaa

.
Kuule, tossahan on jotain hyödyllistä.
Sehän ei K.K.:lle sovi.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
pedon luku ja kvartaalitalous. Tähänkö on tultu?

KK tuskin edes tietää mikä on kvartaalitalous.

Muisto Keijo Kullervo

#88
Olen samaa mieltä, että ko. Raamatun paikka kertoo ihmisen luvusta... sehän siinä sanotaankin suoraan... Mutta myös 'kenellä on viisautta...'
Joh. Ilmestys 13:18
Useat ihmiset ovat viisastelleet ja löytäneet ko. luvusta milloin keisari Neron, kuin myös Paavin...

Itse olen löytänyt luvun syvemmän merkityksen joka On Hyvän ihmisen vertauskuva, mutta myös Jumalan esikuva...
... En viitsi enää toistaa merkitystä, sillä olen sen kirjoittanut kymmeniä kertoja tännekin ns. näkökulmaan...

Siis 'kenellä on viisautta laskekoon pedon luvunlukuarvon ja se on kuusisataakuusikymmentäkuusi'... Edellä oleva muistini mukaan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

#89
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 06.07.13 - klo:08:32
Olen samaa mieltä, ettäko. Raamatun paikka kertoo ihmisen luvusta... sehän siinä sanotaankin suoraan... Mutta myös 'kenellä on viisautta...'

Useat ihmiset ovat viisastelleet ja löytäneet ko. luvusta milloin keisari Neron, kuin myös Paavin...

Itse olen löytänyt luvun syvemmän merkityksen joka On Hyvän ihmisen vertauskuva, mutta myös Jumalan esikuva...
... En viitsi enää toistaa merkitystä, sillä olen sen kirjoittanut kymmeniä kertoja tähnnekin Näkökulmaan...

Siis 'kenellä on viisautta laskekoon pedon luvunlukuarvon ja se on kuusisataakuusikymmentäkuusi'... Edellä oleva muistini mukaan...

K.K.

Miten sä jaksat vääntää tollasta paskaa. Kyllä toi aluksi menee vitsistä mutta yksi kerta riittää.

Aikuinen ihminen. Etsi nyt ne  lääkkeet ja sassiin.

Vai olet ittes kanssa samaa mieltä.  Hakeudu hoitoon...Tuossa on psykoosin merkit eikä mitkään pedon .
.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä